Škoda už se nepochybně chystá k uvedení nové generace Fabie, neboť v cenících současného modelu dochází k razantním změnám. Zdroj: Škoda

Škoda už se nepochybně chystá k uvedení nové generace Fabie, neboť v cenících současného modelu dochází k razantním změnám. | Zdroj: Škoda

Zatímco na silnicích  vídáme maskované prototypy novinky , potvrzují se informace o ponechání dosavadní Fabie v nabídce jakožto levné alternativy, a to výhradně s karoserií Combi a ořezanou výbavou. A podobně jako Octavia v minulosti s označením Tour. Zdroj: Škoda

Zatímco na silnicích vídáme maskované prototypy novinky, potvrzují se informace o ponechání dosavadní Fabie v nabídce jakožto levné alternativy, a to výhradně s karoserií Combi a ořezanou výbavou. A podobně jako Octavia v minulosti s označením Tour. | Zdroj: Škoda

Jak už víme, zbrusu nové Fabie v praktičtějším provedení Combi bychom se totiž  měli dočkat až v roce 2023 . Nová generace hatchbacku Fabia tak bude v nabídce určitou dobu koexistovat s Fabií Combi Tour. Zdroj: Škoda

Jak už víme, zbrusu nové Fabie v praktičtějším provedení Combi bychom se totiž měli dočkat až v roce 2023. Nová generace hatchbacku Fabia tak bude v nabídce určitou dobu koexistovat s Fabií Combi Tour. | Zdroj: Škoda

Změny v portfoliu Škody lze vidět už nyní – současnou Fabii si do výroby již nezadáte, hatchback ani kombi, dostupné jsou pouze skladové vozy. Zdroj: Škoda

Změny v portfoliu Škody lze vidět už nyní – současnou Fabii si do výroby již nezadáte, hatchback ani kombi, dostupné jsou pouze skladové vozy. | Zdroj: Škoda

Do akce tak nastupuje  Fabia Combi Tour , pro kterou má Škoda samostatný ceník. Výbava nové verze je ořezána z původních pěti na pouhé dvě úrovně,  základní Active  a  vyšší Ambition . Zdroj: Škoda

Do akce tak nastupuje Fabia Combi Tour, pro kterou má Škoda samostatný ceník. Výbava nové verze je ořezána z původních pěti na pouhé dvě úrovně, základní Active a vyšší Ambition. | Zdroj: Škoda

V nabídce motorů pak zůstává pouze  tříválec 1.0 TSI (70 kW/95 k)  s manuální pětistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovým automatem DSG. Zdroj: Škoda

V nabídce motorů pak zůstává pouze tříválec 1.0 TSI (70 kW/95 k) s manuální pětistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovým automatem DSG. | Zdroj: Škoda

Oproti současným „skladovkám“ zvedla Škoda cenu o pouhých tisíc korun. Fabie Tour tedy vyjde minimálně na  329.900 Kč , v případě zvolení  DSG  na  369.900 Kč . Zdroj: Škoda

Oproti současným „skladovkám“ zvedla Škoda cenu o pouhých tisíc korun. Fabie Tour tedy vyjde minimálně na 329.900 Kč, v případě zvolení DSG na 369.900 Kč. | Zdroj: Škoda

Základní výbavu Active značka pro verzi Tour upravila jen minimálně, navíc tak Fabia dostává vkládané tkané koberečky vpředu a vzadu, mezi budíky přístrojové desky je MaxiDot displej a obejít se musíte bez senzoru světel. Zdroj: Škoda

Základní výbavu Active značka pro verzi Tour upravila jen minimálně, navíc tak Fabia dostává vkládané tkané koberečky vpředu a vzadu, mezi budíky přístrojové desky je MaxiDot displej a obejít se musíte bez senzoru světel. | Zdroj: Škoda

Jinak zůstávají v základní výbavě Fabie Tour ocelová 15palcová kola s poklicemi, modrý lak Energy, halogenové světlomety s LED denním svícením, šest airbagů, USB port vpředu, manuální klimatizace, elektrické ovládání oken vpředu... Více v článku... Zdroj: Škoda

Jinak zůstávají v základní výbavě Fabie Tour ocelová 15palcová kola s poklicemi, modrý lak Energy, halogenové světlomety s LED denním svícením, šest airbagů, USB port vpředu, manuální klimatizace, elektrické ovládání oken vpředu... Více v článku... | Zdroj: Škoda

Zatímco na silnicích  vídáme maskované prototypy novinky , potvrzují se informace o ponechání dosavadní Fabie v nabídce jakožto levné alternativy, a to výhradně s karoserií Combi a ořezanou výbavou. A podobně jako Octavia v minulosti s označením Tour. Zdroj: Škoda
Jak už víme, zbrusu nové Fabie v praktičtějším provedení Combi bychom se totiž  měli dočkat až v roce 2023 . Nová generace hatchbacku Fabia tak bude v nabídce určitou dobu koexistovat s Fabií Combi Tour. Zdroj: Škoda
Změny v portfoliu Škody lze vidět už nyní – současnou Fabii si do výroby již nezadáte, hatchback ani kombi, dostupné jsou pouze skladové vozy. Zdroj: Škoda
Do akce tak nastupuje  Fabia Combi Tour , pro kterou má Škoda samostatný ceník. Výbava nové verze je ořezána z původních pěti na pouhé dvě úrovně,  základní Active  a  vyšší Ambition . Zdroj: Škoda
9
Fotogalerie

Škoda Fabia dožívá ve verzi Tour. Kombi za 330 tisíc má jen tu nejnutnější výbavu

Stejný plán jako v případě Octavie v minulosti rozjíždí Škoda také u Fabie, kterou už zanedlouho čeká nová generace.

Škoda už se nepochybně chystá k uvedení nové generace Fabie, neboť v cenících současného modelu dochází k razantním změnám. Zatímco na silnicích vídáme maskované prototypy novinky, potvrzují se informace o ponechání dosavadní Fabie v nabídce jakožto levné alternativy, a to výhradně s karoserií Combi a ořezanou výbavou. A podobně jako Octavia v minulosti s označením Tour.

Jak už víme, zbrusu nové Fabie v praktičtějším provedení Combi bychom se totiž měli dočkat až v roce 2023. Nová generace hatchbacku Fabia tak bude v nabídce určitou dobu koexistovat s Fabií Combi Tour. Změny v portfoliu Škody lze vidět už nyní – současnou Fabii si do výroby již nezadáte, hatchback ani kombi, dostupné jsou pouze skladové vozy.

Do akce tak nastupuje Fabia Combi Tour, pro kterou má Škoda samostatný ceník. Výbava nové verze je ořezána z původních pěti na pouhé dvě úrovně, základní Active a vyšší Ambition. V nabídce motorů pak zůstává pouze tříválec 1.0 TSI (70 kW/95 k) s manuální pětistupňovou převodovkou nebo sedmistupňovým automatem DSG.

Oproti současným „skladovkám“ zvedla Škoda cenu o pouhých tisíc korun. Fabie Tour tedy vyjde minimálně na 329.900 Kč, v případě zvolení DSG na 369.900 Kč. Základní výbavu Active značka pro verzi Tour upravila jen minimálně, navíc tak Fabia dostává vkládané tkané koberečky vpředu a vzadu, mezi budíky přístrojové desky je MaxiDot displej a obejít se musíte bez senzoru světel.

Jinak zůstávají v základní výbavě Fabie Tour ocelová 15palcová kola s poklicemi, modrý lak Energy, halogenové světlomety s LED denním svícením, šest airbagů, USB port vpředu, manuální klimatizace, elektrické ovládání oken vpředu, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, rádio Swing s 6,5palcovým displejem a další. U verze s DSG nechybí asistent rozjezdu do kopce.

Vyšší výbava Ambition se pro Fabii Tour od dosavadní nabídky nemění vůbec. Za 349.900 Kč (389.900 Kč s DSG) tak dostanete navíc 15palcová litá kola, kožené čalounění volantu, hlavice řadící páky a madla ruční brzdy, omezovač rychlosti, front assist s upozorněním a zabrzděním při hrozící kolizi, přední mlhovky, odkládací kapsy na zadní straně předních sedadel, schránku na brýle a taky odkládací schránku na deštník (s deštníkem) pod sedadlem spolujezdce.

A komu by Fabia Combi Tour přišla nevybavená, v ceníku najdete i řadu akčních paketů zahrnujících lepší čalounění a dekory interiéru, tempomat, parkovací senzory, vyhřívání sedadel, automatickou klimatizaci, navigaci, Bluetooth a další nutnosti. Pochopitelně, většina rozšiřující výbavy je ale dostupná pro vyšší stupeň Ambition.

Škoda Fabia

Škoda Fabia je českým zástupcem v konkurencí nabitém segmentu B. Jako poslední vůz své třídy nabízí i karoserii kombi a mimo soukromých zákazníků je oblíbená také jako referentský vůz ve firmách na leasing. Čtvrtá generace modelu měla světovou premiéru 4. května 2021 prostřednictvím unikátní virtuální prezentace.

První jízdy s prototypy 4. generace • Ceny a výbava • Nejlevnější verze • Minitest Škoda Fabia III Combi 1.0 TSI • Historie Škody Fabia 

Doporučujeme

Články odjinud