Uprostřed najdeme stále plochý atmosférický šestiválec 3,8 l. Nápravy jsou převzaty z modelu Porsche 911 GT3 Cup.
Kapitoly článku:
Automobilka Porsche zařazuje do nabídky další okruhovou hračku, která nesmí na silnice. Je založena na modelu Porsche Cayman GT4, ale prošla několika úpravami, aby s ní mohli závodníci na oficiální akce, jako je třeba závod na 24 h na Nürburgringu. Jedná se především o splnění bezpečnostních norem.
Závodní Cayman GT4 Clubsport se od silniční verze liší i podvozkem, který pochází z větší 911 GT3 Cup. Oproti manuální převodovce v produkční verzi se model Clubsport chlubí závodní dvouspojkou se šesti rychlostmi. Cena? Tři miliony korun bez daně
Pokud jde o pohon, uprostřed najdeme stále plochý atmosférický šestiválec 3,8 l o výkonu 283 kW (385 k), ale na zadní kola tentokrát neposílá výkon manuální, nýbrž šestistupňová dvouspojková převodovka s řazením pod volantem. S trakcí zadní nápravě pomáhá závodní mechanický samosvor.
Nápravy pocházejí z modelu Porsche 911 GT3 Cup a i masivní ocelové brzdové kotouče o průměru 380 mm jsou převzaté ze závodního programu značky Porsche. Autu nechybí ABS nastavitelné ve dvanácti stupních ani stabilizační systém upravený tak, aby si poradil s použitím hladkých pneumatik.
Porsche Cayman GT4 Clubsport má hmotnost 1300 kg a pokud vám nevyhovuje základní nádrž na 90 l paliva, můžete si připlatit za menší na 70 l nebo naopak větší stolitrovou. Cena závodního Caymanu je stanovena na 111 000 eur bez daně, tedy tři miliony korun podle aktuálního kurzu.
Nové Porsche Cayman GT4 Clubsport pro závodní tratě