Vůz je pokrytý typickým dvou-tónovým zbarvením, modrou Steel Blue v matném provedení a Steel Blue Carbon. Bugatti

Vůz je pokrytý typickým dvou-tónovým zbarvením, modrou Steel Blue v matném provedení a Steel Blue Carbon. | Bugatti

Kromě pruhů na vnějších zpětných zrcátkách a odznaku za dveřmi se největší pocta rodné zemi nachází na spodní straně zadního spoileru, kde je vyobrazena francouzská vlajka. Bugatti

Kromě pruhů na vnějších zpětných zrcátkách a odznaku za dveřmi se největší pocta rodné zemi nachází na spodní straně zadního spoileru, kde je vyobrazena francouzská vlajka. | Bugatti

Změnou prošel i ručně dělaný interiér, bohužel je z něho pouze pár detailních fotografií. Bugatti

Změnou prošel i ručně dělaný interiér, bohužel je z něho pouze pár detailních fotografií. | Bugatti

Sedadla jsou kombinací modré kůže a alcantary. Středem vede pruh francouzské trikolóry a na místě opěrky je vyšité logo limitované edice. Bugatti

Sedadla jsou kombinací modré kůže a alcantary. Středem vede pruh francouzské trikolóry a na místě opěrky je vyšité logo limitované edice. | Bugatti

Z hlediska techniky se nic nezměnilo. To znamená, že čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec o objemu 8.0 litru má pořád 1497 koní, na stovku auto rozhýbe za dvě a půl vteřiny a jezdí přes 400 km/h. Bugatti

Z hlediska techniky se nic nezměnilo. To znamená, že čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec o objemu 8.0 litru má pořád 1497 koní, na stovku auto rozhýbe za dvě a půl vteřiny a jezdí přes 400 km/h. | Bugatti

Bugatti Chiron Sport 110 ans Bugatti vznikne pouze 20 kusů. Ceny zatím nebyly zveřejněny. Bugatti

Bugatti Chiron Sport 110 ans Bugatti vznikne pouze 20 kusů. Ceny zatím nebyly zveřejněny. | Bugatti

 Bugatti

| Bugatti

 Bugatti

| Bugatti

Kromě pruhů na vnějších zpětných zrcátkách a odznaku za dveřmi se největší pocta rodné zemi nachází na spodní straně zadního spoileru, kde je vyobrazena francouzská vlajka. Bugatti
Změnou prošel i ručně dělaný interiér, bohužel je z něho pouze pár detailních fotografií. Bugatti
Sedadla jsou kombinací modré kůže a alcantary. Středem vede pruh francouzské trikolóry a na místě opěrky je vyšité logo limitované edice. Bugatti
Z hlediska techniky se nic nezměnilo. To znamená, že čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec o objemu 8.0 litru má pořád 1497 koní, na stovku auto rozhýbe za dvě a půl vteřiny a jezdí přes 400 km/h. Bugatti
8
Fotogalerie

Bugatti slaví 110 let. Speciální Chiron odkazuje na rodnou Francii

Jmenuje se Chiron Sport 110 ans Bugatti, obsahuje některé unikátní prvky a vznikne pouze 20 exemplářů. Takhle se slaví výročí ve Francii.

Chvíli italské, nyní německé, ale Bugatti bylo a vždy bude hlavně francouzské. Tady příběh před 110 lety začal a sem se také odkazuje speciální edice, jejíž předlohou se stal předposlední výkřik automobilky, model Chiron Sport.

Vůz je pokrytý typickým dvou-tónovým zbarvením, modrou Steel Blue v matném provedení a Steel Blue Carbon. Kromě pruhů na vnějších zpětných zrcátkách a odznaku za dveřmi se největší pocta rodné zemi nachází na spodní straně zadního spoileru, kde je vyobrazena francouzská vlajka.

Kola jsou vyvedena v matně černé barvě, aby tak vynikly modře nabarvené brzdové třmeny. Změnou prošel i ručně dělaný interiér, bohužel je z něho pouze pár detailních fotografií. Sedadla jsou kombinací modré kůže a Alcantary. Středem vede pruh francouzské trikolóry a na místě opěrky je vyšité logo limitované edice.

Z hlediska techniky se nic nezměnilo. To znamená, že čtyřikrát přeplňovaný šestnáctiválec o objemu 8,0 litru má pořád 1500 koní, na stovku auto rozhýbe za dvě a půl vteřiny a jezdí přes 400 km/h. Bugatti Chiron Sport 110 ans Bugatti vznikne pouze 20 kusů. Změny jsou tedy pouze kosmetické a ne nijak rozsáhlé. I tak si ale sběratelé budou moct utrhat ruce. Cena zatím nebyla zveřejněna.

Doporučujeme

Články odjinud