Minulý víkend se jel slavný  závod Le Mans  a již potřetí za sebou jej ovládla Toyota. Složení jezdců bylo Sébastien Buemi, Brendon Hartley a Kazuki Nakajima. Automobilka využila příležitosti fanouškovské vřavy a pozornosti a vyjela na trať se svým novým prototypem, který bude soutěžit v nové kategorii v sezóně 2020/2021. Zdroj: Toyota Europe

Minulý víkend se jel slavný závod Le Mans a již potřetí za sebou jej ovládla Toyota. Složení jezdců bylo Sébastien Buemi, Brendon Hartley a Kazuki Nakajima. Automobilka využila příležitosti fanouškovské vřavy a pozornosti a vyjela na trať se svým novým prototypem, který bude soutěžit v nové kategorii v sezóně 2020/2021. | Zdroj: Toyota Europe

Toyota GR Super Sport si udělala slavnostní kolečko po známém okruhu. Za volantem ještě stále maskovaného prototypu byl bývalý tovární závodník Alex Wurz. Hypersport má základy v úspěšném soutěžním voze TS050 Hybrid.  Zdroj: Toyota Europe

Toyota GR Super Sport si udělala slavnostní kolečko po známém okruhu. Za volantem ještě stále maskovaného prototypu byl bývalý tovární závodník Alex Wurz. Hypersport má základy v úspěšném soutěžním voze TS050 Hybrid.  | Zdroj: Toyota Europe

Pod jeho kapotou je hybridní šestiválec o objemu 2,4 litru se dvěma turbodmychadly, který produkuje výkon 735 kW (1000 koní). Žádné bližší specifikace o chystaném supersportu však automobilka nezveřejnila. Zdroj: Toyota Europe

Pod jeho kapotou je hybridní šestiválec o objemu 2,4 litru se dvěma turbodmychadly, který produkuje výkon 735 kW (1000 koní). Žádné bližší specifikace o chystaném supersportu však automobilka nezveřejnila. | Zdroj: Toyota Europe

Produkční verze tohoto vozu vznikne pouze 20 kousků, což FIA k účasti v soutěži vyžaduje. Toyota využije příležitosti a udělá z modelu svůj reprezentativní model, který ukáže technickou vyspělost značky na silnicích. Zdroj: Toyota Europe

Produkční verze tohoto vozu vznikne pouze 20 kousků, což FIA k účasti v soutěži vyžaduje. Toyota využije příležitosti a udělá z modelu svůj reprezentativní model, který ukáže technickou vyspělost značky na silnicích. | Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

 Zdroj: Toyota Europe

| Zdroj: Toyota Europe

Toyota GR Super Sport si udělala slavnostní kolečko po známém okruhu. Za volantem ještě stále maskovaného prototypu byl bývalý tovární závodník Alex Wurz. Hypersport má základy v úspěšném soutěžním voze TS050 Hybrid.  Zdroj: Toyota Europe
Pod jeho kapotou je hybridní šestiválec o objemu 2,4 litru se dvěma turbodmychadly, který produkuje výkon 735 kW (1000 koní). Žádné bližší specifikace o chystaném supersportu však automobilka nezveřejnila. Zdroj: Toyota Europe
Produkční verze tohoto vozu vznikne pouze 20 kousků, což FIA k účasti v soutěži vyžaduje. Toyota využije příležitosti a udělá z modelu svůj reprezentativní model, který ukáže technickou vyspělost značky na silnicích. Zdroj: Toyota Europe
 Zdroj: Toyota Europe
20
Fotogalerie

Toyota poprvé ukázala svůj nový supersport. Na silnici se podívá jen dvacet kusů

Na francouzský závodní okruh se podíval prototyp nového supersportu od Toyoty. Příští rok si tam dá šichtu na 24 hodin.

Minulý víkend se jel slavný závod Le Mans a již potřetí za sebou jej ovládla Toyota. Složení jezdců bylo Sébastien Buemi, Brendon Hartley a Kazuki Nakajima. Automobilka využila příležitosti fanouškovské vřavy a pozornosti a vyjela na trať se svým novým prototypem, který bude soutěžit v nové kategorii v sezóně 2020/2021.

Toyota GR Super Sport si udělala slavnostní kolečko po známém okruhu. Za volantem ještě stále maskovaného prototypu byl bývalý tovární závodník Alex Wurz. Hypersport má základy v úspěšném soutěžním voze TS050 Hybrid. 

Pod jeho kapotou je hybridní šestiválec o objemu 2,4 litru se dvěma turbodmychadly, který produkuje výkon 735 kW (1000 koní). Žádné bližší specifikace o chystaném supersportu však automobilka nezveřejnila. Závodní verze však bude samozřejmě dodržovat potřebné regulace.

Produkční verze tohoto vozu vznikne pouze 20 kousků, což FIA k účasti v soutěži vyžaduje. Toyota využije příležitosti a udělá z modelu svůj reprezentativní model, který ukáže technickou vyspělost značky na silnicích.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud