Vůz byl vybaven závodním sedadlem a pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2, které budou k dispozici za příplatek. Sériovou podobu i hmotnost vozu potvrdil notář. Zdroj: Porsche
„718 Cayman GT4 RS je nekompromisní řidičský stroj. Na horských silnicích vám přijde obratné jako motokára, zároveň je působivě stabilní a vyvážené na závodní trati. Jinak by takový čas na kolo nebyl možný,“ vysvětluje testovací pilot Bergmeister. Zdroj: Porsche
Dá se čekat, že verze RS ze svého atmosférického šestiválce vytáhne víc, než je 309 kW (420 k) u provedení GT4. Zdroj: Porsche
Čas okolo sedmi minut na Severní smyčce zajely vozy typu Lamborghini Aventador SuperVeloce LP750-4, 911 GT2 RS nebo Ferrari 488 Pista. Zdroj: Porsche
15
Fotogalerie

Porsche finišuje s vývojem 718 Cayman GT4 RS. Na Nordschleife zajelo fantastický čas

Nejostřejší verze Caymanu ladí formu na svou listopadovou premiéru. Na Ringu RS nadělila standardní GT4 téměř 24 sekund!

V lehkém maskování a téměř finální podobě vrcholného 718 Cayman GT4 vyrazil testovací pilot Jörg Bergmeister na severní smyčku Nürburgringu v rámci finálního testování nejostřejší verze sportovního kupé.

Výsledný čas je ohromující: 7:09,3 minuty. Je tak o 23,6 sekundy rychlejší, než verze GT4. Vůz byl vybaven závodním sedadlem a pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2, které budou k dispozici za příplatek. Sériovou podobu i hmotnost vozu potvrdil notář. Mrkněte na onboard, byla to fantastická jízda!

„718 Cayman GT4 RS je nekompromisní řidičský stroj. Na horských silnicích vám přijde obratné jako motokára, zároveň je působivě stabilní a vyvážené na závodní trati. Jinak by takový čas na kolo nebyl možný,“ vysvětluje Bergmeister, který za volantem při testování strávil přes 500 hodin.

Dá se čekat, že verze RS ze svého atmosférického šestiválce vytáhne víc než je 309 kW (420 k) u provedení GT4. Čas okolo sedmi minut na Severní smyčce zajely vozy typu Lamborghini Aventador SuperVeloce LP750-4, 911 GT2 RS nebo Ferrari 488 Pista.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud