Firestone vyvinul nové webové stránky pro rostoucí počet zákazníků v Evropě. Řidiči mohou od července 2015 navštěvovat webové stránky firestone.eu, kde mají na výběr 14 jazykových verzí, pokrývajících 18 zemí.
Webové stránky podporují renesanci značky Firestone v Evropě založenou na nabídce velmi konkurenceschopných nových pneumatik a marketingovém programu, který je zaměřen na lidi mladé duchem, kteří si chtějí užívat „svobodu řídit“.
Snadný přístup, praktická řešení
Nové webové stránky Firestone působí mladým a atraktivním dojmem. Design zohledňuje možnosti všech myslitelných přístrojů, ať se jedná o mobilní telefony, tablety nebo stolní a přenosné počítače. Webové stránky prezentují produktovou nabídku značky Firestone v přehledném a jednoduchém formátu. Snadné vyhledávání produktů i obchodních partnerů maximálně usnadňuje uživatelům výběr nejvhodnější pneumatiky pro jejich vůz včetně nejbližšího prodejce pneumatik kdekoli v Evropě.
Webové stránky informují také o dynamické 115leté historii značky Firestone, s kterou se můžete setkávat také v rámci originálního programu Firestone Music Tour, který je zaměřen na sponzorství největších rockových festivalů. Tým Firestone jezdí v rámci Firestone Music Tour po celé léto napříč Evropou. Akce je podporována celoevropskou kampaní na sociálních médiích, jakož i festivalovými a místními propagačními aktivitami.
Firestone bude webové stránky pravidelně aktualizovat zprávami a informacemi o nových produktech. Zanedlouho budou webové stránky rozšířeny o sekce věnované pneumatikám Firestone pro nákladní vozidla a autobusy a pneumatikám pro zemědělské stroje.