Losování výherce ze vstupenek bude probíhat za dozoru notáře a vůz za zhruba 130.000 Kč tak může být za 399 Kč. Tolik stojí vstupenka v předprodeji, na místě si připlatíte 50 Kč.

Losování výherce ze vstupenek bude probíhat za dozoru notáře a vůz za zhruba 130.000 Kč tak může být za 399 Kč. Tolik stojí vstupenka v předprodeji, na místě si připlatíte 50 Kč.

I letos pak budou moct návštěvníci vyhrát automobil. Tím bude Volkswagen Golf Cabriolet 1.6 z roku 1985, jehož předchozím majitelem byl doktor z Německa. Krásný kousek má nově čalouněný interiér a do Česka dorazil z Hamburku.

I letos pak budou moct návštěvníci vyhrát automobil. Tím bude Volkswagen Golf Cabriolet 1.6 z roku 1985, jehož předchozím majitelem byl doktor z Německa. Krásný kousek má nově čalouněný interiér a do Česka dorazil z Hamburku.

Oproti loňskému roku se pak návštěvníci mohou těšit i na mobilní sprchy. Letos to podle všeho bude zase velké. Nebudou chybět sprinty ani ukázky vozů na rampě před hlavním pódiem.  Fanoušci hudby  si pak nesmí nechat uniknout koncert Paulieho Garanda.

Oproti loňskému roku se pak návštěvníci mohou těšit i na mobilní sprchy. Letos to podle všeho bude zase velké. Nebudou chybět sprinty ani ukázky vozů na rampě před hlavním pódiem. Fanoušci hudby si pak nesmí nechat uniknout koncert Paulieho Garanda.

Sektory budou celkem čtyři. Ty hlavní s označením H1 a H2 budou před hlavním pódiem, které je pro letošní rok otočeno směrem do velkého areálu. Třetí sektor patří karavanistům a případně i lidem z klubu vozů VW Transporter. Poslední sektor je určen pro rodiny s dětmi a je umístěn v klidné části areálu.

Sektory budou celkem čtyři. Ty hlavní s označením H1 a H2 budou před hlavním pódiem, které je pro letošní rok otočeno směrem do velkého areálu. Třetí sektor patří karavanistům a případně i lidem z klubu vozů VW Transporter. Poslední sektor je určen pro rodiny s dětmi a je umístěn v klidné části areálu.

S sebou si návštěvníci rozhodně nesmí zapomenout roušku, které budou povinné mimo hlavní sektory. Bohatě zastoupené by pak měly být dezinfekční gely. V areálu bude i stan, kde budou vedle gelů i roušky a na přání bude návštěvníkům změřena teplota. 

S sebou si návštěvníci rozhodně nesmí zapomenout roušku, které budou povinné mimo hlavní sektory. Bohatě zastoupené by pak měly být dezinfekční gely. V areálu bude i stan, kde budou vedle gelů i roušky a na přání bude návštěvníkům změřena teplota. 

V prostoru brány bude návštěvníkům měřena teplota. Jakmile bude mít někdo z vozu zvýšenou teplotu, nebude puštěna do areálu celá posádka.

V prostoru brány bude návštěvníkům měřena teplota. Jakmile bude mít někdo z vozu zvýšenou teplotu, nebude puštěna do areálu celá posádka.

Ten se na konci tohoto měsíce opravdu konat bude, návštěvníci ovšem budou muset počítat s tím, že bylo potřeba učinit několik bezpečnostních opatření. Organizátoři například apelují na návštěvníky, aby při příjezdu k bráně areálu nevystupovali ze svých aut.

Ten se na konci tohoto měsíce opravdu konat bude, návštěvníci ovšem budou muset počítat s tím, že bylo potřeba učinit několik bezpečnostních opatření. Organizátoři například apelují na návštěvníky, aby při příjezdu k bráně areálu nevystupovali ze svých aut.

Velké akce nyní rozhodně nemají na růžích ustláno. Po  březnové hysterii  se však některá opatření již pomalu uvolňují a organizátorům se tak lépe plánuje. Velká rozhodnutí čekala i na organizátory každoročního Volkswagen Festu, který se odehrává na letišti Hosín u Českých Budějovic.

Velké akce nyní rozhodně nemají na růžích ustláno. Po březnové hysterii se však některá opatření již pomalu uvolňují a organizátorům se tak lépe plánuje. Velká rozhodnutí čekala i na organizátory každoročního Volkswagen Festu, který se odehrává na letišti Hosín u Českých Budějovic.

311
Fotogalerie

Volkswagen Fest 2k19 v obří galerii: Opět trhal rekordy! Najdete se na fotkách?

Volkswagen Fest je rok od roku větší. Letošním cílem bylo dostat na letiště Hosín u Českých Budějovic více než tisíc aut, přičemž motivací byla možnost vyhrát žlutý Volkswagen Brouk v dokonalém stavu. Jak to nakonec dopadlo?

Zatímco velké evropské automobilové výstavy postupně upadají, lokální akce se podle všeho těší čím dál větší oblibě. Důkazem budiž třetí ročník výstavy Auta na náplavce, kterou o minulém víkendu pořádal časopis Svět motorů, nebo tradiční Volkswagen Fest v Hosíně u Českých Budějovic, pořádaný Volkswagen Clubem o předminulém víkendu. Pojďme si to doložit čísly.

Zatímco v roce 2017 dorazilo na Volkswagen Fest 400 aut, loni už jich bylo o 212 více. Právě loňský ročník byl první, který jsem navštívil, a akce se mi zalíbila natolik, že jsem ji nevynechal ani letos. Už z toho důvodu, že si organizátoři dali za cíl svolat více než 1000 aut. Ne že by se na travnaté plochy letiště takové množství vozidel nevešlo, tak ambiciózní plán však bylo potřeba podpořit pořádným lákadlem.

Motivací byla možnost vyhrát Volkswagen Brouk z roku 1971 po kompletní renovaci. Stačilo vhodit vstupenku do průhledné urny umístěné uvnitř vozu a mít štěstí. Dát lidem možnost vyhrát auto, není jen tak. Je s tím hodně papírování a v posledních pěti letech u nás k ničemu podobnému nedošlo. Je také velká zodpovědnost někomu předat auto v takovém stavu, aby mohlo z místa odjet po vlastní ose,“ řekl k lákadlu srazu Zdeněk Fišák, koordinátor českého Volkswagen Clubu.

Další z novinek byla mobilní aplikace, díky které měli účastníci srazu okamžitě přehled o všech organizačních záležitostech. Však si ji také pořádně pochvalovali. Bohužel ani to nestačilo k dosažení kýženého cíle. 1000 aut nakonec nedorazilo, s konečným počtem 839 aut se však stále jednalo o největší sraz Volkswagenů u nás. Podle Zdeňka Fišáka zřejmě řada lidí nevěřila, ze Brouka opravdu někdo vyhraje.

I letos byl na travnaté ploše letiště k vidění kompletní průřez historií značky Volkswagen. Stejně jako loni obsadila první řadu krásná sbírka „gétéíček“ a transporterů, nechyběly vymazlené tuningové kousky, narazil jsem dva nádherné Karmanny Ghia i ikonické dunovky a nechyběla ani pořádná rarita.

Zatímco loni se na hlavním pódiu objevil zapomenutý Bradley GT II, který v 70. letech vyráběla americká firma Bradley Automotive na základech původního Brouka, letos šokoval sporťák Colani GT Roadster ze šedesátek. Brzy si o něm řekneme více, asi už ale tušíte, jakou techniku najdete pod sklolaminátovou karoserií.

A jak to nakonec dopadlo se žlutým Broukem? Losování proběhlo v sobotu večer za přítomnosti notářky a vůz si odvezl výherce David. Brouk odjel po vlastní ose a prvních 300 kilometrů u nového majitele zvládnul bez úhony. Však také prošel renovací, která zabrala zhruba čtvrt roku. Něco podobného by mohlo být i lákadlem dalšího ročníku. Zdeněk Fišák už prý pokukoval, na kolik vyjde zachovalý Golf druhé generace.

Po letošním Volkswagen Festu už není pochyb o tom, čeho všeho jsou organizátoři pro splnění cíle 1000 aut schopni. Letiště Hosín během víkendu navštívilo asi 2000 lidí a už nyní se jedná o tom, jak zlepšit servis pro příští rok. A prolomit magickou hranici 1000 aut. Další ročník s přídomkem #1000autnebonic2 proběhne na konci srpna 2020.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud