Cílem Škody Auto je výrazně zvýšit počet trhů, na kterých prodává své vozy. Singapur mezi nimi nechybí, byl zde už dokonce otevřený první showroom.
Pokud se budete v budoucnu procházet ulicemi Singapuru a narazíte na showroom automobilky Škoda, nedivte se. Značka má v příštích letech v plánu prodávat své vozy až na 120 trzích (aktuálně je jich 102), a přestože to v Singapuru nebude mít kvůli zavedenému limitu pro počet registrací nových soukromých vozů úplně snadné, považuje tento krok za odrazový můstek pro vstup na další trhy jihovýchodní Asie.
Od května letošního roku chce Škodovka v Singapuru prodávat celkem pět modelů, konkrétně Rapid Spaceback, Octavii včetně verze RS, Superb, Karoq a Kodiaq. Už včera přitom došlo k otevření prvního tamního showroomu, který bude fungovat nejenom jako obchodní partner, ale zároveň i jako importér. První zákaznické vozy budou dodány v květnu.
Snahu o zvýšení počtu trhů definuje Strategie 2025, jde ale pouze o jeden z pilířů. Dalšími oblastmi, kterými se Škoda Auto bude v příštích letech zabývat, jsou elektromobilita, autonomní řízení, digitalizace produktů či rozšiřování výroby. Právě poslední oblast možná bude trochu oříšek. České továrny jsou vytíženy a patrně nezbude, než se pohlédnout v zahraničí.