Mazda MX-5 se svým hrdým majitelem Calebem.

Mazda MX-5 se svým hrdým majitelem Calebem.

Ten se ji rozhodl místo pro zábavu na silnici, využít jako off-road. Ve svých úpravách nezapomněl ani na to nejhlavnější. Rezervu na kufru.

Ten se ji rozhodl místo pro zábavu na silnici, využít jako off-road. Ve svých úpravách nezapomněl ani na to nejhlavnější. Rezervu na kufru.

Na nezpevněných cestách je přeplňovaná lesní Mazda Miata jako doma, pomocná světla, ktará na obrázku vidíme, též přidal současný majitel.

Na nezpevněných cestách je přeplňovaná lesní Mazda Miata jako doma, pomocná světla, ktará na obrázku vidíme, též přidal současný majitel.

Molly, jak pojmenoval vůz hrdý vlastník, dostala turbodmychadlo, aby měla větší výkon pro lesní hrátky.

Molly, jak pojmenoval vůz hrdý vlastník, dostala turbodmychadlo, aby měla větší výkon pro lesní hrátky.

Jízda s tímto malým, šíleným off-roadem, vypadá velmi zábavně.

Jízda s tímto malým, šíleným off-roadem, vypadá velmi zábavně.

Miata z roku 1990 dostala mnoho úprav. Vnitřní klec, střešní nosič, šnorchl a khaki barvu.

Miata z roku 1990 dostala mnoho úprav. Vnitřní klec, střešní nosič, šnorchl a khaki barvu.

Ten se ji rozhodl místo pro zábavu na silnici, využít jako off-road. Ve svých úpravách nezapomněl ani na to nejhlavnější. Rezervu na kufru.
Na nezpevněných cestách je přeplňovaná lesní Mazda Miata jako doma, pomocná světla, ktará na obrázku vidíme, též přidal současný majitel.
Molly, jak pojmenoval vůz hrdý vlastník, dostala turbodmychadlo, aby měla větší výkon pro lesní hrátky.
Jízda s tímto malým, šíleným off-roadem, vypadá velmi zábavně.
7
Fotogalerie

Nejšílenější Mazda MX-5, jakou jste kdy viděli. Doma je v terénu, ne na silnici

Mazdu MX-5 má rád asi každý nadšenec do malých sporťáků. Tady se však majitel rozhodl spíše pro lesní dobrodružství a přestavěl ji na off-road.

Mazda MX-5 je oblíbená hlavně u vyznavačů sportovní a zábavné jízdy. Lidé si pořizují tohle auto především kvůli jeho agilnímu chování, zadnímu pohonu v kombinaci s manuální převodovkou, a také pro poměrně nízké pořizovací náklady.

Majitel vozu, o kterém si dnes budeme povídat, se jmenuje Caleb. Nízké pořizovací náklady mu umožnily přestavět japonský sporťák na off-road monstrum. Miata, které familierně říká Molly, dokonce dostala turbodmychadlo!

To ale majiteli přišlo málo, a tak se rozhodl v práci pokračovat. Přidal khaki vojenskou barvu, zvýšil podvozek, instaloval vnitřní klec, zvýšené sání motoru, střašní nosič a pomocná světla. A nezapomněl ani na poznávací znamení všech pořádných off-roadů - rezervní kolo připevněné na víko kufru.

Výsledek vypadá přinejmenším podivně, ale z automobilu rozhodně nevymizela jeho charakteristická dravost a mrštnost. Jen se adaptovala do prostředí bahna a nezpevněných cest. To ve spolupráci s turbomotorem a tím vším, co je na Miatě navíc, rozhodně vyzývá k zábavě. Přiložené video to jen potvrzuje.

Mazda

Japonskou automobilku založil v roce 1920 Jujiro Matsuda. Název se někdy odkazuje na jeho jméno, jindy na perského boha Ahura Mazda.

V roce 1979 vstoupil do Mazdy Ford, který postupně navyšoval a prodával svůj podíl. Dnes ale vlastní už malou část společnosti.

Mazda MX-30 • Mazda2 •​ Mazda3 •​ Mazda6 •​ Mazda CX-3 •​ Mazda CX-30 •​ Mazda CX-5 •​ Mazda MX-5

Doporučujeme

Články odjinud