Na český trh dorazil modernizovaný hatchback Hyundai i20, který by měl díky faceliftu oslovit také mladší klientelu. Přepracovaný design se nese v duchu posledních modelů korejské automobilky. Jiná je maska chladiče, světla nebo nárazník. Hyundai i20 je aktuálně delší o 55 mm než odstupující varianta.
Nabídka motorizací obsahuje celkem tři položky. Nejdostupnějším je benzinový čtyřválec 1,2 Kappa s výkonem 63 kW, nad ním stojí jedna-čtyřka Gamma (74 kW). Pro příznivce naftových jednotek připravil Hyundai nový dieselový tříválec o objemu 1,1 l s parametry 55 kW a 180 Nm.
Hyundai i20 začíná na českém trhu těsně pod hranicí 200 000 Kč, a to v kombinaci s třídveřovou karoserií a základním benzinovým motorem. Standardem je šest airbagů, ESP, palubní počítač, posilovač řízení nebo centrální zamykání.