Porsche 911 Carrera 4 vyjde na  3.039.000 Kč , oproti variantě s poháněnou jen zadní nápravou si připlatíte lehce přes dvě stě tisíc, což je pro někoho, kdo si se zadokolkou není úplně jistý celkem fajn cena. Na jistější jízdu bez střechy si ale připravte minimálně  3.429.000 Kč , vyjde tak o více jak sto tisíc dráž  než silnější Carrera S  s karoserií kupé. Porsche

Porsche 911 Carrera 4 vyjde na 3.039.000 Kč, oproti variantě s poháněnou jen zadní nápravou si připlatíte lehce přes dvě stě tisíc, což je pro někoho, kdo si se zadokolkou není úplně jistý celkem fajn cena. Na jistější jízdu bez střechy si ale připravte minimálně 3.429.000 Kč, vyjde tak o více jak sto tisíc dráž než silnější Carrera S s karoserií kupé. | Porsche

Jak již bylo zmíněno, základní verze má vpředu 19 a vzadu 20palcová kola, za o palec větší si připlatíte minimálně 44.110 Kč. Paleta barev se shoduje s výkonnějším sourozencem, u verze Cabriolet je samozřejmě na výběr ze čtveřice barevných látek bez příplatku. Jen pro zajímavost - barva karoserie na zakázku stojí jako  malý hatchback . Porsche

Jak již bylo zmíněno, základní verze má vpředu 19 a vzadu 20palcová kola, za o palec větší si připlatíte minimálně 44.110 Kč. Paleta barev se shoduje s výkonnějším sourozencem, u verze Cabriolet je samozřejmě na výběr ze čtveřice barevných látek bez příplatku. Jen pro zajímavost - barva karoserie na zakázku stojí jako malý hatchback. | Porsche

Částečně kožený interiér dostanete k vozu a další kombinace se připlácejí, Porsche vás ani zde neochudí o čalounění z programu Club Leather, kterému kraluje Agave zelená za 147.220 Kč. Sedadla jsou bez příplatku sportovní a manuálně nastavitelná, elektrické řešení vyjde minimálně na 61.630 Kč.  Porsche

Částečně kožený interiér dostanete k vozu a další kombinace se připlácejí, Porsche vás ani zde neochudí o čalounění z programu Club Leather, kterému kraluje Agave zelená za 147.220 Kč. Sedadla jsou bez příplatku sportovní a manuálně nastavitelná, elektrické řešení vyjde minimálně na 61.630 Kč.  | Porsche

Pokud plánujete občas výlet na okruh, určitě zvažte nákup karbon-keramických brzd. Investice 243.530 Kč rozhodně stojí za to,  máme je vyzkoušené  na silnějším modelu a brzdná síla je ohromující. Porsche

Pokud plánujete občas výlet na okruh, určitě zvažte nákup karbon-keramických brzd. Investice 243.530 Kč rozhodně stojí za to, máme je vyzkoušené na silnějším modelu a brzdná síla je ohromující. | Porsche

Sportovní výfuk vás vyjde na sedmdesát tisíc korun a zvedání přední nápravy, které opravdu doporučujeme stojí 65.820 Kč. Porsche

Sportovní výfuk vás vyjde na sedmdesát tisíc korun a zvedání přední nápravy, které opravdu doporučujeme stojí 65.820 Kč. | Porsche

Porsche nedělá rozdíly například ve světlech, kdy ceny kopírují silnější modely, stejně jako je tomu u audia a komunikace. Pravidlem opět je, že i základní model Carrera 4 dostanete příplatkovou výbavou snadno k hranici pěti milionů korun. Jak takové auto za 4.812.310 Kč vypadá, uvidíte na konci galerie.  Porsche

Porsche nedělá rozdíly například ve světlech, kdy ceny kopírují silnější modely, stejně jako je tomu u audia a komunikace. Pravidlem opět je, že i základní model Carrera 4 dostanete příplatkovou výbavou snadno k hranici pěti milionů korun. Jak takové auto za 4.812.310 Kč vypadá, uvidíte na konci galerie.  | Porsche

Porsche jako první představilo silnější verze S a modely v hierarchii pod ním jsou nyní všechny venku. Znamená to, že teď je ten pravý čas na to radovat se, protože Porsche už bude muset  s modely 911 jít jen nahoru . Již brzy se tak dočkáme i hard-corovější verze Turbo, která se v těchto chvílích prohání na Nürburgringu. Porsche

Porsche jako první představilo silnější verze S a modely v hierarchii pod ním jsou nyní všechny venku. Znamená to, že teď je ten pravý čas na to radovat se, protože Porsche už bude muset s modely 911 jít jen nahoru. Již brzy se tak dočkáme i hard-corovější verze Turbo, která se v těchto chvílích prohání na Nürburgringu. | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 Porsche

Porsche 911 Carrera 4 | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 Porsche

Porsche 911 Carrera 4 | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 Porsche

Porsche 911 Carrera 4 | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 Porsche

Porsche 911 Carrera 4 | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 Porsche

Porsche 911 Carrera 4 | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč | Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč Porsche

Porsche 911 Carrera 4 i s příplatkovou výbavou za 4.812.310 Kč | Porsche

Jak již bylo zmíněno, základní verze má vpředu 19 a vzadu 20palcová kola, za o palec větší si připlatíte minimálně 44.110 Kč. Paleta barev se shoduje s výkonnějším sourozencem, u verze Cabriolet je samozřejmě na výběr ze čtveřice barevných látek bez příplatku. Jen pro zajímavost - barva karoserie na zakázku stojí jako  malý hatchback . Porsche
Částečně kožený interiér dostanete k vozu a další kombinace se připlácejí, Porsche vás ani zde neochudí o čalounění z programu Club Leather, kterému kraluje Agave zelená za 147.220 Kč. Sedadla jsou bez příplatku sportovní a manuálně nastavitelná, elektrické řešení vyjde minimálně na 61.630 Kč.  Porsche
Pokud plánujete občas výlet na okruh, určitě zvažte nákup karbon-keramických brzd. Investice 243.530 Kč rozhodně stojí za to,  máme je vyzkoušené  na silnějším modelu a brzdná síla je ohromující. Porsche
Sportovní výfuk vás vyjde na sedmdesát tisíc korun a zvedání přední nápravy, které opravdu doporučujeme stojí 65.820 Kč. Porsche
18
Fotogalerie

Nové Porsche 911 Carrera 4 má české ceny. Kabriolet vám vysaje peněženku

Oficiální představení nejlevnější varianty Porsche 911 s pohonem všech kol následují i české ceny. Varianta Carrera 4 se dostane jen lehce nad tři miliony, za Cabriolet se ale prohnete.

Porsche 911 Carrera 4 vyjde na 3.039.000 Kč, oproti variantě s poháněnou zadní nápravou si připlatíte lehce přes dvě stě tisíc, což je pro někoho, kdo si se zadokolkou není úplně jistý, celkem fajn cena. Na jistější jízdu bez střechy si ale připravte minimálně 3.429.000 Kč, vyjde tak o více jak sto tisíc dráž než silnější Carrera S s karoserií kupé.

Jak již bylo zmíněno, základní verze má vpředu 19 a vzadu 20palcová kola, za o palec větší si připlatíte minimálně 44.110 Kč. Paleta barev se shoduje s výkonnějším sourozencem, u verze Cabriolet je samozřejmě na výběr ze čtveřice barevných látek bez příplatku. Jen pro zajímavost - barva karoserie na zakázku stojí jako malý hatchback.

Částečně kožený interiér dostanete k vozu a další kombinace se připlácejí, Porsche vás ani zde neochudí o čalounění z programu Club Leather, kterému kraluje Agave zelená za 147.220 Kč (v galerii). Sedadla jsou bez příplatku sportovní a manuálně nastavitelná, elektrické řešení vyjde minimálně na 61.630 Kč. 

Pokud plánujete občas výlet na okruh, určitě zvažte nákup karbon-keramických brzd. Investice 243.530 Kč stojí za to, máme je vyzkoušené na silnějším modelu a brzdná síla je ohromující. Sportovní výfuky vás vyjdou na sedmdesát tisíc a zvedání přední nápravy, které opravdu doporučujeme, stojí 65.820 Kč.

Porsche nedělá rozdíly třeba ve světlech, kdy ceny kopírují silnější modely, stejně jako je tomu u audia a komunikace. Pravidlem opět je, že i základní model Carrera 4 dostanete příplatkovou výbavou snadno k hranici pěti milionů korun. Jak takové auto za 4.812.310 Kč vypadá, uvidíte nahoře na konci galerie. 

Porsche jako první představilo silnější verze S a modely v hierarchii pod ním jsou nyní všechny venku. Znamená to, že teď je ten pravý čas na to radovat se, protože Porsche už bude muset s modely 911 jít jen nahoru. Již brzy se dočkáme i hard-corovější verze Turbo, která se v těchto chvílích prohání na Nürburgringu.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud