Závodní divize automobilek utvářejí bojové formace. Po období relativního klidu, kdy si vítězství vyzobávala Toyota, se chystá k bitevní vřavě.
Dá se očekávat, že kdo nebude příští rok sledovat sezonu vytrvalostních závodů, minimálně její vrcholy v podobě Daytony a Le Mans, přijde o hodně. Poděkovat za to můžeme novým kategoriím LMH a LMDh, které vznikly kvůli zatraktivnění této série pro nové výrobce, a také jako lákačka zpět pro ty, co už ze seriálu odešli.
Dominance Toyoty se tak může chýlit ke konci, protože do hry v následujících dvou letech vstoupí Lamborghini, Cadillac, Peugeot, Alpine, Ferrari nebo Porsche, které svůj závodní vůz nyní oficiálně odhaluje. Jmenuje se 963, vznikl ve spolupráci s týmem Penske a spadá do kategorie LMDh, svůj debut si tedy odbude v lednu příštího roku na Daytona International Speedway.
Vůz pohání dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,6 litru spojený s předepsaným hybridním systémem. Samotný motor pak nepochází z aktuální produkce, ale je od dřívějšího modelu 918 Spyder, jen doplněný o turbodmychadla. Dle regulací se musí výkon pohybovat mezi 650 až 700 koňmi. Maximální hmotnost pohonného ústrojí musí být do 180 kilogramů a může točit maximálně 10.000 otáček za minutu.
Svůj veřejný debut měl závodní speciál o víkendu na festivalu rychlosti v Goodwoodu. Od návratu Porsche do nejvyšších kategorií vytrvalostních závodů se hodně očekává, protože se speciálem 919 Hybrid dominovalo v Le Mans v letech 2015 až 2017.