Zatímco před modernizací jste měli v poslední době na výběr  jediný motor (1.6 MIVEC/86 kW), manuální převodovku a přední pohon  (dříve byla nabídka rozmanitější), na Náplavce na vás bude čekat nový atmosférický dvoulitr s převodovkou CVT (110 kW).

Zatímco před modernizací jste měli v poslední době na výběr jediný motor (1.6 MIVEC/86 kW), manuální převodovku a přední pohon (dříve byla nabídka rozmanitější), na Náplavce na vás bude čekat nový atmosférický dvoulitr s převodovkou CVT (110 kW).

Samozřejmě tak nechybí ani druhý pár LED světlometů v dolní části nárazníku a výrazné křivky kolem masky chladiče. Zdroj: Mitsubishi

Samozřejmě tak nechybí ani druhý pár LED světlometů v dolní části nárazníku a výrazné křivky kolem masky chladiče. | Zdroj: Mitsubishi

Crossover pak bude dostupný ve třech nových odstínech karoserie – červené Red Diamond, oranžové Sunshine Orange a hnědé Oak Brown. Zdroj: Mitsubishi

Crossover pak bude dostupný ve třech nových odstínech karoserie – červené Red Diamond, oranžové Sunshine Orange a hnědé Oak Brown. | Zdroj: Mitsubishi

Maska, světlomety a přední nárazník tak nápadně připomínají vzhled SUV Eclipse Cross. Zdroj: Mitsubishi

Maska, světlomety a přední nárazník tak nápadně připomínají vzhled SUV Eclipse Cross. | Zdroj: Mitsubishi

Celkově se ASX tváří trochu „sportovněji“ s šedě lakovanými a chromovanými díly na karoserii, přičemž vzadu je k vidění agresivněji tvarovaný nárazník a nová grafika svítilen. Zdroj: Mitsubishi

Celkově se ASX tváří trochu „sportovněji“ s šedě lakovanými a chromovanými díly na karoserii, přičemž vzadu je k vidění agresivněji tvarovaný nárazník a nová grafika svítilen. | Zdroj: Mitsubishi

Uvnitř je změnou pouze upravený středový panel, do něhož je zasazen nový infotainment s větší 8palcovou obrazovkou, samozřejmostí je konektivita s chytrými telefony a Mitsubishi také zmiňuje možnost přehrávání videí přes USB. Zdroj: Mitsubishi

Uvnitř je změnou pouze upravený středový panel, do něhož je zasazen nový infotainment s větší 8palcovou obrazovkou, samozřejmostí je konektivita s chytrými telefony a Mitsubishi také zmiňuje možnost přehrávání videí přes USB. | Zdroj: Mitsubishi

Hlavní změnou je rozsáhlejší plastika přídě, kterou nyní ASX navazuje na designový jazyk posledních modelů značky. Zdroj: Mitsubishi

Hlavní změnou je rozsáhlejší plastika přídě, kterou nyní ASX navazuje na designový jazyk posledních modelů značky. | Zdroj: Mitsubishi

20
Fotogalerie

Mitsubishi má recept na stáří. Třetí facelift ASX se vydařil i pod kapotou

Zvenku nové, uvnitř staré. Mitsubishi ASX vsází na zákazníky, kteří chtějí pořád ještě mechanické a poctivé auto.

Mitsubishi na letošním autosalonu v Ženevě také nechybělo. Jejich ASX, neboli „Active Sport Vehicle“ vzniklo již v roce 2009 a dodnes se těší velké popularitě. Po prvním faceliftu po dvou letech produkce přišel v roce 2016 druhý, a kdo tak čekal v Ženevě další generaci byl asi zklamán, protože na place byl facelift třetí.

Nač také měnit to, co tak dobře funguje, že? Novinku ale poznáte hned na první pohled. ASX dostalo novou přední masku, která jej vzhledově přiblížila k SUV Eclipse Cross. Celkově byste ani nepoznali, že nejde o nový model. Inovace proběhla i v nabídce barev. ASX můžete nyní mít v barvách Red Diamond, Sunshine Orange a Oak Brown. Líbí se vám? Nám ano, navíc zřejmě nebudeme sami. Jde o třetí nejprodávanější SUV na světě, a to už něco znamená!

V interiéru už tolik změn neproběhlo. Vlastně to jediné, čeho si nejspíš všimnete je velký 8palcový infotainment. Jinak jde o staré dobré ASX, které si i v roce 2019 chystá zachovat analogovou tvář. Dobrou zprávou pak také je, že v době přeplňovaných litrových jednotek, se bude nové ASX u nás prodávat výhradně s motorem 2.0 MIVEC. Dříve testovaná jedna-šestka MIVEC končí.

Čtyřválcová jednotka produkuje výkon 110 kW (150 koní) a 195 N.m. Je standardně spárována s 5stupňovou manuální převodovkou. Automat CVT je na přání. Novinka se bude samozřejmě prodávat i u nás. Ceny zatím nevíme. Současné ASX se ale prodává za necelých 400.000 Kč v základní výbavě. Očekávejte proto podobně nasazenou cenu.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Doporučujeme

Články odjinud