Automobilka Fiat se pokouší znovu nastartovat prodeje své poněkud strádající řady Bravo zvýhodněnou sérií MyLife. Povede se?
Hatchback nižší střední třídy Fiat Bravo má i po několika letech své výroby stále zákazníkům co nabídnout, o čemž jsme se přesvědčili třeba během testu ojetého vozu Fiat Bravo 1,4 T-Jet, nemluvě o tom, že jeho některé konstrukční celky sdílí třeba i nová Alfa Romeo Giulietta. Prodeje však váznou a Fiat se je pokusí oživit novou sérií Fiat Bravo MyLife, jež má být levnější a lépe vybavená. Na první pohled se vyznačuje leskle černým povrchem obou částí masky chladiče, rámečků mlhovek a sloupků B, navíc si všimneme šestnáctipalcových, dvoubarevně lakovaných ráfků a chromovaných dveřních klik. K mání jsou barevné varianty Distinct Grey (na přiložených snímcích) a Superb Red.
Interiér se vyznačuje standardní instalací komunikačního systému Blue&Me integrujícího satelitní navigaci s hands-free skrze Bluetooth, hlasovým ovládáním a konektivitou externích zařízení přes USB. Na barevném displeji s úhlopříčkou 6,5 palce se mohou zobrazovat mapy všech evropských států, veškeré funkce lze ovládat hlasem, nebo tlačítky na volantu. Do základní výbavy řady Fiat Bravo MyLife patří také klimatizace s manuální regulací, šestice airbagů, stabilizace ESP s praktickým hill-holderem, nesvětlování zatáček (bohužel mlhovkami…), elektrické ovládání všech dveřních oken a kožené potahy volantu a řadicí páky.
V rámci své strategie „prezzo vero Fiat“ (skutečná cena) nabízí automobilka Fiat nadprůměrně vybavený model Bravo MyLife v Itálii za ceny od 360 000 Kč v kombinaci se zážehovým, atmosféricky plněným motorem 1,4 l o výkonu 90 koní (66 kW). V rámci balíčku Power Plus můžete za cenu 426 000 Kč vybírat mezi zážehovými a vznětovými motory s objemem 1,6 l. Bravo MyLife bude v nabídce také s jednotkami 1,4 T-Jet a 1,4 MultiAir Turbo a soustavou start/stop. V Itálii začali přijímat objednávky již včera, uvidíme ale, zda se s modelem Fiat Bravo MyLife setkáme také na našich silnicích.