Oettinger vypustil do světa další velmi vydařený počin. Jako objekt svého zájmu si vybral nejlepší roadster roku 2006, Audi TT.
Není to jediný úpravce, který neodolal tomuto pokušení, ale zdá se, že právě Oettinger to zvládl nejlépe. Hlavním cílem úpravce bylo vylepšit motor a aerodynamiku vozu.
Friedrichsdorfský úpravce si dal záležet i na designu, ve kterém se spojuje sportovní charakter s elegancí a stylem. Hned na předním nárazníků můžeme vidět změny v podobně rozšíření a přidaní dalších nasávacích otvorů pro lepší přívod vzduchu.
Uprostřed spodní části nárazníků si pak našlo místo karbonové lízátko, které ladí se stříbrnou barvou vozu. Vzhled bočních prahů byl upraven tak, aby zapadl do celkové linie vozu. Pokud se na vůz podíváme zezadu, nelze přehlédnout širší nárazník a jeho spodní část, která je přizpůsobená duplexovému výfukovému systému, které zdobí čtyři chromované koncovky. Ty pochází přímo z dílny úpravce a jsou vyrobeny ze speciální nerezové oceli.
To nejlepší na tomto voze se ovšem nachází pod kapotou. Pro ty, kterým nestačí motor 2,0 TFSI připravil Oettinger speciální upgrade. Zde úpravce zasáhl opravdu hluboko a vylepšil co se dá. Od palivové nádrže počínaje, přes speciální vstřikování až po posílení chladícího systému.
Všechny tyto úpravy se postarají o výkon 350 koní. Stovku pak toto Audi zvládne za 5,6 s a ručička tachometru se zastaví na hodnotě 270 km/h.
Nakonec se dostáváme ke kolům. Oettinger použil speciální disky Oettinger RXX z nerezavějící oceli, které jsou zde poprvé použity v rozměru 20". Později se nabídka kol rozšíří i o disky s průměrem 22 a 19".
Oettinger Audi TT