V sérii pouhých deseti vozů budou vyrobeny stroje, jakým je tento. Okouzlí nejen výkonem přes 600 koní, ale i výrazně nižší hmotností.
Pod vznik vozu s opravdu „chlapským” názvem Razor GTR-10 se podepsala německá společnost PPI Automotive Design a za základ si zvolila Audi R8 s desetiválcovým motorem. Pouze kapota, přední nárazník a zadní difuzor byly převzaty z předchozího projektu Razor GTR, zatímco přední blatníky, spoiler pod předním nárazníkem, prahové obklady, zadní nárazník, zadní spoiler a nárazník i kryt motoru jsou nové, ačkoli model Razor GTR mohou poněkud připomínat.
Firma PPI opatřila desetiválcovou jednotku s modifikovanou převodovkou R-Tronic sáním na střeše a speciálním filtrem, ventilovaným zadním oknem, novou výfukovou soustavou a přeprogramovanou řídicí jednotkou. Výsledkem jsou špičky výkonu 609 koní (448 kW) při 7 400 ot./min. a točivého momentu 565 Nm při 6 400 ot./min. Pro porovnání, standardní Audi R8 V10 dává „mrzkých“ 525 koní (386 kW).
Při vývoji nových karosářských dílů, vyrobených převážně z uhlíkových kompozitů, tentokrát u PPI sáhli k odpovědnému testování v aerodynamickém tunelu, takže se jim prý podařil dosáhnout snížit vztlak a zlepšit přívod vzduchu k chladičům oleje a brzdám. Díky novým obkladům střešních a dveřních sloupků Razor GTR-10 vypadá, jako by byl celý z uhlíkových kompozitů. Aplikace těchto nákladných úprav přinesla své ovoce: pohotovostní hmotnost se údajně podařilo snížit až na 1 375 kg, což je o plnou čtvrttunu méně než v sérii! Díky tomu vůz Razor GTR-10 zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,2 s a dosáhne rychlosti 335 km/h.
O kontakt s vozovkou se starají kované ráfky MAG11 PPI s rozměry 9Jx19 vpředu a 12,0Jx20 vzadu obouvající pneumatiky Michaelin Pilot Sport 2 o velikosti 245/35 ZR19, resp. 325/25 ZR20. O náležité zpomalení se starají kotouče s rozměry 380 x 36 mm vpředu a 356 x 32 mm vzadu, na přání lze obdržet uhlíkovo keramické kotouče v kombinaci s měkčími destičkami. Závěsy kol mohou být osazeny pružicími jednotkami KW a hydraulickou soustavou umožňující zvýšit v případě nutnosti světlou výšku na přední nápravě o 45 mm.
Každý z desítky vozů Razor GTR-10 má být opatřen hliníkovou cedulkou s pořadovým výrobním číslem. Cena celého díla není veřejně známa.
Razor GTR-10