Seat samozřejmě plánuje elektrické modely na platformě MEB, než na ně ale dojde, vyrazí do světa s elektrickou verzí modelu Mii. Vůz je již v prodeji a nabídne dva stupně výbavy. | Seat Mii electric

Seat samozřejmě plánuje elektrické modely na platformě MEB, než na ně ale dojde, vyrazí do světa s elektrickou verzí modelu Mii. Vůz je již v prodeji a nabídne dva stupně výbavy. | Seat Mii electric

Základní Seat Mii electric vyjíždí na 14palcových kolech s velkoplošnými kryty. Červená barva je jako jediná bez příplatku. | Seat Mii electric

Základní Seat Mii electric vyjíždí na 14palcových kolech s velkoplošnými kryty. Červená barva je jako jediná bez příplatku. | Seat Mii electric

Má i manuálně nastavitelná vnější zpětná zrcátka, zatmavená zadní okna, palubní počítač, automatickou klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, rádio se dvěma reproduktory a 5palcovýcm displejem, elektrické ovládání předních oken, čtyři airbagy či dálkově ovládané centrální zamykání. | Seat Mii electric

Má i manuálně nastavitelná vnější zpětná zrcátka, zatmavená zadní okna, palubní počítač, automatickou klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, rádio se dvěma reproduktory a 5palcovýcm displejem, elektrické ovládání předních oken, čtyři airbagy či dálkově ovládané centrální zamykání. | Seat Mii electric

Vybavenější Mii electric Plus v Německu začíná na částce 21.775 eur, což je asi 556.000 Kč | Seat Mii electric

Vybavenější Mii electric Plus v Německu začíná na částce 21.775 eur, což je asi 556.000 Kč | Seat Mii electric

Vyjíždí na litých 16palcových kolech, má elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, kožený potah volantu a ruční brzdy, vyhřívaná přední sedadla a čelní sklo, šest reproduktorů či světelný a dešťový senzor. | Seat Mii electric

Vyjíždí na litých 16palcových kolech, má elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, kožený potah volantu a ruční brzdy, vyhřívaná přední sedadla a čelní sklo, šest reproduktorů či světelný a dešťový senzor. | Seat Mii electric

Ve výsledku se tím dostává na podobnou výbavu, jakou nás má Citigoe iV s paketem Extra Top za příplatek 20.000 Kč. | Seat Mii electric

Ve výsledku se tím dostává na podobnou výbavu, jakou nás má Citigoe iV s paketem Extra Top za příplatek 20.000 Kč. | Seat Mii electric

Technika elektrického Seatu Mii odpovídá Škodě Citigoe iV. Elektromotor s výkonem 61 kW a točivým momentem 212 N.m napájí lithium-iontový akumulátor o kapacitě 36,8 kWh, který by měl vystačit na 260 km jízdy ( WLTP ). | Seat Mii electric

Technika elektrického Seatu Mii odpovídá Škodě Citigoe iV. Elektromotor s výkonem 61 kW a točivým momentem 212 N.m napájí lithium-iontový akumulátor o kapacitě 36,8 kWh, který by měl vystačit na 260 km jízdy (WLTP). | Seat Mii electric

Maximální rychlost je 130 km/h a zrychlení z nuly na stovku zabere 12,3 sekundy. Na městský rychlostní limit se vůz dostane za 3,9 sekundy. | Seat Mii electric

Maximální rychlost je 130 km/h a zrychlení z nuly na stovku zabere 12,3 sekundy. Na městský rychlostní limit se vůz dostane za 3,9 sekundy. | Seat Mii electric

Interiér základního Seatu Mii electric nevypadá ošizeně | Seat Mii electric

Interiér základního Seatu Mii electric nevypadá ošizeně | Seat Mii electric

Interiér základního Seatu Mii electric nevypadá ošizeně | Seat Mii electric

Interiér základního Seatu Mii electric nevypadá ošizeně | Seat Mii electric

Dražší provedení Plus se liší například jinými potahy či vyhřívanými sedadly | Seat Mii electric

Dražší provedení Plus se liší například jinými potahy či vyhřívanými sedadly | Seat Mii electric

Dražší provedení Plus se liší například jinými potahy či vyhřívanými sedadly | Seat Mii electric

Dražší provedení Plus se liší například jinými potahy či vyhřívanými sedadly | Seat Mii electric

Základní Seat Mii electric vyjíždí na 14palcových kolech s velkoplošnými kryty. Červená barva je jako jediná bez příplatku. | Seat Mii electric
Má i manuálně nastavitelná vnější zpětná zrcátka, zatmavená zadní okna, palubní počítač, automatickou klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, rádio se dvěma reproduktory a 5palcovýcm displejem, elektrické ovládání předních oken, čtyři airbagy či dálkově ovládané centrální zamykání. | Seat Mii electric
Vybavenější Mii electric Plus v Německu začíná na částce 21.775 eur, což je asi 556.000 Kč | Seat Mii electric
Vyjíždí na litých 16palcových kolech, má elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, kožený potah volantu a ruční brzdy, vyhřívaná přední sedadla a čelní sklo, šest reproduktorů či světelný a dešťový senzor. | Seat Mii electric
12
Fotogalerie

Seat už prodává svůj první elektromobil. Je levnější než elektrická Škoda Citigo

Seat samozřejmě plánuje elektrické modely na platformě MEB, než na ně ale dojde, vyrazí do světa s elektrickou verzí modelu Mii. Vůz je již v prodeji a nabídne dva stupně výbavy.

Naskočit na elektrickou vlnu se Seatu podařilo lépe než v případě vozů SUV. Letos v Ženevě ukázal koncept prvního elektromobilu na platformě MEB a není překvapením, že jde o sourozence Volkswagenu ID.3. Vůz se začne vyrábět v příštím roce v Cvikově, tedy ve stejné továrně jako ID.3. Ještě před tím ale vyjede do světa elektrická verze modelu Mii. U našich západních sousedů se už prodává a přímo se nabízí srovnání se Škodou Citigoe iV, která staví na stejném základu.

Seat Mii Electric je v Německu k dispozici ve dvou verzích výbav – electric a electric Plus. Vůz stojí nejméně 20.650 eur (v přepočtu asi 528.000 Kč), což v porovnání se Škodou Citigoe iV, která v Česku začíná na 429.900 Kč, nepůsobí moc lidově. Nezapomínejte však, že se bavíme o německých cenách a že Citigoe iV v Německu začíná na 20.950 eurech (asi 535.900 Kč). Přitom u nás se po započtení příplatků za metalízu a dražšího z nabízených paketů nedostane přes 477.000 Kč.

Ale zpátky k Seatu. Ten v základu vyjíždí na 14palcových kolech s velkoplošnými kryty, má manuálně nastavitelná vnější zpětná zrcátka, zatmavená zadní okna, palubní počítač, automatickou klimatizaci, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, rádio se dvěma reproduktory a 5palcovýcm displejem, elektrické ovládání předních oken, čtyři airbagy či dálkově ovládané centrální zamykání.

Vybavenější Mii electric Plus v Německu začíná na částce 21.775 eur, což je asi 556.000 Kč. Vyjíždí na litých 16palcových kolech, má elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, kožený potah volantu a ruční brzdy, vyhřívaná přední sedadla a čelní sklo, šest reproduktorů či světelný a dešťový senzor. Ve výsledku se tím dostává na podobnou výbavu, jakou nás má Citigoe iV s paketem Extra Top za příplatek 20.000 Kč.

Technika elektrického Seatu Mii odpovídá Škodě Citigoe iV. Elektromotor s výkonem 61 kW a točivým momentem 212 N.m napájí lithium-iontový akumulátor o kapacitě 36,8 kWh, který by měl vystačit na 260 km jízdy (WLTP). Maximální rychlost je 130 km/h a zrychlení z nuly na stovku zabere 12,3 sekundy. Na městský rychlostní limit se vůz dostane za 3,9 sekundy.

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

Doporučujeme

Články odjinud