Automobilka Hyundai nám v období  zrušeného ženevského autosalonu  představila zbrusu nový koncept elektromobilu Prophecy. Zaujal především svým retro vzhledem a řízením pomocí joysticky. Korejská značka nyní zveřejňuje další informace a přikládá sadu šťavnatých fotografií. Hyundai

Automobilka Hyundai nám v období zrušeného ženevského autosalonu představila zbrusu nový koncept elektromobilu Prophecy. Zaujal především svým retro vzhledem a řízením pomocí joysticky. Korejská značka nyní zveřejňuje další informace a přikládá sadu šťavnatých fotografií. | Hyundai

Design vozu je přímo inspirovaný klasickými sličnými vozy z 20. a 30. let minulého století. Od  loňského konceptu 45 , který vypadal jako narýsovaný pravítkem, jde tedy o výraznou změnu. Hyundai se očividně nepohybuje mezi jasně danými mantinely, ale experimentuje, a to se nám líbí. Hyundai

Design vozu je přímo inspirovaný klasickými sličnými vozy z 20. a 30. let minulého století. Od loňského konceptu 45, který vypadal jako narýsovaný pravítkem, jde tedy o výraznou změnu. Hyundai se očividně nepohybuje mezi jasně danými mantinely, ale experimentuje, a to se nám líbí. | Hyundai

Oproti 45 je „Proroctví“ více sportovně zaměřené. Má aerodynamickou karoserii, velké zadní křídlo a velká aerodynamicky tvarovaná kola. Vše to vypadá skvěle a člověk má hned chuť skočit za volant. S tím by ale moc nepochodil, protože tady žádný není. Hyundai se odvážně vzdal jednoho z nejstarších ovládacích prvků vozidel a vsadil na inovativní řešení. Hyundai

Oproti 45 je „Proroctví“ více sportovně zaměřené. Má aerodynamickou karoserii, velké zadní křídlo a velká aerodynamicky tvarovaná kola. Vše to vypadá skvěle a člověk má hned chuť skočit za volant. S tím by ale moc nepochodil, protože tady žádný není. Hyundai se odvážně vzdal jednoho z nejstarších ovládacích prvků vozidel a vsadil na inovativní řešení. | Hyundai

Prophecy se řídí pomocí dvou joysticků - jeden na výplni dveří a druhý na středové konzoli. Na těchto ovladačích, které mají tvar madel, také najdete 90 procent ovládacích prvků vozidla. Toto neobvyklé řešení otevřelo dveře nové inovativní pozici za volantem Smart Posture Care System (SPCS), která řidiči pomůže lépe automaticky najít optimální pozici podle jeho fyzických proporcí a také uvolnilo místo, které by jinak zabíral volant. Hyundai

Prophecy se řídí pomocí dvou joysticků - jeden na výplni dveří a druhý na středové konzoli. Na těchto ovladačích, které mají tvar madel, také najdete 90 procent ovládacích prvků vozidla. Toto neobvyklé řešení otevřelo dveře nové inovativní pozici za volantem Smart Posture Care System (SPCS), která řidiči pomůže lépe automaticky najít optimální pozici podle jeho fyzických proporcí a také uvolnilo místo, které by jinak zabíral volant. | Hyundai

V Hyundai Prophecy ale řidič nemusí řídit vůbec. Stačí vozidlo přepnout do relaxačního módu a aktivuje se autonomní řízení. Vedle toho se automaticky změní i nastavení sedadla do ještě komfortnější polohy, aby se cítil jako v bavlnce. Hyundai totiž zdůrazňuje, že s nástupem automatického řízení bude nutné zajistit maximální komfort posádky. Hyundai

V Hyundai Prophecy ale řidič nemusí řídit vůbec. Stačí vozidlo přepnout do relaxačního módu a aktivuje se autonomní řízení. Vedle toho se automaticky změní i nastavení sedadla do ještě komfortnější polohy, aby se cítil jako v bavlnce. Hyundai totiž zdůrazňuje, že s nástupem automatického řízení bude nutné zajistit maximální komfort posádky. | Hyundai

Když už totiž nebudete koukat dopředu a hlídat si cestu, budete se rozhlížet po autě a očekávat, že se vás bude snažit nějak zabavit. Aby tak řidič nepočítal stehy na prošívání, má Prophecy infotainment po celé šířce palubní desky. Hyundai sice přesně nespecifikuje, co všechno tento infotainment umí, víte ale, že vám ve výhledu nebude překážet volant. Hyundai

Když už totiž nebudete koukat dopředu a hlídat si cestu, budete se rozhlížet po autě a očekávat, že se vás bude snažit nějak zabavit. Aby tak řidič nepočítal stehy na prošívání, má Prophecy infotainment po celé šířce palubní desky. Hyundai sice přesně nespecifikuje, co všechno tento infotainment umí, víte ale, že vám ve výhledu nebude překážet volant. | Hyundai

Další zajímavostí je přivádění čerstvého vzduchu k posádce. K tomu totiž není potřeba stahovat okénko. Prophecy vzduch přední maskou nasaje a přes všemožné moderní filtry přivede k posádce v té nejčistší podobě. Pokud ale posádka žádný čerstvý vzduch nechce, odvádí se otvory ve dveřích zase ven. Hyundai

Další zajímavostí je přivádění čerstvého vzduchu k posádce. K tomu totiž není potřeba stahovat okénko. Prophecy vzduch přední maskou nasaje a přes všemožné moderní filtry přivede k posádce v té nejčistší podobě. Pokud ale posádka žádný čerstvý vzduch nechce, odvádí se otvory ve dveřích zase ven. | Hyundai

Bohužel nám Hyundai opět neprozrazuje žádné technické parametry. Víme pouze to, že stojí na nové platformě E-GMP, která vznikla jako první čistě elektrická základna Hyundaie a debutovala u loňského a výše zmíněného konceptu 45. Hyundai Prophecy ukazuje, jakým směrem se automobilový průmysl může v budoucnu ubírat. Hyundai

Bohužel nám Hyundai opět neprozrazuje žádné technické parametry. Víme pouze to, že stojí na nové platformě E-GMP, která vznikla jako první čistě elektrická základna Hyundaie a debutovala u loňského a výše zmíněného konceptu 45. Hyundai Prophecy ukazuje, jakým směrem se automobilový průmysl může v budoucnu ubírat. | Hyundai

Nemusíte se ale bát, že 45 a Prophecy jsou jediným budoucím směrem. Značka Hyundai i nadále věří spalovacím motorům, které si postupně piluje do dokonalosti. Má také svou sportovní divizi, která chrlí  jedno skvělé auto za druhým . Tyto poslední dva vozy pouze dokazují, že Hyundai drží krok s dobou a připravuje se na všechny možnosti.  Hyundai

Nemusíte se ale bát, že 45 a Prophecy jsou jediným budoucím směrem. Značka Hyundai i nadále věří spalovacím motorům, které si postupně piluje do dokonalosti. Má také svou sportovní divizi, která chrlí jedno skvělé auto za druhým. Tyto poslední dva vozy pouze dokazují, že Hyundai drží krok s dobou a připravuje se na všechny možnosti.  | Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

Design vozu je přímo inspirovaný klasickými sličnými vozy z 20. a 30. let minulého století. Od  loňského konceptu 45 , který vypadal jako narýsovaný pravítkem, jde tedy o výraznou změnu. Hyundai se očividně nepohybuje mezi jasně danými mantinely, ale experimentuje, a to se nám líbí. Hyundai
Oproti 45 je „Proroctví“ více sportovně zaměřené. Má aerodynamickou karoserii, velké zadní křídlo a velká aerodynamicky tvarovaná kola. Vše to vypadá skvěle a člověk má hned chuť skočit za volant. S tím by ale moc nepochodil, protože tady žádný není. Hyundai se odvážně vzdal jednoho z nejstarších ovládacích prvků vozidel a vsadil na inovativní řešení. Hyundai
Prophecy se řídí pomocí dvou joysticků - jeden na výplni dveří a druhý na středové konzoli. Na těchto ovladačích, které mají tvar madel, také najdete 90 procent ovládacích prvků vozidla. Toto neobvyklé řešení otevřelo dveře nové inovativní pozici za volantem Smart Posture Care System (SPCS), která řidiči pomůže lépe automaticky najít optimální pozici podle jeho fyzických proporcí a také uvolnilo místo, které by jinak zabíral volant. Hyundai
V Hyundai Prophecy ale řidič nemusí řídit vůbec. Stačí vozidlo přepnout do relaxačního módu a aktivuje se autonomní řízení. Vedle toho se automaticky změní i nastavení sedadla do ještě komfortnější polohy, aby se cítil jako v bavlnce. Hyundai totiž zdůrazňuje, že s nástupem automatického řízení bude nutné zajistit maximální komfort posádky. Hyundai
16
Fotogalerie

Nový Hyundai Prophecy v celé své kráse. Podle Korejců si řidič užije i bez volantu

Nejnovější koncept korejské automobilky Hyundai motoristům ukazuje, že ke skvělému požitku z auta nepotřebují ani volant.

Automobilka Hyundai nám v období zrušeného ženevského autosalonu představila zbrusu nový koncept elektromobilu Prophecy. Zaujal především svým retro vzhledem a řízením pomocí joysticků. Korejská značka nyní zveřejňuje další informace a přikládá sadu šťavnatých fotografií.

Design vozu je přímo inspirovaný klasickými sličnými vozy z 20. a 30. let minulého století. Od loňského konceptu 45, který vypadal jako narýsovaný pravítkem, jde tedy o výraznou změnu. Hyundai se očividně nepohybuje mezi jasně danými mantinely, ale experimentuje. A to se nám líbí!

Oproti 45 je „Proroctví“ více sportovně zaměřený vůz. Má aerodynamickou karoserii, velké zadní křídlo a krásná aerodynamicky tvarovaná kola. Vše to vypadá skvěle a člověk má hned chuť skočit za volant. S tím by ale moc nepochodil, protože tady žádný není. Hyundai se odvážně vzdal jednoho z nejstarších ovládacích prvků vozidel a vsadil na inovativní řešení.

Prophecy se řídí pomocí dvou joysticků - jeden na výplni dveří a druhý na středové konzole. Na ovladačích, které mají tvar madel, také najdete 90 procent ovládacích prvků vozidla. Toto neobvyklé řešení otevřelo dveře nové inovativní pozici za volantem Smart Posture Care System (SPCS), která řidiči pomůže lépe automaticky najít optimální pozici podle jeho fyzických proporcí a také uvolnilo místo, které by jinak zabíral volant.

V Hyundai Prophecy ale řidič nemusí řídit vůbec. Stačí vozidlo přepnout do relaxačního módu a aktivuje se autonomní řízení. Vedle toho se automaticky změní i nastavení sedadla do ještě komfortnější polohy, aby se cítil jako v bavlnce. Hyundai totiž zdůrazňuje, že s nástupem automatického řízení bude nutné zajistit maximální komfort posádky.

Když už totiž nebudete koukat dopředu a hlídat si cestu, budete se rozhlížet po autě a očekávat, že se vás bude snažit nějak zabavit. Aby tak řidič nepočítal stehy na prošívání, má Prophecy infotainment po celé šířce palubní desky. Hyundai sice přesně nespecifikuje, co všechno palubní systém umí, víte ale, že vám ve výhledu nebude překážet volant.

Další zajímavostí je přivádění čerstvého vzduchu k posádce. K tomu totiž není potřeba stahovat okénko. Prophecy vzduch přední maskou nasaje a přes všemožné moderní filtry přivede k posádce v té nejčistší podobě. Pokud ale posádka žádný čerstvý vzduch nechce, odvádí se otvory ve dveřích zase ven.

Bohužel Hyundai opět neprozrazuje žádné technické parametry. Víme pouze to, že stojí na nové platformě E-GMP, která vznikla jako první čistě elektrická základna Hyundaie a debutovala u loňského a výše zmíněného konceptu 45. Hyundai Prophecy ukazuje, jakým směrem se automobilový průmysl může v budoucnu ubírat.

Nemusíte se ale bát, že 45 a Prophecy jsou jediným budoucím směrem. Značka Hyundai i nadále věří spalovacím motorům, které si postupně piluje do dokonalosti. Má také svou sportovní divizi, která chrlí jedno skvělé auto za druhým. Tyto poslední dva vozy pouze dokazují, že Hyundai drží krok s dobou a připravuje se na všechny možnosti. 

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud