Světová premiéra Škody Scala se odehraje 6. prosince v Tel Avivu. Po sérii upoutávek na kreslené detaily a črty se poprvé můžeme podívat na reálnou fotku interiéru novinky.

Světová premiéra Škody Scala se odehraje 6. prosince v Tel Avivu. Po sérii upoutávek na kreslené detaily a črty se poprvé můžeme podívat na reálnou fotku interiéru novinky.

Nástupce Rapidu bude právě tady chtít nabídnout docela jinou atmosféru, než předchůdce. K pokroku má dojít i z hlediska vnitřního prostoru, ten však z jediného nabízeného záběru nevyčteme.

Nástupce Rapidu bude právě tady chtít nabídnout docela jinou atmosféru, než předchůdce. K pokroku má dojít i z hlediska vnitřního prostoru, ten však z jediného nabízeného záběru nevyčteme.

Vůz založený na platformě MQB A0, na níž staví například Volkswagen Polo, uvnitř logicky nabízí odlišné rozdělení. Palubní deska je výrazně horizontálně členěna.

Vůz založený na platformě MQB A0, na níž staví například Volkswagen Polo, uvnitř logicky nabízí odlišné rozdělení. Palubní deska je výrazně horizontálně členěna.

Z hlediska designu zaujme výrazný zlatavý dekor přístrojovky. Chromový dekor na dveřích pak zajímavě navazuje na kliku dveří. Vidět jsou také jakoby křišťálové prvky na každém z výdechů ventilace či na panelu klimatizace.Ten pochází z koncernových příbuzných nové generace, ovšem k manuálním funkcím se budete pravděpodobně muset proklikat přes tlačítko menu. Pokud si ovšem nevystačíte s automatickou funkcí, která bude na rozdíl od Rapidu již i dvouzónová.

Z hlediska designu zaujme výrazný zlatavý dekor přístrojovky. Chromový dekor na dveřích pak zajímavě navazuje na kliku dveří. Vidět jsou také jakoby křišťálové prvky na každém z výdechů ventilace či na panelu klimatizace.Ten pochází z koncernových příbuzných nové generace, ovšem k manuálním funkcím se budete pravděpodobně muset proklikat přes tlačítko menu. Pokud si ovšem nevystačíte s automatickou funkcí, která bude na rozdíl od Rapidu již i dvouzónová.

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Škoda Scala - první jízdní dojmy

Nástupce Rapidu bude právě tady chtít nabídnout docela jinou atmosféru, než předchůdce. K pokroku má dojít i z hlediska vnitřního prostoru, ten však z jediného nabízeného záběru nevyčteme.
Vůz založený na platformě MQB A0, na níž staví například Volkswagen Polo, uvnitř logicky nabízí odlišné rozdělení. Palubní deska je výrazně horizontálně členěna.
Z hlediska designu zaujme výrazný zlatavý dekor přístrojovky. Chromový dekor na dveřích pak zajímavě navazuje na kliku dveří. Vidět jsou také jakoby křišťálové prvky na každém z výdechů ventilace či na panelu klimatizace.Ten pochází z koncernových příbuzných nové generace, ovšem k manuálním funkcím se budete pravděpodobně muset proklikat přes tlačítko menu. Pokud si ovšem nevystačíte s automatickou funkcí, která bude na rozdíl od Rapidu již i dvouzónová.
48
Fotogalerie

Interiér Škody Scala: Má plovoucí obrazovku a konektory USB-C

Škoda nechává poprvé nahlédnout do interiéru nové Scaly. Prozrazuje několik zajímavostí.

Světová premiéra Škody Scala se odehraje 6. prosince v Tel Avivu. Po sérii upoutávek na kreslené detaily a črty se poprvé můžeme podívat na reálnou fotku interiéru novinky. Nástupce Rapidu bude právě tady chtít nabídnout docela jinou atmosféru, než předchůdce. K pokroku má dojít i z hlediska vnitřního prostoru, ten však z jediného nabízeného záběru nevyčteme.

Vůz založený na platformě MQB A0, na níž staví například Volkswagen Polo, uvnitř logicky nabízí odlišné rozdělení. Palubní deska je výrazně horizontálně členěna. Z hlediska designu zaujme výrazný zlatavý dekor přístrojovky. Chromový dekor na dveřích pak zajímavě navazuje na kliku dveří. Vidět jsou také jakoby křišťálové prvky na každém z výdechů ventilace či na panelu klimatizace.

Ten pochází z koncernových příbuzných nové generace, ovšem k manuálním funkcím se budete pravděpodobně muset proklikat přes tlačítko menu. Pokud si ovšem nevystačíte s automatickou funkcí, která bude na rozdíl od Rapidu již i dvouzónová.

Dominantou je displej infotainmentu. Podle dřívějších informací Světa motorů bude na výběr ze tří systémů. Základní Swing bude mít displej o úhlopříčce 6,5 palce a mechanické ovladače. Bolero zvětší obrazovku na 8 palců, přidá lepší propojení s chytrými telefony a skleněná tlačítka. Vrcholem bude Amundsen s úhlopříčkou 9,2 palců a vestavěnou navigací. To vše doplňuje digitální přístrojový panel před řidičem o úhlopříčce 10,25 palců a pěti režimy zobrazení.

Zajímavý je zjevný přechod z klasických USB zásuvek na novější platformu USB-C. Ta není mezi populací zatím tolik rozšířena. Na druhou stranu, Scala míří svou výrobu až na horizont pěti, šesti dalších let, kdy už by mělo dojít k obměně telefonů a kabelů u širší základny uživatelů. A o klasické USB nejspíš v dalších letech budeme v automobilovém průmyslu přicházet stejnou rychlostí, jako tomu je třeba u CD přehrávačů - který ani Scala už samozřejmě nenabídne.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud