Vlajková loď španělské značky  Seat Tarraco  se nyní začne vyrábět i v plug-in hybridní variantě e-Hybrid. Společně s modely  Mii  a  Leon e-Hybrid  jde tak o již třetí vůz značky, který bude schopen čistě elektrické jízdy. Vývoj nového modelu probíhal v Martorellu, vyrábět se ale bude ve Wolfsburgu. Zdroj: Seat

Vlajková loď španělské značky Seat Tarraco se nyní začne vyrábět i v plug-in hybridní variantě e-Hybrid. Společně s modely Mii a Leon e-Hybrid jde tak o již třetí vůz značky, který bude schopen čistě elektrické jízdy. Vývoj nového modelu probíhal v Martorellu, vyrábět se ale bude ve Wolfsburgu. | Zdroj: Seat

Plug-in hybridní verze bude k dispozici ve vyšších výbavách XR a Xcellence. „Představením svého třetího elektrifikovaného modelu, Seat Tarraco e-Hybrid, pokračuje Seat ve své elektrické ofenzivě, jejímž prostřednictvím přizpůsobuje svou nabídku požadavkům na trvale udržitelnější budoucnost,“ řekl Wayne Griffiths, předseda představenstva společnosti Seat. Zdroj: Seat

Plug-in hybridní verze bude k dispozici ve vyšších výbavách XR a Xcellence. „Představením svého třetího elektrifikovaného modelu, Seat Tarraco e-Hybrid, pokračuje Seat ve své elektrické ofenzivě, jejímž prostřednictvím přizpůsobuje svou nabídku požadavkům na trvale udržitelnější budoucnost,“ řekl Wayne Griffiths, předseda představenstva společnosti Seat. | Zdroj: Seat

Pod kapotou vozu najdete koncernové pohonné ústrojí, které je sestavené ze zážehového motoru 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 koní) a elektromotoru o výkonu 85 kW (115 koní).  Zdroj: Seat

Pod kapotou vozu najdete koncernové pohonné ústrojí, které je sestavené ze zážehového motoru 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 koní) a elektromotoru o výkonu 85 kW (115 koní).  | Zdroj: Seat

Kombinovaný výkon činí 180 kW (245 koní) a točivý moment dosahuje hodnoty 400 N.m. Jedná se tak o nejvýkonnější verzi v aktuální modelové nabídce. Zdroj: Seat

Kombinovaný výkon činí 180 kW (245 koní) a točivý moment dosahuje hodnoty 400 N.m. Jedná se tak o nejvýkonnější verzi v aktuální modelové nabídce. | Zdroj: Seat

Stejné pohonné ústrojí byste našli i ve  Škodě Octavia RS iV  i  Cupra Leon e-Hybrid . Akumulátor o kapacitě 13 kWh vydrží SUV k ujetí až 49 kilometrů dle WLTP.  Zdroj: Seat

Stejné pohonné ústrojí byste našli i ve Škodě Octavia RS iV i Cupra Leon e-Hybrid. Akumulátor o kapacitě 13 kWh vydrží SUV k ujetí až 49 kilometrů dle WLTP.  | Zdroj: Seat

Kombinací obou pohonných ústrojí by tak vůz měl ujet na jedno nabití a jedno natankování paliva až 730 km. Zdroj: Seat

Kombinací obou pohonných ústrojí by tak vůz měl ujet na jedno nabití a jedno natankování paliva až 730 km. | Zdroj: Seat

Seat Tarraco e-Hybrid půjde z nástěnné nabíječky o výkonu 3,6 kW nabít za 3,5 hodiny, při využití nabíječky o výkonu 2,3 kW pak za necelých pět hodin. Zdroj: Seat

Seat Tarraco e-Hybrid půjde z nástěnné nabíječky o výkonu 3,6 kW nabít za 3,5 hodiny, při využití nabíječky o výkonu 2,3 kW pak za necelých pět hodin. | Zdroj: Seat

V cyklu WLTP se může vůz pochlubit kombinovanou spotřebou 1,6 až 2,0 l/ 100 km. Na trh dorazí v prvním čtvrtletí příštího roku. Zdroj: Seat

V cyklu WLTP se může vůz pochlubit kombinovanou spotřebou 1,6 až 2,0 l/ 100 km. Na trh dorazí v prvním čtvrtletí příštího roku. | Zdroj: Seat

Největší SUV španělského Seatu bylo doposud nabízeno buď s pohonem předních kol a mechanickou převodovkou, nebo s  pohonem všech kol a automatem . Zdroj: Seat

Největší SUV španělského Seatu bylo doposud nabízeno buď s pohonem předních kol a mechanickou převodovkou, nebo s pohonem všech kol a automatem. | Zdroj: Seat

To se však nyní mění, jelikož nejslabší čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní) pohánějící přední kola mohou nyní zájemci objednávat právě také ve spojení se sedmistupňovou převodovkou DSG. Zdroj: Seat

To se však nyní mění, jelikož nejslabší čtyřválec 1.5 TSI o výkonu 110 kW (150 koní) pohánějící přední kola mohou nyní zájemci objednávat právě také ve spojení se sedmistupňovou převodovkou DSG. | Zdroj: Seat

Seat uvádí, že tímto krokem bude Tarraco o něco atraktivnější pro využití firmami nebo jednoduše případy, kdy pohon všech kol (nabízený u dvoulitrových motorů TSI a TDI) nehraje u zákazníka tak silnou roli. Zdroj: Seat

Seat uvádí, že tímto krokem bude Tarraco o něco atraktivnější pro využití firmami nebo jednoduše případy, kdy pohon všech kol (nabízený u dvoulitrových motorů TSI a TDI) nehraje u zákazníka tak silnou roli. | Zdroj: Seat

S točivým momentem 250 N.m se takto specifikované Tarraco dostane na 100 km/h za 9,5 sekundy, maximálně pak dosáhne na 198 km/h. Zdroj: Seat

S točivým momentem 250 N.m se takto specifikované Tarraco dostane na 100 km/h za 9,5 sekundy, maximálně pak dosáhne na 198 km/h. | Zdroj: Seat

U motorizace 1.5 TSI DSG pak uvádí Seat kombinovanou spotřebu paliva 7,1 až 8,0 litru na 100 km (WLTP). Zdroj: Seat

U motorizace 1.5 TSI DSG pak uvádí Seat kombinovanou spotřebu paliva 7,1 až 8,0 litru na 100 km (WLTP). | Zdroj: Seat

Patnáctistovka s DSG je dostupná u obou stupňů výbavy Style a Xcellence, přičemž stále zůstává i možnost až sedmimístného interiéru. Zdroj: Seat

Patnáctistovka s DSG je dostupná u obou stupňů výbavy Style a Xcellence, přičemž stále zůstává i možnost až sedmimístného interiéru. | Zdroj: Seat

Novinka začíná ve výbavě Style na částce 829.900 Kč, příplatek za automat tedy vlastně činí 50.000 Kč. Ve výší výbavě Xcellence začíná cenovka od 889.900 Kč. Zdroj: Seat

Novinka začíná ve výbavě Style na částce 829.900 Kč, příplatek za automat tedy vlastně činí 50.000 Kč. Ve výší výbavě Xcellence začíná cenovka od 889.900 Kč. | Zdroj: Seat

Seat nakonec dodává, že na začátku příštího roku ještě uvede na trh sportovněji střiženou úroveň výbavy FR, zatímco konec roku 2020 bude ve znamení příchodu  plug-in hybridní varianty Tarraca . Zdroj: Seat

Seat nakonec dodává, že na začátku příštího roku ještě uvede na trh sportovněji střiženou úroveň výbavy FR, zatímco konec roku 2020 bude ve znamení příchodu plug-in hybridní varianty Tarraca. | Zdroj: Seat

 Zdroj: Seat

| Zdroj: Seat

Plug-in hybridní verze bude k dispozici ve vyšších výbavách XR a Xcellence. „Představením svého třetího elektrifikovaného modelu, Seat Tarraco e-Hybrid, pokračuje Seat ve své elektrické ofenzivě, jejímž prostřednictvím přizpůsobuje svou nabídku požadavkům na trvale udržitelnější budoucnost,“ řekl Wayne Griffiths, předseda představenstva společnosti Seat. Zdroj: Seat
Pod kapotou vozu najdete koncernové pohonné ústrojí, které je sestavené ze zážehového motoru 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 koní) a elektromotoru o výkonu 85 kW (115 koní).  Zdroj: Seat
Kombinovaný výkon činí 180 kW (245 koní) a točivý moment dosahuje hodnoty 400 N.m. Jedná se tak o nejvýkonnější verzi v aktuální modelové nabídce. Zdroj: Seat
Stejné pohonné ústrojí byste našli i ve  Škodě Octavia RS iV  i  Cupra Leon e-Hybrid . Akumulátor o kapacitě 13 kWh vydrží SUV k ujetí až 49 kilometrů dle WLTP.  Zdroj: Seat
17
Fotogalerie

Seat už vyrábí Tarraco do zásuvky. Velké SUV láká na spotřebu 1,6 litru a 245 koní

Elektrifikace dorazila už i do největšího modelu značky Seat. K zákazníkům dorazí v prvním čtvrtletí příštího roku.

 Seat Tarraco, vlajková loď španělské značky Seat, se nyní začne vyrábět i v plug-in hybridní variantě e-Hybrid. Společně s modely Mii a Leon e-Hybrid jde tak o již třetí vůz značky, který bude schopen čistě elektrické jízdy. Vývoj nového modelu probíhal v Martorellu, vyrábět se ale bude ve Wolfsburgu.

Plug-in hybridní verze bude k dispozici ve vyšších výbavách XR a Xcellence. „Představením svého třetího elektrifikovaného modelu, Seat Tarraco e-Hybrid, pokračuje Seat ve své elektrické ofenzivě, jejímž prostřednictvím přizpůsobuje svou nabídku požadavkům na trvale udržitelnější budoucnost,“ řekl Wayne Griffiths, předseda představenstva společnosti Seat.

Pod kapotou vozu najdete koncernové pohonné ústrojí, které je složeno ze zážehového motoru 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 koní) a elektromotoru o výkonu 85 kW (115 koní). Kombinovaný výkon činí 180 kW (245 koní) a točivý moment dosahuje hodnoty 400 N.m. Jedná se tak o nejvýkonnější verzi v aktuální modelové nabídce.

Stejné pohonné ústrojí byste našli i ve Škodě Octavia RS iV i Cupra Leon e-Hybrid. Akumulátor o kapacitě 13 kWh vydrží SUV k ujetí až 49 kilometrů dle WLTP. Kombinací obou pohonných ústrojí by tak vůz měl ujet na jedno nabití a jedno natankování paliva až 730 km.

Seat Tarraco e-Hybrid půjde z nástěnné nabíječky o výkonu 3,6 kW nabít za 3,5 hodiny, při využití nabíječky o výkonu 2,3 kW pak za necelých pět hodin. V cyklu WLTP se může vůz pochlubit kombinovanou spotřebou 1,6 až 2,0 l/ 100 km. Na trh dorazí v prvním čtvrtletí příštího roku.

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

Doporučujeme

Články odjinud