Seznamte se s novým Mercedesem-AMG G 63, jehož první snímky vylétly do světa právě dnes | Mercedes-AMG G 63

Seznamte se s novým Mercedesem-AMG G 63, jehož první snímky vylétly do světa právě dnes | Mercedes-AMG G 63

Pod kapotou má čtyřlitrový osmiválec ovšem posílený na 430 kW (858 koní) a monstrózních 850 N.m, které jsou k dispozici v rozmezí 2500-3500 otáček | Mercedes-AMG G 63

Pod kapotou má čtyřlitrový osmiválec ovšem posílený na 430 kW (858 koní) a monstrózních 850 N.m, které jsou k dispozici v rozmezí 2500-3500 otáček | Mercedes-AMG G 63

Převodovka je automatická devítistupňová, hmotnost vozu činí 2,5 tuny a v kombinovaném cyklu by měl jezdit za 13,2 l/100 km, čemuž pomáhá systém deaktivace válců | Mercedes-AMG G 63

Převodovka je automatická devítistupňová, hmotnost vozu činí 2,5 tuny a v kombinovaném cyklu by měl jezdit za 13,2 l/100 km, čemuž pomáhá systém deaktivace válců | Mercedes-AMG G 63

Samozřejmě ale v ryze ekonomickém cyklu, který dokáže akceptovat asi jenom málokdo | Mercedes-AMG G 63

Samozřejmě ale v ryze ekonomickém cyklu, který dokáže akceptovat asi jenom málokdo | Mercedes-AMG G 63

Tahle luxusní cihla na kolech totiž dokáže zrychlit z 0-100 km/h za 4,5 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 220 km/h, případně o 20 km/h více, pokud je přítomen Driver´s paket | Mercedes-AMG G 63

Tahle luxusní cihla na kolech totiž dokáže zrychlit z 0-100 km/h za 4,5 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 220 km/h, případně o 20 km/h více, pokud je přítomen Driver´s paket | Mercedes-AMG G 63

Standardem je pohon všech kol 4Matic s výchozím rozdělením hnacích sil v poměru 40:60 ve prospěch zadní nápravy (předchůdce měl hnací síly rozděleny rovnoměrně) | Mercedes-AMG G 63

Standardem je pohon všech kol 4Matic s výchozím rozdělením hnacích sil v poměru 40:60 ve prospěch zadní nápravy (předchůdce měl hnací síly rozděleny rovnoměrně) | Mercedes-AMG G 63

Mercedes si od tohoto řešení slibuje lepší agilitu | Mercedes-AMG G 63

Mercedes si od tohoto řešení slibuje lepší agilitu | Mercedes-AMG G 63

Nechybí tři závěry diferenciálů ani redukce, v tomto ohledu se AMG od běžné verze neliší | Mercedes-AMG G 63

Nechybí tři závěry diferenciálů ani redukce, v tomto ohledu se AMG od běžné verze neliší | Mercedes-AMG G 63

Premiéra je plánována na březnový ženevský autosalon, první zákazníci se svých vozů dočkají už v červnu | Mercedes-AMG G 63

Premiéra je plánována na březnový ženevský autosalon, první zákazníci se svých vozů dočkají už v červnu | Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

 | Mercedes-AMG G 63

| Mercedes-AMG G 63

Pod kapotou má čtyřlitrový osmiválec ovšem posílený na 430 kW (858 koní) a monstrózních 850 N.m, které jsou k dispozici v rozmezí 2500-3500 otáček | Mercedes-AMG G 63
Převodovka je automatická devítistupňová, hmotnost vozu činí 2,5 tuny a v kombinovaném cyklu by měl jezdit za 13,2 l/100 km, čemuž pomáhá systém deaktivace válců | Mercedes-AMG G 63
Samozřejmě ale v ryze ekonomickém cyklu, který dokáže akceptovat asi jenom málokdo | Mercedes-AMG G 63
Tahle luxusní cihla na kolech totiž dokáže zrychlit z 0-100 km/h za 4,5 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 220 km/h, případně o 20 km/h více, pokud je přítomen Driver´s paket | Mercedes-AMG G 63
53
Fotogalerie

Monstrum je tady! Mercedes-AMG G 63 má 585 koní, stovku dá za 4,5 s

Nedlouho po oficiálním představení nové generace třídy G přichází brutální verze laděná u AMG. Svými výkony doslova ohromuje.

Kdo někdy řídil Mercedes-Benz třídy G, ví, že to ve srovnání s běžnými osobáky není až takový med. Na tak obrovský off-road si musíte zvyknout, obzvláště když má pod kapotou něco silnějšího než třílitrový turbodiesel. Nová generace, kterou automobilka představila minulý měsíc, měla v době uvedení v nabídce pouze jediný motor – čtyřlitrový osmiválec o výkonu 310 kW a točivém momentu 610 N.m. I to už je dost, AMG ale opět posouvá hranice zase o kus dál.

Seznamte se s novým Mercedesem-AMG G 63, jehož první snímky vylétly do světa právě dnes. Pod kapotou má rovněž čtyřlitrový osmiválec ovšem posílený na 430 kW (585 koní) a monstrózních 850 N.m, které jsou k dispozici v rozmezí 2500-3500 otáček. Převodovka je automatická devítistupňová, hmotnost vozu činí 2,5 tuny a v kombinovaném cyklu by měl jezdit za 13,2 l/100 km, čemuž pomáhá systém deaktivace válců.

Samozřejmě ale v ryze ekonomickém cyklu, který dokáže akceptovat asi jenom málokdo. Tahle luxusní cihla na kolech totiž dokáže zrychlit z 0-100 km/h za 4,5 sekundy a dosáhnout maximální rychlosti 220 km/h, případně o 20 km/h více, pokud je přítomen Driver´s paket.

Standardem je pohon všech kol 4Matic s výchozím rozdělením hnacích sil v poměru 40:60 ve prospěch zadní nápravy (předchůdce měl hnací síly rozděleny rovnoměrně). Mercedes si od tohoto řešení slibuje lepší agilitu. Nechybí tři závěry diferenciálů ani redukce, v tomto ohledu se AMG od běžné verze neliší. Premiéra je plánována na březnový ženevský autosalon, první zákazníci se svých vozů dočkají už v červnu.

Program olympiády: České vrcholy na ZOH 2018, co a kdy sledovat?

Mercedes-AMG G 63 - dostupná technická data
Motor 4.0 V8 Biturbo
Převodovka AMG Speedshift TCT 9G
Zdvihový objem [cm3] 3982
Válce/ventily 8/4
Největší výkon [kW/min] 430/6000
Točivý moment [N.m/min] 850/2500-3500
Maximální rychlost [km/h] 220 (240*)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 4,5
Komb.  spotřeba [l/100 km] 13,2
Pohotovostní hmotnost [kg] 2485
*s Driver´s paketem

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Doporučujeme

Články odjinud