Zatímco ceny některých Favoritů umí zamířit do pořádných výšin,  třeba jako v případě tohoto exempláře ... Zdroj: Mototechna

Zatímco ceny některých Favoritů umí zamířit do pořádných výšin, třeba jako v případě tohoto exempláře... | Zdroj: Mototechna

...stále se na trhu klasických hatchbacků od škodovky z přelomu 80. a 90. let povede nalézt i slušně zachovalé kusy, které nemíří na rekordní cenovky. Jeden takový se nyní objevil k mání u klasické divize Mototechny. Zdroj: Mototechna

...stále se na trhu klasických hatchbacků od škodovky z přelomu 80. a 90. let povede nalézt i slušně zachovalé kusy, které nemíří na rekordní cenovky. Jeden takový se nyní objevil k mání u klasické divize Mototechny. | Zdroj: Mototechna

Kromě atraktivní červené barvy karoserie tento kus Favoritu vlastně ničím extra nevyniká. Možná i proto se nezdá  za cenu rovných 60.000 Kč  předražený. Zdroj: Mototechna

Kromě atraktivní červené barvy karoserie tento kus Favoritu vlastně ničím extra nevyniká. Možná i proto se nezdá za cenu rovných 60.000 Kč předražený. | Zdroj: Mototechna

Ostatně mluvíme o pozdním exempláři z roku 1994, tedy nedlouho od ukončení výroby modelu v roce 1995. K vysokým cenám dnes samozřejmě míří právě rané kusy Favoritu. Zdroj: Mototechna

Ostatně mluvíme o pozdním exempláři z roku 1994, tedy nedlouho od ukončení výroby modelu v roce 1995. K vysokým cenám dnes samozřejmě míří právě rané kusy Favoritu. | Zdroj: Mototechna

Každopádně i přes nájezd 97.700 km vypadá toto „fáčko“ nevídaně zachovale, a to po stránce exteriéru i interiéru. Stav motorového prostoru prodejce neukazuje, lze ale čekat, že i původní třináctistovka bude ve vitální formě. Zdroj: Mototechna

Každopádně i přes nájezd 97.700 km vypadá toto „fáčko“ nevídaně zachovale, a to po stránce exteriéru i interiéru. Stav motorového prostoru prodejce neukazuje, lze ale čekat, že i původní třináctistovka bude ve vitální formě. | Zdroj: Mototechna

Ostatně STK nemusíte řešit do ledna 2023, k vozu přidá majitel originální servisní knihu a pro dobový charakter i původní registrační značky. Zdroj: Mototechna

Ostatně STK nemusíte řešit do ledna 2023, k vozu přidá majitel originální servisní knihu a pro dobový charakter i původní registrační značky. | Zdroj: Mototechna

Mezi raritní exempláře z produkce Favoritu tedy nabízený kousek určitě nepatří,  palubní počítač v interiéru nehledejte , natož aby šlo o vyparáděné specifikace  jako třeba Sport line  nebo pořádně  vybavenou úroveň Solitaire . Zdroj: Mototechna

Mezi raritní exempláře z produkce Favoritu tedy nabízený kousek určitě nepatří, palubní počítač v interiéru nehledejte, natož aby šlo o vyparáděné specifikace jako třeba Sport line nebo pořádně vybavenou úroveň Solitaire. | Zdroj: Mototechna

Přesto by ale mohl být někomu tento vcelku průměrný Favorit dostupnou cestou mezi klasické škodovky. Zdroj: Mototechna

Přesto by ale mohl být někomu tento vcelku průměrný Favorit dostupnou cestou mezi klasické škodovky. | Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

 Zdroj: Mototechna

| Zdroj: Mototechna

...stále se na trhu klasických hatchbacků od škodovky z přelomu 80. a 90. let povede nalézt i slušně zachovalé kusy, které nemíří na rekordní cenovky. Jeden takový se nyní objevil k mání u klasické divize Mototechny. Zdroj: Mototechna
Kromě atraktivní červené barvy karoserie tento kus Favoritu vlastně ničím extra nevyniká. Možná i proto se nezdá  za cenu rovných 60.000 Kč  předražený. Zdroj: Mototechna
Ostatně mluvíme o pozdním exempláři z roku 1994, tedy nedlouho od ukončení výroby modelu v roce 1995. K vysokým cenám dnes samozřejmě míří právě rané kusy Favoritu. Zdroj: Mototechna
Každopádně i přes nájezd 97.700 km vypadá toto „fáčko“ nevídaně zachovale, a to po stránce exteriéru i interiéru. Stav motorového prostoru prodejce neukazuje, lze ale čekat, že i původní třináctistovka bude ve vitální formě. Zdroj: Mototechna
14
Fotogalerie

Tento zachovalý Favorit si drží rozumnou cenu. Jeho průměrnost je spíše výhodou

Mimo vlnu rostoucích cen starých škodovek se najde i pár kousků za fajn peníze. Tento bude jedním z nich.

Zatímco ceny některých Favoritů umí zamířit do pořádných výšin, třeba jako v případě tohoto exempláře, stále se na trhu klasických hatchbacků od škodovky z přelomu 80. a 90. let povede nalézt i slušně zachovalé kusy, které nemíří na rekordní cenovky. Jeden takový se nyní objevil k mání u klasické divize Mototechny.

Vedle atraktivní červené barvy karoserie tento kus Favoritu vlastně ničím extra nevyniká. Možná i proto se nezdá za cenu rovných 60.000 Kč předražený. Ostatně mluvíme o pozdním exempláři z roku 1994, tedy nedlouho od ukončení výroby modelu v roce 1995. K vysokým cenám dnes samozřejmě míří právě rané kusy Favoritu.

Každopádně i přes nájezd 97.700 km vypadá toto „fáčko“ nevídaně zachovale, a to po stránce exteriéru i interiéru. Stav motorového prostoru prodejce neukazuje, lze ale čekat, že i původní třináctistovka bude ve vitální formě. Ostatně STK nemusíte řešit do ledna 2023, k vozu přidá majitel originální servisní knihu a pro dobový charakter i původní registrační značky.

Mezi raritní exempláře z produkce Favoritu tedy nabízený kousek určitě nepatří, palubní počítač v interiéru nehledejte, natož aby šlo o vyparáděné specifikace jako třeba Sport line nebo pořádně vybavenou úroveň Solitaire. Přesto by ale mohl být někomu tento vcelku průměrný Favorit dostupnou cestou mezi klasické škodovky.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud