Solidně vybavené velké SUV hluboce pod milionem? To zní skoro jako chiméra. Zdroj: Ssangyong

Solidně vybavené velké SUV hluboce pod milionem? To zní skoro jako chiméra. | Zdroj: Ssangyong

Z objednávek jasně vyplývají preference české klientely, a právě jim přizpůsobil novou edici Club modelu Rexton. Zdroj: Ssangyong

Z objednávek jasně vyplývají preference české klientely, a právě jim přizpůsobil novou edici Club modelu Rexton. | Zdroj: Ssangyong

Jedná se o základní výbavu, ovšem nečekejte žádný „holobyt“. Zdroj: Ssangyong

Jedná se o základní výbavu, ovšem nečekejte žádný „holobyt“. | Zdroj: Ssangyong

Na palubě najdete dvouzónovou klimatizaci, 8palcový infotainment se zrcadlením telefonu a digitálním příjmem rádia, Bluetooth handsfree a kůží potažený multifunkční volant. Zdroj: Ssangyong

Na palubě najdete dvouzónovou klimatizaci, 8palcový infotainment se zrcadlením telefonu a digitálním příjmem rádia, Bluetooth handsfree a kůží potažený multifunkční volant. | Zdroj: Ssangyong

Denní užívání usnadní full LED světlomety, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektrické ovládání všech oken, dálkové centrální zamykání, ISOFIX na dvou zadních sedadlech a sada bezpečnostních asistentů. Zdroj: Ssangyong

Denní užívání usnadní full LED světlomety, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektrické ovládání všech oken, dálkové centrální zamykání, ISOFIX na dvou zadních sedadlech a sada bezpečnostních asistentů. | Zdroj: Ssangyong

Pěknou parádu udělají také 18palcová kola a střešní ližiny pro ukotvení boxu na lyže. Zdroj: Ssangyong

Pěknou parádu udělají také 18palcová kola a střešní ližiny pro ukotvení boxu na lyže. | Zdroj: Ssangyong

Verze Club je spojená se vznětovým motorem G4 e-XDI o objemu 2.2 litru s výkonem 202 koní a točivým momentem 441 N.m. Zdroj: Ssangyong

Verze Club je spojená se vznětovým motorem G4 e-XDI o objemu 2.2 litru s výkonem 202 koní a točivým momentem 441 N.m. | Zdroj: Ssangyong

Doplňuje ho osmistupňová automatická převodovka, posílající výkon na zadní kola. Zdroj: Ssangyong

Doplňuje ho osmistupňová automatická převodovka, posílající výkon na zadní kola. | Zdroj: Ssangyong

V rámci cenového kompromisu inženýři použili pětiprvkovou zadní nápravu. Zdroj: Ssangyong

V rámci cenového kompromisu inženýři použili pětiprvkovou zadní nápravu. | Zdroj: Ssangyong

Rexton obecně cílí na aktivní rodiny s potřebou velkého SUV. Zdroj: Ssangyong

Rexton obecně cílí na aktivní rodiny s potřebou velkého SUV. | Zdroj: Ssangyong

I tady nabízí více než dost. Zdroj: Ssangyong

I tady nabízí více než dost. | Zdroj: Ssangyong

Základní objem zavazadlového prostoru činí 1 051 litrů a po sklopení zadních sedadel získáte nadprůměrných 1 977 litrů. Zdroj: Ssangyong

Základní objem zavazadlového prostoru činí 1 051 litrů a po sklopení zadních sedadel získáte nadprůměrných 1 977 litrů. | Zdroj: Ssangyong

Za 16.900 korun lze do kufru umístit další dvě sedačky. Zdroj: Ssangyong

Za 16.900 korun lze do kufru umístit další dvě sedačky. | Zdroj: Ssangyong

Možnost táhnout brzděné přívěsy do hmotnosti 3 až 3,5 tuny už také není zvykem. Zdroj: Ssangyong

Možnost táhnout brzděné přívěsy do hmotnosti 3 až 3,5 tuny už také není zvykem. | Zdroj: Ssangyong

Za tohle všechno si automobilka účtuje krásných 859.900 korun, což je cena o třídu menšího vozu. Zdroj: Ssangyong

Za tohle všechno si automobilka účtuje krásných 859.900 korun, což je cena o třídu menšího vozu. | Zdroj: Ssangyong

Pro výbavu Club jsou k dispozici dva příplatkové pakety. Zdroj: Ssangyong

Pro výbavu Club jsou k dispozici dva příplatkové pakety. | Zdroj: Ssangyong

Balíček Club+ v ceně 19.900 korun zahrnuje vyhřívaný volant, bezklíčkové odemykání i startování, tónovaná skla s hlukovou a solární ochranou. Zdroj: Ssangyong

Balíček Club+ v ceně 19.900 korun zahrnuje vyhřívaný volant, bezklíčkové odemykání i startování, tónovaná skla s hlukovou a solární ochranou. | Zdroj: Ssangyong

Druhou možností je sada Grip+ za 26.900 korun obsahující uzávěrku zadního diferenciálu a desetiprvkovou zadní nápravu. Zdroj: Ssangyong

Druhou možností je sada Grip+ za 26.900 korun obsahující uzávěrku zadního diferenciálu a desetiprvkovou zadní nápravu. | Zdroj: Ssangyong

Ať už si vyberete jakéhokoliv Rextona, vždy na něj dostanete pětiletou záruku omezenou nájezdem 150 000 kilometrů. Zdroj: Ssangyong

Ať už si vyberete jakéhokoliv Rextona, vždy na něj dostanete pětiletou záruku omezenou nájezdem 150 000 kilometrů. | Zdroj: Ssangyong

Jde tedy o doplněk k pohonu všech kol, který sám o sobě stojí 44.900 korun. Zdroj: Ssangyong

Jde tedy o doplněk k pohonu všech kol, který sám o sobě stojí 44.900 korun. | Zdroj: Ssangyong

Solidně vybavené velké SUV hluboce pod milionem? To zní skoro jako chiméra. Zdroj: Ssangyong
Z objednávek jasně vyplývají preference české klientely, a právě jim přizpůsobil novou edici Club modelu Rexton. Zdroj: Ssangyong
Jedná se o základní výbavu, ovšem nečekejte žádný „holobyt“. Zdroj: Ssangyong
22
Fotogalerie

SsangYong v Česku připravil akci, která nemá obdoby. Ohromný Rexton s automatem stojí hluboko pod 900 tisíc!

Velké rodinné SUV s výkonným motorem, automatickou převodovkou a pohonem všech kol za necelých 905.000 korun? SsangYong Rexton vstřícnou cestou k aktivnímu rodinnému životu, aniž by peněženka plakala. Když oželíte čtyřkolku, dostanete se hluboko pod 900.000 korun.

Modely značky Ssangyong potkáváme v posledních letech na českých silnicích čím dál častěji. V době zvyšování cen produktů evropských automobilek je to totiž jedna z mála variant, kde se nevydat z posledního haléře. Popravdě, solidně vybavené velké SUV hluboce pod milionem? To zní skoro jako chiméra.

Ssangyong se na poměr ceny a užitné hodnoty zaměřil ještě více. Z objednávek jasně vyplývají preference české klientely, a právě jim přizpůsobil novou edici Club modelu Rexton. Jedná se o základní výbavu, ovšem nečekejte žádný holobyt. Na palubě najdete dvouzónovou klimatizaci, 8palcový infotainment se zrcadlením telefonu a digitálním příjmem rádia, bluetooth handsfree či kůží potažený multifunkční volant.

Denní užívání usnadní full LED světlomety, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektrické ovládání všech oken, dálkové centrální zamykání, ISOFIX na dvou zadních sedadlech a sada bezpečnostních asistentů. Pěknou parádu udělají také 18palcová kola a střešní ližiny pro ukotvení boxu na lyže.

Verze Club je spojená se vznětovým motorem G4 e-XDI o objemu 2,2 litru, výkonu 202 koní a točivým momentu 441 N.m. Doplňuje ho osmistupňová automatická převodovka, posílající výkon na zadní kola. V rámci cenového kompromisu inženýři použili pětiprvkovou zadní nápravu.

Rexton obecně cílí na aktivní rodiny s potřebou velkého SUV. I tady nabízí více než dost. Základní objem zavazadlového prostoru činí 1051 litrů a po sklopení zadních sedadel získáte nadprůměrných 1977 litrů. Za 16.900 korun lze do kufru umístit další dvě sedačky. Možnost táhnout brzděné přívěsy do hmotnosti 3 až 3,5 tuny už také není zvykem. Za tohle všechno si automobilka účtuje krásných 859.900 korun, což je cena o třídu menšího vozu.

Pro výbavu Club jsou k dispozici dva příplatkové pakety. Balíček Club+ v ceně 19.900 korun zahrnuje vyhřívaný volant, bezklíčkové odemykání i startování, tónovaná skla s hlukovou a solární ochranou. Druhou možností je sada Grip+ za 26.900 korun obsahující uzávěrku zadního diferenciálu a desetiprvkovou zadní nápravu. Jde tedy o doplněk k pohonu všech kol, který sám o sobě stojí 44.900 korun.  Ať už si vyberete jakéhokoliv Rextona, vždy na něj dostanete pětiletou záruku omezenou nájezdem 150.000 kilometrů.

SsangYong

Jihokorejský SsangYong vznikl v roce 1963 spojením dvou společností, současný název dostal v roce 1986.

V minulosti spolupracoval s Daimler-Benz, Daewoo, koupila ho čínská automobilka a vlastnila jej i indická firma Mahindra & Mahindra. V současnosti je pod vedením jihokorejského konsorcia KG Group. V České republice se soustředí na SUV.

SsangYong Rexton • SsangYong Korando • SsangYong Tivoli • SsangYong Musso Grand

Doporučujeme

Články odjinud