Během oficiálního představení své elektrické novinky GV60 se korejský Genesis s fotkami modelu zrovna nepředal. Nyní to však značka napravuje s další porcí snímků crossoveru na baterky... | Genesis GV60 Zdroj: Genesis

Během oficiálního představení své elektrické novinky GV60 se korejský Genesis s fotkami modelu zrovna nepředal. Nyní to však značka napravuje s další porcí snímků crossoveru na baterky... | Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

...který by měl dříve či později dorazit  také k nám do Evropy . Ostatně s elektromobilem na starém kontinentu by zřejmě Genesis v budoucnu nešlápl vedle. | Genesis GV60 Zdroj: Genesis

...který by měl dříve či později dorazit také k nám do Evropy. Ostatně s elektromobilem na starém kontinentu by zřejmě Genesis v budoucnu nešlápl vedle. | Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

Jak už víme, novinka stojí na identické platformě E-GMP mateřského Hyundai Motor Company, kterou již využívají  Hyundai Ioniq 5  a  Kia EV6 . | Genesis GV60 Zdroj: Genesis

Jak už víme, novinka stojí na identické platformě E-GMP mateřského Hyundai Motor Company, kterou již využívají Hyundai Ioniq 5 a Kia EV6. | Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

Ačkoliv tedy vypadá crossover na první pohled subtilně, uvnitř by měl nabídnout prostorný interiér i navzdory snižující se zádi. | Genesis GV60 Zdroj: Genesis

Ačkoliv tedy vypadá crossover na první pohled subtilně, uvnitř by měl nabídnout prostorný interiér i navzdory snižující se zádi. | Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

Pod střechou Genesisu pak samozřejmě s větším důrazem na luxusnější atmosféru s prémiovými materiály. | Genesis GV60 Zdroj: Genesis

Pod střechou Genesisu pak samozřejmě s větším důrazem na luxusnější atmosféru s prémiovými materiály. | Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

Pohled do interiéru již odhalil kožené čalounění téměř všude, kam ruka dosáhne. Honosně vypadají i ovladače na vysuté středové konzole... | Genesis GV60 Zdroj: Genesis

Pohled do interiéru již odhalil kožené čalounění téměř všude, kam ruka dosáhne. Honosně vypadají i ovladače na vysuté středové konzole... | Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

...zatímco před řidičem je rozložena kombinace dvou velkých displejů ve funkci přístrojového šítu a infotainmentu. Zpětná zrcátka jsou řešena formou kamer s displeji zasazenými do rohů dveří. | Genesis GV60    Zdroj: Genesis

...zatímco před řidičem je rozložena kombinace dvou velkých displejů ve funkci přístrojového šítu a infotainmentu. Zpětná zrcátka jsou řešena formou kamer s displeji zasazenými do rohů dveří. | Genesis GV60    | Zdroj: Genesis

To hlavní, pohonné ústrojí, zatím Genesis u GV60 oficiálně neodhalil. Se stejným základem jako u svých sourozenců by však měl elektrický crossover nabídnout pohon jedné nebo obou náprav... | Genesis GV60 Zdroj: Genesis

To hlavní, pohonné ústrojí, zatím Genesis u GV60 oficiálně neodhalil. Se stejným základem jako u svých sourozenců by však měl elektrický crossover nabídnout pohon jedné nebo obou náprav... | Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

...se základní 58kWh baterií s výkonem 125 kW (170 koní) nebo 173 kW (235 koní), zatímco s větším 72,6kWh modulem 160 kW (217 koní) nebo 225 kW (306 koní). | Genesis GV60 Zdroj: Genesis

...se základní 58kWh baterií s výkonem 125 kW (170 koní) nebo 173 kW (235 koní), zatímco s větším 72,6kWh modulem 160 kW (217 koní) nebo 225 kW (306 koní). | Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

Maximální dojezd by měl dosáhnout hranice okolo 500 km. | Genesis GV60 Zdroj: Genesis

Maximální dojezd by měl dosáhnout hranice okolo 500 km. | Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 Zdroj: Genesis

| Genesis GV60 | Zdroj: Genesis

...který by měl dříve či později dorazit  také k nám do Evropy . Ostatně s elektromobilem na starém kontinentu by zřejmě Genesis v budoucnu nešlápl vedle. | Genesis GV60 Zdroj: Genesis
Jak už víme, novinka stojí na identické platformě E-GMP mateřského Hyundai Motor Company, kterou již využívají  Hyundai Ioniq 5  a  Kia EV6 . | Genesis GV60 Zdroj: Genesis
Ačkoliv tedy vypadá crossover na první pohled subtilně, uvnitř by měl nabídnout prostorný interiér i navzdory snižující se zádi. | Genesis GV60 Zdroj: Genesis
Pod střechou Genesisu pak samozřejmě s větším důrazem na luxusnější atmosféru s prémiovými materiály. | Genesis GV60 Zdroj: Genesis
17
Fotogalerie

Elektrický Genesis GV60 na dalších fotkách. Bílá mu sluší, techniku zatím neodhalil

Nyní se můžeme detailněji podívat na vnější design elektrické novinky Genesisu.

Během oficiálního představení své elektrické novinky GV60 se korejský Genesis s fotkami modelu zrovna nepředal. Nyní to však značka napravuje s další porcí snímků crossoveru na baterky, který by měl dříve či později dorazit také k nám do Evropy. Ostatně s elektromobilem na starém kontinentu by zřejmě Genesis v budoucnu nešlápl vedle.

Jak už víme, novinka stojí na identické platformě E-GMP mateřského Hyundai Motor Company, kterou již využívají Hyundai Ioniq 5 a Kia EV6. Ačkoliv tedy vypadá crossover na první pohled subtilně, uvnitř by měl nabídnout prostorný interiér i navzdory snižující se zádi. Pod střechou Genesisu pak samozřejmě s větším důrazem na luxusnější atmosféru s prémiovými materiály.   

Pohled do interiéru již odhalil kožené čalounění téměř všude, kam ruka dosáhne. Honosně vypadají i ovladače na vysuté středové konzole, zatímco před řidičem je rozložena kombinace dvou velkých displejů ve funkci přístrojového šítu a infotainmentu. Zpětná zrcátka jsou řešena formou kamer s displeji zasazenými do rohů dveří.  

To hlavní, pohonné ústrojí, zatím Genesis u GV60 oficiálně neodhalil. Se stejným základem jako u svých sourozenců by však měl elektrický crossover nabídnout pohon jedné nebo obou náprav, se základní 58kWh baterií s výkonem 125 kW (170 koní) nebo 173 kW (235 koní), zatímco s větším 72,6kWh modulem 160 kW (217 koní) nebo 225 kW (306 koní). Maximální dojezd by měl dosáhnout hranice okolo 500 km.

Kia

Nejstarší korejská automobilka Kia byla založena v roce 1944, automobily začala ale vyrábět až v roce 1974. Do společnosti po jejím bankrotu vstoupil v roce 1998 Hyundai.

Automobilka své vozy vyrábí i v továrnách v Česku a na Slovensku, mimo jiné i Kia Ceed.

Kia Picanto • Kia Rio •​ Kia Ceed •​ Kia Sportage •​ Kia Sorento •​ Kia Stonic •​ Kia e-Soul •​ Kia Niro

Doporučujeme

Články odjinud