Hyundai i30 N  je čistý, poctivý a levný ostrý hatchback. Za jeho působení na trhu si jej jen v Evropě pořídilo 25.000 zákazníků. Po modernizaci základního modelu tak došla nyní řada i na něj. Novinku si na první pohled rozhodně nespletete, hlavní stylistické prvky si převádí  ze standardního modelu . Zdroj: Hyundai

Hyundai i30 N je čistý, poctivý a levný ostrý hatchback. Za jeho působení na trhu si jej jen v Evropě pořídilo 25.000 zákazníků. Po modernizaci základního modelu tak došla nyní řada i na něj. Novinku si na první pohled rozhodně nespletete, hlavní stylistické prvky si převádí ze standardního modelu. | Zdroj: Hyundai

Standardní vzhledová výbava ostrého hatchbacku samozřejmě nechybí. Dostanete agresivnější nárazníky, zadní křídlo, velká kola a všudypřítomné znaky sportovní divize. Pro vyznavače kachních ocasů je samozřejmě připravena i karosářská varianta  Fastback . K dispozici bude také sedm variant laků karoserie. Zdroj: Hyundai

Standardní vzhledová výbava ostrého hatchbacku samozřejmě nechybí. Dostanete agresivnější nárazníky, zadní křídlo, velká kola a všudypřítomné znaky sportovní divize. Pro vyznavače kachních ocasů je samozřejmě připravena i karosářská varianta Fastback. K dispozici bude také sedm variant laků karoserie. | Zdroj: Hyundai

Verze Performance dostala nově vyvinutá kovaná o kola o velikosti 19“, která jsou oproti standardním o 14,4 kg lehčí. K dispozici pak budou i speciální odlehčená přední sedadla s lepším bočním vedením. Čalouněná jsou kůží a Alcantarou. Pro hezčí design pak značka zvolila světle modré prošívání. Zdroj: Hyundai

Verze Performance dostala nově vyvinutá kovaná o kola o velikosti 19“, která jsou oproti standardním o 14,4 kg lehčí. K dispozici pak budou i speciální odlehčená přední sedadla s lepším bočním vedením. Čalouněná jsou kůží a Alcantarou. Pro hezčí design pak značka zvolila světle modré prošívání. | Zdroj: Hyundai

Pod kapotou zůstává přeplňovaný dvoulitr Theta o základním výkonu 250 koní. Verze Performance pak posílila z 275 na 280 koní. Vůbec poprvé je vedle manuální převodovky k dispozici i 8stupňová automatická skříň se dvěma spojkami. Základní verze však spoléhá pouze na manuál. Obě motorizace dokážou vyvinout rychlost 250 km/h. Zdroj: Hyundai

Pod kapotou zůstává přeplňovaný dvoulitr Theta o základním výkonu 250 koní. Verze Performance pak posílila z 275 na 280 koní. Vůbec poprvé je vedle manuální převodovky k dispozici i 8stupňová automatická skříň se dvěma spojkami. Základní verze však spoléhá pouze na manuál. Obě motorizace dokážou vyvinout rychlost 250 km/h. | Zdroj: Hyundai

Zrychlení z 0 na 100 km/h se u verze Performance zlepšilo o 0,2 sekundy na výsledných 5,9 sekundy. Není však blíže specifikováno, zda bylo této hodnoty dosaženo za pomocí automatické převodovky. Nová převodovka N DCT má k dispozici také tři různé režimy, které se odráží do stylu jízdy. Základní volbu jízdních režimů tak ještě rozšiřuje. Zdroj: Hyundai

Zrychlení z 0 na 100 km/h se u verze Performance zlepšilo o 0,2 sekundy na výsledných 5,9 sekundy. Není však blíže specifikováno, zda bylo této hodnoty dosaženo za pomocí automatické převodovky. Nová převodovka N DCT má k dispozici také tři různé režimy, které se odráží do stylu jízdy. Základní volbu jízdních režimů tak ještě rozšiřuje. | Zdroj: Hyundai

Verze Performance dostala navíc také větší brzdy. Elektronicky řízení přední diferenciál zůstává, stejně jako dodatečná rozpěra v kufru. Obě verze stojí na elektricky nastavitelných tlumičích. Nový Hyundai i30 N se začne prodávat na začátku příštího roku. Ceny zatím neznáme. Zdroj: Hyundai

Verze Performance dostala navíc také větší brzdy. Elektronicky řízení přední diferenciál zůstává, stejně jako dodatečná rozpěra v kufru. Obě verze stojí na elektricky nastavitelných tlumičích. Nový Hyundai i30 N se začne prodávat na začátku příštího roku. Ceny zatím neznáme. | Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

 Zdroj: Hyundai

| Zdroj: Hyundai

Standardní vzhledová výbava ostrého hatchbacku samozřejmě nechybí. Dostanete agresivnější nárazníky, zadní křídlo, velká kola a všudypřítomné znaky sportovní divize. Pro vyznavače kachních ocasů je samozřejmě připravena i karosářská varianta  Fastback . K dispozici bude také sedm variant laků karoserie. Zdroj: Hyundai
Verze Performance dostala nově vyvinutá kovaná o kola o velikosti 19“, která jsou oproti standardním o 14,4 kg lehčí. K dispozici pak budou i speciální odlehčená přední sedadla s lepším bočním vedením. Čalouněná jsou kůží a Alcantarou. Pro hezčí design pak značka zvolila světle modré prošívání. Zdroj: Hyundai
Pod kapotou zůstává přeplňovaný dvoulitr Theta o základním výkonu 250 koní. Verze Performance pak posílila z 275 na 280 koní. Vůbec poprvé je vedle manuální převodovky k dispozici i 8stupňová automatická skříň se dvěma spojkami. Základní verze však spoléhá pouze na manuál. Obě motorizace dokážou vyvinout rychlost 250 km/h. Zdroj: Hyundai
Zrychlení z 0 na 100 km/h se u verze Performance zlepšilo o 0,2 sekundy na výsledných 5,9 sekundy. Není však blíže specifikováno, zda bylo této hodnoty dosaženo za pomocí automatické převodovky. Nová převodovka N DCT má k dispozici také tři různé režimy, které se odráží do stylu jízdy. Základní volbu jízdních režimů tak ještě rozšiřuje. Zdroj: Hyundai
12
Fotogalerie

Hyundai i30 N má po faceliftu. Hot-hatch z Česka posílil a pod volant přidal pádla

Hyundai i30 N je po faceliftu k mání i s automatickou převodovkou s osmi stupni. Verze Performance má nyní o pět koní víc.

Hyundai i30 N je čistý, poctivý a levný ostrý hatchback. Za jeho působení na trhu si jej jen v Evropě pořídilo 25.000 zákazníků. Po modernizaci základního modelu tak došla nyní řada i na něj. Novinku si na první pohled rozhodně nespletete, hlavní stylistické prvky si převádí ze standardního modelu.

Standardní vzhledová výbava ostrého hatchbacku samozřejmě nechybí. Dostanete agresivnější nárazníky, zadní křídlo, velká kola a všudypřítomné znaky sportovní divize. Pro vyznavače kachních ocasů je samozřejmě připravena i karosářská varianta Fastback. K dispozici bude také sedm variant laků karoserie.

Verze Performance dostala nově vyvinutá kovaná o kola o velikosti 19“, která jsou oproti standardním o 14,4 kg lehčí. K dispozici pak budou i speciální odlehčená přední sedadla s lepším bočním vedením. Čalouněná jsou kůží a Alcantarou. Pro hezčí design pak značka zvolila světle modré prošívání.

Pod kapotou zůstává přeplňovaný dvoulitr Theta o základním výkonu 250 koní. Verze Performance pak posílila z 275 na 280 koní. Vůbec poprvé je vedle manuální převodovky k dispozici i 8stupňová automatická skříň se dvěma spojkami. Základní verze však spoléhá pouze na manuál. Obě verze dokážou vyvinout rychlost 250 km/h.

Zrychlení z 0 na 100 km/h se u verze Performance zlepšilo o 0,2 sekundy na výsledných 5,9 sekundy. Není však blíže specifikováno, zda bylo této hodnoty dosaženo za pomocí automatické převodovky. Nová převodovka N DCT má k dispozici také tři různé režimy, které se odráží do stylu jízdy. Základní volbu jízdních režimů tak ještě rozšiřuje.

Verze Performance dostala navíc také větší brzdy. Elektronicky řízení přední diferenciál zůstává, stejně jako dodatečná rozpěra v kufru. Obě verze stojí na elektricky nastavitelných tlumičích. Nový Hyundai i30 N se začne prodávat na začátku příštího roku. Ceny zatím neznáme.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud