BMW 5: Jan Mička udělil 34 bodů, Radek Pecák o bod více. Na obou hlasovacích lístcích skončil vůz na prvním místě.

BMW 5: Jan Mička udělil 34 bodů, Radek Pecák o bod více. Na obou hlasovacích lístcích skončil vůz na prvním místě.

BMW řady 5

BMW řady 5

2. místo: BMW 5, 1123 bodů

2. místo: BMW 5, 1123 bodů

BMW řady 5

BMW řady 5

160
Fotogalerie

Takto bude vypadat nové BMW M5. Je venku navzdory plánům značky

Tento týden je kolem automobilky BMW opravdu šrumec. Nejdříve na internet unikly první snímky nové generace řady 5 ještě před premiérou, pak jsme přinesli kompletní oficiální informace, a nedlouho poté se na svět dostaly grafické návrhy brutální verze M5 od známých grafiků. Právě od „em-pětky“ se očekává hodně, protože už zatím nejsilnější varianta M550i xDrive je rychlejší, než její předchozí generace. Jenže co vzhled?

Dnes již víme, že se nezávislí grafici do stylu BMW až tak úplně netrefili. Na stránkách camvanderhorst.kinja.com se totiž objevily dva snímky, které evidentně pocházejí z CAD programu využívaného při návrhu vozu. Že se jedná o bavorák, pozná snad úplně každý, a nejde ani o zmíněnou verzi M550i xDrive, jejíž podobu automobilka odhalila již v rámci první oficiální tiskové zprávy. Co to tedy je?

Přímo se nabízí tvrzení, že jde o novou M5, proč je ale tak decentní? Příď je až na jinak tvarovaný středový otvor v nárazníku nápadně podobná M550i xDrive, stejně jako zadní nárazník, na kterém přibyl akorát difuzor. Pro srovnání najdete v galerii také snímky M550i, aby bylo jasné, že se díváme na něco drsnějšího, avšak ne zase o moc. V každém případě jde zřejmě na dlouhou dobu o jediné vodítko, protože M5 vstoupí na trh až v roce 2018.

hc9aehmwbnaggnxrfkws.jpgtqtpquuuyq7ywjidvq5w.jpg
bm55402_57ff3b9813fce.jpgbmw5m550i.jpg
Snímky z CAD programu prý pustil do světa pracovník BMW. Že se nejedná o verzi M550i xDrive, dokládají její oficiálkní fotky.

Celkem jasno máme o bestii ukryté pod kapotou. Nová generace BMW M5 opět použije dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 4,4 litru a výkonu okolo 600 koní. Menší stádo netipujeme, protože Audi umí z motoru 4.0 V8 biturbo s přehledem dostat 605 koní, a toho si je BMW velmi dobře vědomo. Standardem by měl být pohon všech kol a automatická převodovka. Tak je tomu ostatně už u M550i xDrive.

2017-BMW-5-Series-10.jpg2017-BMW-5-Series-11.jpg2017-BMW-5-Series-12.jpg

2017-BMW-5-Series-13.jpg2017-BMW-5-Series-14.jpg2017-BMW-5-Series-14_001.jpg

2017-BMW-5-Series-15.jpg2017-BMW-5-Series-16.jpg2017-BMW-5-Series-17.jpg

2017-BMW-5-Series-18.jpg2017-BMW-5-Series-19.jpg2017-BMW-5-Series-2.jpg

2017-BMW-5-Series-20.jpg2017-BMW-5-Series-21.jpg2017-BMW-5-Series-22.jpg

2017-BMW-5-Series-23.jpg2017-BMW-5-Series-24.jpg2017-BMW-5-Series-25.jpg

2017-BMW-5-Series-26.jpg2017-BMW-5-Series-27.jpg2017-BMW-5-Series-27_001.jpg

2017-BMW-5-Series-28.jpg2017-BMW-5-Series-29.jpg2017-BMW-5-Series-3.jpg

2017-BMW-5-Series-3_001.jpg2017-BMW-5-Series-30.jpg2017-BMW-5-Series-31.jpg

2017-BMW-5-Series-32.jpg2017-BMW-5-Series-33.jpg2017-BMW-5-Series-34.jpg

2017-BMW-5-Series-35.jpg2017-BMW-5-Series-36.jpg2017-BMW-5-Series-37.jpg

2017-BMW-5-Series-38.jpg2017-BMW-5-Series-39.jpg2017-BMW-5-Series-4.jpg

2017-BMW-5-Series-40.jpg2017-BMW-5-Series-41.jpg2017-BMW-5-Series-42.jpg

2017-BMW-5-Series-43.jpg2017-BMW-5-Series-44.jpg2017-BMW-5-Series-45.jpg

2017-BMW-5-Series-46.jpg2017-BMW-5-Series-47.jpg2017-BMW-5-Series-48.jpg

2017-BMW-5-Series-49.jpg2017-BMW-5-Series-5.jpg2017-BMW-5-Series-50.jpg

2017-BMW-5-Series-51.jpg2017-BMW-5-Series-52.jpg2017-BMW-5-Series-53.jpg

2017-BMW-5-Series-54.jpg2017-BMW-5-Series-55.jpg2017-BMW-5-Series-56.jpg

2017-BMW-5-Series-57.jpg2017-BMW-5-Series-58.jpg2017-BMW-5-Series-59.jpg

2017-BMW-5-Series-6.jpg2017-BMW-5-Series-60.jpg2017-BMW-5-Series-7.jpg

2017-BMW-5-Series-8.jpg2017-BMW-5-Series-9.jpg2017-BMW-5-Series-54_001.jpg

2017-BMW-5-Series-100.jpg2017-BMW-5-Series-101.jpg2017-BMW-5-Series-102.jpg

2017-BMW-5-Series-103.jpg2017-BMW-5-Series-104.jpg2017-BMW-5-Series-105.jpg

2017-BMW-5-Series-106.jpg2017-BMW-5-Series-107.jpg2017-BMW-5-Series-108.jpg

2017-BMW-5-Series-109.jpg2017-BMW-5-Series-110.jpg2017-BMW-5-Series-111.jpg

2017-BMW-5-Series-112.jpg2017-BMW-5-Series-113.jpg2017-BMW-5-Series-114.jpg

2017-BMW-5-Series-115.jpg2017-BMW-5-Series-116.jpg2017-BMW-5-Series-117.jpg

2017-BMW-5-Series-118.jpg2017-BMW-5-Series-119.jpg2017-BMW-5-Series-120.jpg

2017-BMW-5-Series-121.jpg2017-BMW-5-Series-122.jpg2017-BMW-5-Series-123.jpg

2017-BMW-5-Series-124.jpg2017-BMW-5-Series-125.jpg2017-BMW-5-Series-126.jpg

2017-BMW-5-Series-61.jpg2017-BMW-5-Series-62.jpg2017-BMW-5-Series-63.jpg

2017-BMW-5-Series-64.jpg2017-BMW-5-Series-66.jpg2017-BMW-5-Series-67.jpg

2017-BMW-5-Series-68.jpg2017-BMW-5-Series-69.jpg2017-BMW-5-Series-70.jpg

2017-BMW-5-Series-71.jpg2017-BMW-5-Series-72.jpg2017-BMW-5-Series-73.jpg

2017-BMW-5-Series-75.jpg2017-BMW-5-Series-76.jpg2017-BMW-5-Series-77.jpg

2017-BMW-5-Series-78.jpg2017-BMW-5-Series-80.jpg2017-BMW-5-Series-81.jpg

2017-BMW-5-Series-83.jpg2017-BMW-5-Series-84.jpg2017-BMW-5-Series-85.jpg

2017-BMW-5-Series-86.jpg2017-BMW-5-Series-87.jpg2017-BMW-5-Series-88.jpg

2017-BMW-5-Series-90.jpg2017-BMW-5-Series-92.jpg2017-BMW-5-Series-93.jpg

2017-BMW-5-Series-94.jpg2017-BMW-5-Series-95.jpg2017-BMW-5-Series-96.jpg

2017-BMW-5-Series-97.jpg2017-BMW-5-Series-98.jpg2017-BMW-5-Series-99.jpg

2017-BMW-5-Series-127.jpg2017-BMW-5-Series-128.jpg2017-BMW-5-Series-129.jpg

2017-BMW-5-Series-131.jpg2017-BMW-5-Series-132.jpg2017-BMW-5-Series-133.jpg

2017-BMW-5-Series-134.jpg2017-BMW-5-Series-136.jpg2017-BMW-5-Series-137.jpg

2017-BMW-5-Series-138.jpg2017-BMW-5-Series-139.jpg2017-BMW-5-Series-140.jpg

2017-BMW-5-Series-141.jpg2017-BMW-5-Series-142.jpg2017-BMW-5-Series-152.jpg

2017-BMW-5-Series-153.jpg2017-BMW-5-Series-154.jpg2017-BMW-5-Series-155.jpg

2017-BMW-5-Series-156.jpg2017-BMW-5-Series-157.jpg2017-BMW-5-Series-158.jpg

2017-BMW-5-Series-159.jpg2017-BMW-5-Series-160.jpg2017-BMW-5-Series-161.jpg

2017-BMW-5-Series-162.jpg2017-BMW-5-Series-163.jpg2017-BMW-5-Series-164.jpg

2017-BMW-5-Series-165.jpg2017-BMW-5-Series-166.jpg2017-BMW-5-Series-167.jpg

2017-BMW-5-Series-168.jpg2017-BMW-5-Series-169.jpg2017-BMW-5-Series-170.jpg

BMW řada 5

Po výstředním designovém experimentu u generace E60 se pětkové BMW vrátilo ke konzervativnímu vzhledu. Pořád se vyrábí se zadním pohonem, stále více zákazníků ale volí čtyřkolku xDrive.

Test BMW 520d xDrive Sedan • BMW řady 5 Touring​ • Elektromobil • Facelift • Historie BMW řady 5 •Test BMW 545e xDrive

Doporučujeme

Články odjinud