Německý úpravce automobilů mcchip-dkr.com představil svůj soubor tuningových balíčků pro ostré SUV Cupra Ateca. Zákazník má na výběr ze čtyř úrovní úprav, kdy ta nejmenší jen lehce pohne se softwarem a ta nejvyšší už přidá i pořádnou porci hardwaru.

Německý úpravce automobilů mcchip-dkr.com představil svůj soubor tuningových balíčků pro ostré SUV Cupra Ateca. Zákazník má na výběr ze čtyř úrovní úprav, kdy ta nejmenší jen lehce pohne se softwarem a ta nejvyšší už přidá i pořádnou porci hardwaru.

První úroveň (Stage 1) posune výkon z 221 kW (301 koní) na 257 kW (350 koní). Točivý moment se posune na hodnotu 440 N.m a maximální rychlost se vytáhne až na 275 km/h. Za takovou úpravu se platí 999 eur (25.270 Kč). Ta nejdražší varianta je ale mnohem šťavnatější.  Foto: Ondřej Lilling

První úroveň (Stage 1) posune výkon z 221 kW (301 koní) na 257 kW (350 koní). Točivý moment se posune na hodnotu 440 N.m a maximální rychlost se vytáhne až na 275 km/h. Za takovou úpravu se platí 999 eur (25.270 Kč). Ta nejdražší varianta je ale mnohem šťavnatější.  | Foto: Ondřej Lilling

Poslední a nejvyšší úroveň Stage 4 zahrnuje vedle úprav softwaru i upgrade turbodmychadla, nový mezichladič nebo i výfuky. Zákazníci odjedou z tuningové dílny s SUV o výkonu 349 kW (510 koní). Hranice točivého momentu překročila pětistovku a maximální rychlost se posunula až na 285 km/h. Foto: Ondřej Lilling

Poslední a nejvyšší úroveň Stage 4 zahrnuje vedle úprav softwaru i upgrade turbodmychadla, nový mezichladič nebo i výfuky. Zákazníci odjedou z tuningové dílny s SUV o výkonu 349 kW (510 koní). Hranice točivého momentu překročila pětistovku a maximální rychlost se posunula až na 285 km/h. | Foto: Ondřej Lilling

Taková paráda už ale něco stojí. Stage 4 vyjde na 8999 eur (227.670 Kč). Vypadá to jako dost peněz, ale 174 koní navíc už bude hodně znát. A to bohužel nejenom na jízdním projevu, znát to bude i na ostatních komponentech. Jmenovitě máme starost o převodovku DQ381, již je Cupra Ateca osazena a která je dimenzovaná jen na 410 N.m točivého momentu. Foto: Ondřej Lilling

Taková paráda už ale něco stojí. Stage 4 vyjde na 8999 eur (227.670 Kč). Vypadá to jako dost peněz, ale 174 koní navíc už bude hodně znát. A to bohužel nejenom na jízdním projevu, znát to bude i na ostatních komponentech. Jmenovitě máme starost o převodovku DQ381, již je Cupra Ateca osazena a která je dimenzovaná jen na 410 N.m točivého momentu. | Foto: Ondřej Lilling

Tuto hranici však překročíte už na první úrovni tuningu. Společnost se o dodatečných úpravách převodovky nezmiňuje. Pro klid v duši tak můžete zakoupit něco u výrobce APR, který umí převodovku vyladit k hladšímu chodu a přesnějším a rychlejším reakcím pomocí upgradu.  Foto: Ondřej Lilling

Tuto hranici však překročíte už na první úrovni tuningu. Společnost se o dodatečných úpravách převodovky nezmiňuje. Pro klid v duši tak můžete zakoupit něco u výrobce APR, který umí převodovku vyladit k hladšímu chodu a přesnějším a rychlejším reakcím pomocí upgradu.  | Foto: Ondřej Lilling

Upravená převodovka už zvládne i mnohem větší nápor točivého momentu, kolik přesně ale úpravce už neuvádí. To s cenou se netají, úprava stojí 21.000 Kč. Foto: Ondřej Lilling

Upravená převodovka už zvládne i mnohem větší nápor točivého momentu, kolik přesně ale úpravce už neuvádí. To s cenou se netají, úprava stojí 21.000 Kč. | Foto: Ondřej Lilling

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive Foto: Ondřej Lilling

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive | Foto: Ondřej Lilling

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive Foto: Ondřej Lilling

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive | Foto: Ondřej Lilling

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive Foto: Ondřej Lilling

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive | Foto: Ondřej Lilling

Cupra Ateca

Cupra Ateca

Cupra Ateca

Cupra Ateca

První úroveň (Stage 1) posune výkon z 221 kW (301 koní) na 257 kW (350 koní). Točivý moment se posune na hodnotu 440 N.m a maximální rychlost se vytáhne až na 275 km/h. Za takovou úpravu se platí 999 eur (25.270 Kč). Ta nejdražší varianta je ale mnohem šťavnatější.  Foto: Ondřej Lilling
Poslední a nejvyšší úroveň Stage 4 zahrnuje vedle úprav softwaru i upgrade turbodmychadla, nový mezichladič nebo i výfuky. Zákazníci odjedou z tuningové dílny s SUV o výkonu 349 kW (510 koní). Hranice točivého momentu překročila pětistovku a maximální rychlost se posunula až na 285 km/h. Foto: Ondřej Lilling
Taková paráda už ale něco stojí. Stage 4 vyjde na 8999 eur (227.670 Kč). Vypadá to jako dost peněz, ale 174 koní navíc už bude hodně znát. A to bohužel nejenom na jízdním projevu, znát to bude i na ostatních komponentech. Jmenovitě máme starost o převodovku DQ381, již je Cupra Ateca osazena a která je dimenzovaná jen na 410 N.m točivého momentu. Foto: Ondřej Lilling
Tuto hranici však překročíte už na první úrovni tuningu. Společnost se o dodatečných úpravách převodovky nezmiňuje. Pro klid v duši tak můžete zakoupit něco u výrobce APR, který umí převodovku vyladit k hladšímu chodu a přesnějším a rychlejším reakcím pomocí upgradu.  Foto: Ondřej Lilling
11
Fotogalerie

Nejrychlejší SUV z Česka teď může výrazně posílit. Snadno ho tím ale zničíte

Německý úpravce dokáže udělat z Cupry Ateca ještě mnohem větší zvíře. Z navýšeného výkonu bychom ale měli obavy.

Německý úpravce automobilů mcchip-dkr.com představil svůj soubor tuningových balíčků pro ostré SUV Cupra Ateca. Zákazník má na výběr ze čtyř úrovní úprav, kdy ta nejmenší jen pohne se softwarem a ta nejvyšší už přidá i pořádnou porci hardwaru.

První úroveň (Stage 1) posune výkon z 221 kW (301 koní) na 257 kW (350 koní). Točivý moment se posune na hodnotu 440 N.m a maximální rychlost se vytáhne až na 275 km/h. Za takovou úpravu se platí 999 eur (25.270 Kč). Ta nejdražší varianta je ale mnohem šťavnatější. 

Poslední a nejvyšší úroveň Stage 4 zahrnuje vedle úprav softwaru i upgrade turbodmychadla, nový mezichladič nebo i nové výfuky. Zákazníci odjedou z tuningové dílny s SUV o výkonu 349 kW (475 koní). Hranice točivého momentu překročila pětistovku a maximální rychlost se posunula až na 285 km/h.

Taková paráda už ale něco stojí. Stage 4 vyjde na 8999 eur (227.670 Kč). Je to dost peněz, ale 174 koní navíc už bude hodně znát. A to bohužel nejenom na jízdním projevu, znát to bude i na ostatních komponentech. Jmenovitě máme starost o převodovku DQ381, již je Cupra Ateca osazena a která je dimenzovaná jen na 410 N.m točivého momentu.

Tuto hranici však překročíte už na první úrovni tuningu. Společnost se o dodatečných úpravách převodovky nezmiňuje. Pro klid v duši tak můžete zakoupit něco u výrobce APR, který umí převodovku vyladit k hladšímu chodu a přesnějším a rychlejším reakcím pomocí upgradu. Upravená převodovka už zvládne i mnohem větší nápor točivého momentu, kolik přesně ale úpravce už neuvádí. To s cenou se netají, úprava stojí 21.000 Kč.

Seat

Seat byl založen v roce 1950 poté, co se španělská vláda a banky dohodly na spolupráci s Fiatem. První vůz Seat vznikl v roce 1953.

Spolupráce s Fiatem skončila v roce 1982, za čtyři roky do automobilky vlastnicky vstoupil Volkswagen.

Seat Ibiza • Seat Leon •​ Seat Alhambra •​ Seat Ateca •​ Seat Tarraco •​ Seat Arona

Doporučujeme

Články odjinud