Jeep Compass byl ještě do nedávna importován do Evropy z mexické továrny koncernu FCA v Toluce. Tomu je však nyní konec a FCA oficiálně představuje evropskou specifikaci modelu, jehož výroba se před nedávnem rozjela také v italském závodě v Melfi. | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Jeep Compass byl ještě do nedávna importován do Evropy z mexické továrny koncernu FCA v Toluce. Tomu je však nyní konec a FCA oficiálně představuje evropskou specifikaci modelu, jehož výroba se před nedávnem rozjela také v italském závodě v Melfi. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Podle Jeepu tak přivítejte Compass, který je ještě lépe přizpůsoben potřebám evropského zákazníka a místnímu prostředí. | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Podle Jeepu tak přivítejte Compass, který je ještě lépe přizpůsoben potřebám evropského zákazníka a místnímu prostředí. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Z venku se mnoho nemění, do prodeje zamíří evropský Compass s šesti novými designy litých kol (k dispozici budou o velikosti až 19 palců) v závislosti na výbavovém stupni... | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Z venku se mnoho nemění, do prodeje zamíří evropský Compass s šesti novými designy litých kol (k dispozici budou o velikosti až 19 palců) v závislosti na výbavovém stupni... | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

...přičemž nabídku doplní i pětice nových odstínů karoserie, které lze kombinovat s černě lakovanou střechou. | Jeep Compass Zdroj: Jeep

...přičemž nabídku doplní i pětice nových odstínů karoserie, které lze kombinovat s černě lakovanou střechou. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Pro evropské silnice Jeep vyladil podvozek SUV. Novinkou jsou tlumiče s frekvenčně proměnnou charakteristikou tlumení (FSD) a také jinak nastavené řízení, které má působit lehčím a přesnějším dojmem. | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Pro evropské silnice Jeep vyladil podvozek SUV. Novinkou jsou tlumiče s frekvenčně proměnnou charakteristikou tlumení (FSD) a také jinak nastavené řízení, které má působit lehčím a přesnějším dojmem. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Uvnitř dostal Compass nový infotainment systém Uconnect v rámci 7palcové i 8,4palcové dotykové obrazovky. | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Uvnitř dostal Compass nový infotainment systém Uconnect v rámci 7palcové i 8,4palcové dotykové obrazovky. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

K dispozici jsou tak nové funkce a služby včetně tvorby Wi-Fi hot-spotu nebo propojení systému s aplikací v telefonu, například pro odeslání navigačních dat z mobilu do auta před jízdou. | Jeep Compass Zdroj: Jeep

K dispozici jsou tak nové funkce a služby včetně tvorby Wi-Fi hot-spotu nebo propojení systému s aplikací v telefonu, například pro odeslání navigačních dat z mobilu do auta před jízdou. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Bohužel možnost populárního rozhraní Apple Car Play nebo Android Auto v tiskové zprávě Jeep nezmiňuje. | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Bohužel možnost populárního rozhraní Apple Car Play nebo Android Auto v tiskové zprávě Jeep nezmiňuje. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Největší změnou je uvedení nového zážehového turbo čtyřválce o objemu 1,3 litru, který nahrazuje dřívější čtrnáctistovku. Jednotka bude dostupná ve dvou naladěních – 130 koní (96 kW) a 150 koní (110 kW). | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Největší změnou je uvedení nového zážehového turbo čtyřválce o objemu 1,3 litru, který nahrazuje dřívější čtrnáctistovku. Jednotka bude dostupná ve dvou naladěních – 130 koní (96 kW) a 150 koní (110 kW). | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Slabší varianta bude spojena s šestistupňovou manuální převodovkou, kdežto silnější obdrží sedmistupňový automat. Oba motory pohánějí výhradně přední kola. | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Slabší varianta bude spojena s šestistupňovou manuální převodovkou, kdežto silnější obdrží sedmistupňový automat. Oba motory pohánějí výhradně přední kola. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

K mání bude ovšem také vylepšený čtyřválcový turbodiesel MultiJet II o objemu 1,6 litru a výkonu 120 koní (88 kW), taktéž v kombinaci s manuální skříní a pohonem předních kol. | Jeep Compass Zdroj: Jeep

K mání bude ovšem také vylepšený čtyřválcový turbodiesel MultiJet II o objemu 1,6 litru a výkonu 120 koní (88 kW), taktéž v kombinaci s manuální skříní a pohonem předních kol. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Kdo hledí po čtyřkolce, bude muset zvolit chystanou plug-in hybridní verzi 4Xe, jejíž ústrojí vychází z nové třináctistovky a ve spojení s elektromotorem nabídne 190 koní (140 kW) nebo 240 koní (176 kW). | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Kdo hledí po čtyřkolce, bude muset zvolit chystanou plug-in hybridní verzi 4Xe, jejíž ústrojí vychází z nové třináctistovky a ve spojení s elektromotorem nabídne 190 koní (140 kW) nebo 240 koní (176 kW). | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Více jsme o hybridním Compassu a také Renegade  psali zde . | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Více jsme o hybridním Compassu a také Renegade psali zde. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Nová evropská specifikace Jeepu Compass míří k prodejcům už nyní. Plug-in hybridní varianty 4Xe se začnou prodávat během druhé poloviny roku. | Jeep Compass Zdroj: Jeep

Nová evropská specifikace Jeepu Compass míří k prodejcům už nyní. Plug-in hybridní varianty 4Xe se začnou prodávat během druhé poloviny roku. | Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

| Jeep Compass Zdroj: Jeep

| Jeep Compass | Zdroj: Jeep

Podle Jeepu tak přivítejte Compass, který je ještě lépe přizpůsoben potřebám evropského zákazníka a místnímu prostředí. | Jeep Compass Zdroj: Jeep
Z venku se mnoho nemění, do prodeje zamíří evropský Compass s šesti novými designy litých kol (k dispozici budou o velikosti až 19 palců) v závislosti na výbavovém stupni... | Jeep Compass Zdroj: Jeep
...přičemž nabídku doplní i pětice nových odstínů karoserie, které lze kombinovat s černě lakovanou střechou. | Jeep Compass Zdroj: Jeep
Pro evropské silnice Jeep vyladil podvozek SUV. Novinkou jsou tlumiče s frekvenčně proměnnou charakteristikou tlumení (FSD) a také jinak nastavené řízení, které má působit lehčím a přesnějším dojmem. | Jeep Compass Zdroj: Jeep
28
Fotogalerie

Jeep ukázal vyladěné SUV Compass pro Evropu. Má nový motor a lepší podvozek

Se zahájením produkce SUV Compass na evropském trhu přichází i jeho vylepšená varianta pro zdejší klientelu.

Jeep Compass byl ještě do nedávna importován do Evropy z mexické továrny koncernu FCA v Toluce. Tomu je však nyní konec a FCA oficiálně představuje evropskou specifikaci modelu, jehož výroba se před nedávnem rozjela také v italském závodě v Melfi. Podle Jeepu tak přivítejte Compass, který je ještě lépe přizpůsoben potřebám evropského zákazníka a místnímu prostředí.

Z venku se mnoho nemění, do prodeje zamíří evropský Compass s šesti novými designy litých kol (k dispozici budou o velikosti až 19 palců) v závislosti na výbavovém stupni, přičemž nabídku doplní i pětice nových odstínů karoserie, které lze kombinovat s černě lakovanou střechou.

Pro evropské silnice Jeep vyladil podvozek SUV. Novinkou jsou tlumiče s frekvenčně proměnnou charakteristikou tlumení (FSD) a také jinak nastavené řízení, které má působit lehčím a přesnějším dojmem.

Uvnitř dostal Compass nový infotainment systém Uconnect v rámci 7palcové i 8,4palcové dotykové obrazovky. K dispozici jsou tak nové funkce a služby včetně tvorby Wi-Fi hot-spotu nebo propojení systému s aplikací v telefonu, například pro odeslání navigačních dat z mobilu do auta před jízdou. Bohužel možnost populárního rozhraní Apple Car Play nebo Android Auto v tiskové zprávě Jeep nezmiňuje.

Největší změnou je uvedení nového zážehového turbo čtyřválce o objemu 1,3 litru, který nahrazuje dřívější čtrnáctistovku. Jednotka bude dostupná ve dvou naladěních – 130 koní (96 kW) a 150 koní (110 kW). Slabší varianta bude spojena s šestistupňovou manuální převodovkou, kdežto silnější obdrží sedmistupňový automat. Oba motory pohánějí výhradně přední kola.

K mání bude ovšem také vylepšený čtyřválcový turbodiesel MultiJet II o objemu 1,6 litru a výkonu 120 koní (88 kW), taktéž v kombinaci s manuální skříní a pohonem předních kol.

Kdo hledí po čtyřkolce, bude muset zvolit chystanou plug-in hybridní verzi 4Xe, jejíž ústrojí vychází z nové třináctistovky a ve spojení s elektromotorem nabídne 190 koní (140 kW) nebo 240 koní (176 kW). Více jsme o hybridním Compassu a také Renegade psali zde.

Nová evropská specifikace Jeepu Compass míří k prodejcům už nyní. Plug-in hybridní varianty 4Xe se začnou prodávat během druhé poloviny roku.

Jeep

Jeep, založený v roce 1941, zvítězil v soutěži vyhlášené americkou armádou. Od roku 1945 začal vyrábět i civilní terénní automobily.

Je to tradiční výrobce off-roadů a jeho název je často synonymem pro tento typ automobilů. Patří do skupiny Stellantis.

Jeep Renegade • Jeep Compass •​ Jeep Cherokee •​ Jeep Wrangler

Doporučujeme

Články odjinud