Aston Martin se rovněž přidává do hry. Po limitované sérii  Ferrari Monza SP1/SP2  a  McLarenu Elva  totiž rovněž představuje vlastní speciál bez střechy a oken, zaměřený na sběratele. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin se rovněž přidává do hry. Po limitované sérii Ferrari Monza SP1/SP2 a McLarenu Elva totiž rovněž představuje vlastní speciál bez střechy a oken, zaměřený na sběratele. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Novinka V12 Speedster byla vyvíjena u personalizační divize Q, na kterou v současnosti padají takto speciální projekty, a za 12 měsíců měla kompletně hotovo. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Novinka V12 Speedster byla vyvíjena u personalizační divize Q, na kterou v současnosti padají takto speciální projekty, a za 12 měsíců měla kompletně hotovo. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Výsledkem je tedy moderní dvoumístný speedster inspirovaný designem novějších i starších vozů značky. Aston zmiňuje odkazy na DB3S z roku 1953, DBR1 z roku 1959 ale také koncept CC100 Speedster z roku 2013. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Výsledkem je tedy moderní dvoumístný speedster inspirovaný designem novějších i starších vozů značky. Aston zmiňuje odkazy na DB3S z roku 1953, DBR1 z roku 1959 ale také koncept CC100 Speedster z roku 2013. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

K vidění jsou nicméně i prvky posledního V8 Vantage. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

K vidění jsou nicméně i prvky posledního V8 Vantage. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Karoserie je celá z karbonu, což je materiál hojně využitý rovněž v interiéru. Mimo to se objevují díly z titanu nebo 3D vytištěné gumy. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Karoserie je celá z karbonu, což je materiál hojně využitý rovněž v interiéru. Mimo to se objevují díly z titanu nebo 3D vytištěné gumy. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Jak uvádí označení, srdcem Speedsteru je motor V12, přesněji 5,2litrová jednotka s dvojicí turbodmychadel známá z DBS Superleggera. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Jak uvádí označení, srdcem Speedsteru je motor V12, přesněji 5,2litrová jednotka s dvojicí turbodmychadel známá z DBS Superleggera. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

V otevřeném speciálu je nicméně v trochu podladěné formě s výkonem asi 700 koní (515 kW) a točivým momentem 753 N.m. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

V otevřeném speciálu je nicméně v trochu podladěné formě s výkonem asi 700 koní (515 kW) a točivým momentem 753 N.m. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Osmistupňová dvouspojková převodovka je na místě, stejně jako samosvorný diferenciál. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Osmistupňová dvouspojková převodovka je na místě, stejně jako samosvorný diferenciál. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Na 100 km/h se má V12 Speedster rozjet za 3,5 vteřiny a maximálně dosáhnout elektricky limitovaných 300 km/h. Hodnoty výkonu a dynamiky však Aston Martin teprve řádně otestuje, jde o předběžná čísla. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Na 100 km/h se má V12 Speedster rozjet za 3,5 vteřiny a maximálně dosáhnout elektricky limitovaných 300 km/h. Hodnoty výkonu a dynamiky však Aston Martin teprve řádně otestuje, jde o předběžná čísla. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Exemplář na fotkách je vyveden v konceptuální specifikaci, jejímž tématem je letectví, přesněji stíhací letoun F/A-18 Hornet. S personalizačním oddělením Q však Aston vyhotoví každý kus podle přání zákazníka. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Exemplář na fotkách je vyveden v konceptuální specifikaci, jejímž tématem je letectví, přesněji stíhací letoun F/A-18 Hornet. S personalizačním oddělením Q však Aston vyhotoví každý kus podle přání zákazníka. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Šťastných majitelů bude pouze 88. Každý z nich přitom zaplatí minimálně 765.000 liber, v přepočtu tedy asi 22,4 milionu korun. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Šťastných majitelů bude pouze 88. Každý z nich přitom zaplatí minimálně 765.000 liber, v přepočtu tedy asi 22,4 milionu korun. | Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin

Aston Martin V12 Speedster | Zdroj: Aston Martin

Novinka V12 Speedster byla vyvíjena u personalizační divize Q, na kterou v současnosti padají takto speciální projekty, a za 12 měsíců měla kompletně hotovo. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin
Výsledkem je tedy moderní dvoumístný speedster inspirovaný designem novějších i starších vozů značky. Aston zmiňuje odkazy na DB3S z roku 1953, DBR1 z roku 1959 ale také koncept CC100 Speedster z roku 2013. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin
K vidění jsou nicméně i prvky posledního V8 Vantage. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin
Karoserie je celá z karbonu, což je materiál hojně využitý rovněž v interiéru. Mimo to se objevují díly z titanu nebo 3D vytištěné gumy. | Aston Martin V12 Speedster Zdroj: Aston Martin
18
Fotogalerie

Speciální Aston Martin V12 Speedster nemá okna ani střechu. Přesto umí 300 km/h

Taky Aston Martin nemá problém uvést plně otevřený, výrazně limitovaný speciál, k jehož provozu se bude hodit závodní přilba na kebuli.

Aston Martin se rovněž přidává do hry. Po limitované sérii Ferrari Monza SP1/SP2 a McLarenu Elva totiž rovněž představuje vlastní speciál bez střechy a oken, zaměřený na sběratele. Novinka V12 Speedster byla vyvíjena u personalizační divize Q, na kterou v současnosti padají takto speciální projekty, a za 12 měsíců měla kompletně hotovo.

Výsledkem je tedy moderní dvoumístný speedster inspirovaný designem novějších i starších vozů značky. Aston zmiňuje odkazy na DB3S z roku 1953, DBR1 z roku 1959 ale také koncept CC100 Speedster z roku 2013. K vidění jsou nicméně i prvky posledního V8 Vantage. Karoserie je celá z karbonu, což je materiál hojně využitý rovněž v interiéru. Mimo to se objevují díly z titanu nebo 3D vytištěné gumy.

Jak uvádí označení, srdcem Speedsteru je motor V12, přesněji 5,2litrová jednotka s dvojicí turbodmychadel známá z DBS Superleggera. V otevřeném speciálu je nicméně v trochu podladěné formě s výkonem asi 700 koní (515 kW) a točivým momentem 753 N.m. Osmistupňová dvouspojková převodovka je na místě, stejně jako samosvorný diferenciál.

Na 100 km/h se má V12 Speedster rozjet za 3,5 vteřiny a maximálně dosáhnout elektricky limitovaných 300 km/h. Hodnoty výkonu a dynamiky však Aston Martin teprve řádně otestuje, jde o předběžná čísla.

Exemplář na fotkách je vyveden v konceptuální specifikaci, jejímž tématem je letectví, přesněji stíhací letoun F/A-18 Hornet. S personalizačním oddělením Q však Aston vyhotoví každý kus podle přání zákazníka. Šťastných majitelů bude pouze 88. Každý z nich přitom zaplatí minimálně 765.000 liber, v přepočtu tedy asi 22,4 milionu korun.

Speciál: Autosalon Ženeva 2020

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se měl konat již 90. ročník, výstava však byla tři dny před zahájením zrušena z důvodu rizika šíření koronaviru. Vyhlášení výsledků ankety evropské Auto roku 2020 (COTY) proběhlo podle plánu, avšak pouze formou živého přenosu.

Přehled očekávaných novinek
To nejlepší, co se mohlo v Ženevě představit

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex

Doporučujeme

Články odjinud