37 Fotogalerie Citroën C4 Picasso a praktičtější Grand mají za sebou jemný facelift Ondřej Lilling 9. května 2016 • 10:58 Zbrusu nová generace Citroënu C4 Picasso přijela před třemi lety a do dnešních dnů dokázala získat na 300 tisíc zákazníků. V době, kdy velkoprostorové vozy nahrazují různé crossovery, jde o slušný úspěch. Test Citroën Grand C4 Picasso: grandiózní excentrik s „robotem“ Do druhé poloviny životního cyklu vstupuje Citroën C4 Picasso (a samozřejmě také jeho větší sourozenec Grand C4 Picasso) s několika změnami. Vaší pozornosti jistě neunikla nově tvarovaná příď, novinkou je také dvoubarevná střecha a širší možnosti individualizace. Už od základní výbavy bude navíc Picasso disponovat zadními světlomety s 3D efektem. Omlazený Citroën C4 Picasso poznáte na pohled především podle přepracované přední části. Do nabídky se nastěhoval také nový motorZ praktických věcí se bude hodit bezdotykové otevírání kufru a nový multimediální systém Connect Nav, který se spoléhá na 7" dotykový displej. Ten oproti předchůdci disponuje rychlejší odezvou a rozšířenou konektivitou. Co se techniky týče, je jedinou zásadnější změnou přítomnost nového motoru PureTech 130 S&S EAT6, za kterým se skrývá zážehová dvanáctistovka s výkonem 96 kW (130 koní), kombinovaná se šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin. Citroën Citroën je nejdůležitější francouzská automobilka, součást skupiny Stellantis. Společnost v roce 1919 založil André-Gustave Citroën. Byla to první automobilka s masovou sériovou výrobou mimo území USA. Citroën C1 • Citroën C3 • Citroën C3 Aircross • Citroën C-Elysée • Citroën C4 Cactus • Citroën C5 Aircross • Citroën Spacetourer • Citroën Berlingo • Citroën Jumper Vstoupit do diskuze (5) AutoRevue.cz PremiéryCitroënHatchbackyFaceliftCitroën JumperGrandAisinExcentrikBezdotykové otevíráníCitröenGrandiPicSlušný úspěchCitPicaBMW 6 Gran CoupéCitroën Xsara Picasso