Přestože by se mohlo zdát, že Pagani u Huayry BC pouze uřízlo střechu a na výsledný produkt klasicky pláclo stratosférickou cenovku, tato myšlenka se u nového Roadsteru BC potvrzuje jen částečně. | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Přestože by se mohlo zdát, že Pagani u Huayry BC pouze uřízlo střechu a na výsledný produkt klasicky pláclo stratosférickou cenovku, tato myšlenka se u nového Roadsteru BC potvrzuje jen částečně. | Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Ano, střechu nyní zastává oddělitelný karbonový panel a za kabinou se objevují tradiční ochranné oblouky, další novinky se ale nacházejí i dále vzadu… | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Ano, střechu nyní zastává oddělitelný karbonový panel a za kabinou se objevují tradiční ochranné oblouky, další novinky se ale nacházejí i dále vzadu… | Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Přesněji tedy uprostřed, kde se nachází nejnovější verze dvakrát přeplňovaného šestilitrového dvanáctiválce, který si Pagani dále nechává vyrábět exkluzivně u AMG... | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Přesněji tedy uprostřed, kde se nachází nejnovější verze dvakrát přeplňovaného šestilitrového dvanáctiválce, který si Pagani dále nechává vyrábět exkluzivně u AMG... | Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

...a tato spolupráce na speciálních motorech V12 pro italskou značku prý bude pokračovat i do budoucna, přestože samo AMG už nebude dvanáctiválce v Mercedesech nabízet. | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

...a tato spolupráce na speciálních motorech V12 pro italskou značku prý bude pokračovat i do budoucna, přestože samo AMG už nebude dvanáctiválce v Mercedesech nabízet. | Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Roadster BC má díky novým vnitřnostem dokonce vyšší výkon než předchozí kupé. Hezkých 802 koní (590 kW) a točivý moment 1050 N.m jsou tedy polepšením o přibližně 50 koní (36 kW) a 50 N.m. | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Roadster BC má díky novým vnitřnostem dokonce vyšší výkon než předchozí kupé. Hezkých 802 koní (590 kW) a točivý moment 1050 N.m jsou tedy polepšením o přibližně 50 koní (36 kW) a 50 N.m. | Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Směrem na zadní kola pak tuto sílu opět zpracovává jednospojková sekvenční převodovka, kterou Pagani stále využívá hlavně kvůli nižší hmotnosti. | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Směrem na zadní kola pak tuto sílu opět zpracovává jednospojková sekvenční převodovka, kterou Pagani stále využívá hlavně kvůli nižší hmotnosti. | Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

I Roadster se totiž pyšní vcelku nízkou hmotností 1250 kg (suchá), čemuž samozřejmě přispělo i hromadné využití karbonových dílů včetně celé karoserie. | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

I Roadster se totiž pyšní vcelku nízkou hmotností 1250 kg (suchá), čemuž samozřejmě přispělo i hromadné využití karbonových dílů včetně celé karoserie. | Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Otevřené BC má rovněž speciální vyladěnou aerodynamiku a jinak nastavený podvozek. Nová kola pak obouvají pneumatiky Pirelli PZero Trofeo R se zakázkovou směsí určenou pro Pagani. | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Otevřené BC má rovněž speciální vyladěnou aerodynamiku a jinak nastavený podvozek. Nová kola pak obouvají pneumatiky Pirelli PZero Trofeo R se zakázkovou směsí určenou pro Pagani. | Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Oficiální časy zrychlení a hodnotu maximální rychlosti zatím Pagani neuvádí. Od kupé a jeho 2,7 vteřiny z nuly na 100 km/h a přibližně 354 km/h se ale nejspíš příliš nevzdálí. | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Oficiální časy zrychlení a hodnotu maximální rychlosti zatím Pagani neuvádí. Od kupé a jeho 2,7 vteřiny z nuly na 100 km/h a přibližně 354 km/h se ale nejspíš příliš nevzdálí. | Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Také Huayra Roadster BC bude produkčně limitovaným šperkem pro hrstku vyvolených. Pagani tak vyrobí pouze 40 kusů. Cenovka přitom začíná na částce 3,5 milionu dolarů, tedy v přepočtu přes 80 milionů korun. | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Také Huayra Roadster BC bude produkčně limitovaným šperkem pro hrstku vyvolených. Pagani tak vyrobí pouze 40 kusů. Cenovka přitom začíná na částce 3,5 milionu dolarů, tedy v přepočtu přes 80 milionů korun. | Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani

Pagani Huayra Roadster BC | Zdroj: Pagani

Ano, střechu nyní zastává oddělitelný karbonový panel a za kabinou se objevují tradiční ochranné oblouky, další novinky se ale nacházejí i dále vzadu… | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani
Přesněji tedy uprostřed, kde se nachází nejnovější verze dvakrát přeplňovaného šestilitrového dvanáctiválce, který si Pagani dále nechává vyrábět exkluzivně u AMG... | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani
...a tato spolupráce na speciálních motorech V12 pro italskou značku prý bude pokračovat i do budoucna, přestože samo AMG už nebude dvanáctiválce v Mercedesech nabízet. | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani
Roadster BC má díky novým vnitřnostem dokonce vyšší výkon než předchozí kupé. Hezkých 802 koní (590 kW) a točivý moment 1050 N.m jsou tedy polepšením o přibližně 50 koní (36 kW) a 50 N.m. | Pagani Huayra Roadster BC Zdroj: Pagani
18
Fotogalerie

Umění na kolech: Huayra Roadster BC má přes 800 koní a vznikne jich pouze 40

Očekávatelné se stává realitou. Rovněž u své přiostřené Huayry BC se Pagani rozhodlo zahodit střechu. Jen o vítr ve vlasech ale nejde…

Přestože by se mohlo zdát, že Pagani u Huayry BC pouze uřízlo střechu a na výsledný produkt klasicky pláclo stratosférickou cenovku, tato myšlenka se u nového Roadsteru BC potvrzuje jen částečně. Ano, střechu nyní zastává oddělitelný karbonový panel a za kabinou se objevují tradiční ochranné oblouky, další novinky se ale nacházejí i dále vzadu…

Přesněji tedy uprostřed, kde se nachází nejnovější verze dvakrát přeplňovaného šestilitrového dvanáctiválce, který si Pagani dále nechává vyrábět exkluzivně u AMG – a tato spolupráce na speciálních motorech V12 pro italskou značku prý bude pokračovat i do budoucna, přestože samo AMG už nebude dvanáctiválce v Mercedesech nabízet.

Roadster BC má díky novým vnitřnostem dokonce vyšší výkon než předchozí kupé. Hezkých 802 koní (590 kW) a točivý moment 1050 N.m jsou tedy polepšením o přibližně 50 koní (36 kW) a 50 N.m. Směrem na zadní kola pak tuto sílu opět zpracovává jednospojková sekvenční převodovka, kterou Pagani stále využívá hlavně kvůli nižší hmotnosti.

I Roadster se totiž pyšní vcelku nízkou hmotností 1250 kg (suchá), čemuž samozřejmě přispělo i hromadné využití karbonových dílů včetně celé karoserie. Otevřené BC má rovněž speciální vyladěnou aerodynamiku a jinak nastavený podvozek. Nová kola pak obouvají pneumatiky Pirelli PZero Trofeo R se zakázkovou směsí určenou pro Pagani.

Oficiální časy zrychlení a hodnotu maximální rychlosti zatím Pagani neuvádí. Od kupé a jeho 2,7 vteřiny z nuly na 100 km/h a přibližně 354 km/h se ale nejspíš příliš nevzdálí.

Také Huayra Roadster BC bude produkčně limitovaným šperkem pro hrstku vyvolených. Pagani tak vyrobí pouze 40 kusů. Cenovka přitom začíná na částce 3,5 milionu dolarů, tedy v přepočtu přes 80 milionů korun.

AMG

AMG je německá společnost, která se zabývá závodními úpravami a sportovním tuningem vozů Mercedes-Benz. Společnost byla založena v roce 1967 dvojicí Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Většinou se značka uvádí jako Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT Black Series • Mercedes-AMG GLB

Doporučujeme

Články odjinud