Na konci letošního května se často probíral nový byznys plán finančně strádající aliance Renault-Nissan-Mitsubishi. Slyšeli jsme,  co chystá Renault a co chystá Nissan ... | Mitsubishi Eclipse Cross Zdroj: Mitsubishi

Na konci letošního května se často probíral nový byznys plán finančně strádající aliance Renault-Nissan-Mitsubishi. Slyšeli jsme, co chystá Renault a co chystá Nissan... | Mitsubishi Eclipse Cross | Zdroj: Mitsubishi

...kroky Mitsubishi však byly v rámci restrukturalizace celé společnosti a záměru ušetřit 2 miliardy euro (asi 55,2 miliardy korun) trochu v pozadí. | Mitsubishi Eclipse Cross Zdroj: Mitsubishi

...kroky Mitsubishi však byly v rámci restrukturalizace celé společnosti a záměru ušetřit 2 miliardy euro (asi 55,2 miliardy korun) trochu v pozadí. | Mitsubishi Eclipse Cross | Zdroj: Mitsubishi

Z informací britského Autocaru ale můžeme mít částečnou představu, jak se bude s Mitsubishi vyvíjet situace na evropském trhu. Japonská značka se chce více zaměřit na trh jihovýchodní Asie... | Mitsubishi L200 Zdroj: Mitsubishi

Z informací britského Autocaru ale můžeme mít částečnou představu, jak se bude s Mitsubishi vyvíjet situace na evropském trhu. Japonská značka se chce více zaměřit na trh jihovýchodní Asie... | Mitsubishi L200 | Zdroj: Mitsubishi

...kde si drží větší zisky, a ve smyslu šetření nákladů zastaví uvádění nových modelů na trhu Evropy. | Mitsubishi L200 Zdroj: Mitsubishi

...kde si drží větší zisky, a ve smyslu šetření nákladů zastaví uvádění nových modelů na trhu Evropy. | Mitsubishi L200 | Zdroj: Mitsubishi

Lze si tedy představit, že cílem Mitsubishi je nakonec úplný odchod z evropského trhu. Na automobilovém trhu zde japonská značka zastává pouze 1 %, ve zmíněné jihovýchodní Asii má podíl 6,4 %. | Mitsubishi Outlander PHEV Zdroj: Mitsubishi

Lze si tedy představit, že cílem Mitsubishi je nakonec úplný odchod z evropského trhu. Na automobilovém trhu zde japonská značka zastává pouze 1 %, ve zmíněné jihovýchodní Asii má podíl 6,4 %. | Mitsubishi Outlander PHEV | Zdroj: Mitsubishi

Ani Severní Amerika pak není pro Mitsubishi úrodnou půdou s ještě nižším podílem jen 0,9 %. | Mitsubishi Outlander PHEV Zdroj: Mitsubishi

Ani Severní Amerika pak není pro Mitsubishi úrodnou půdou s ještě nižším podílem jen 0,9 %. | Mitsubishi Outlander PHEV | Zdroj: Mitsubishi

Nových generací  pick-upu L200  či  SUV Outlander  se tedy už nejspíš v Evropě nedočkáme. Prodej dosavadních modelů bude nicméně pokračovat i v nejbližší budoucnosti. Více v článku... | Mitsubishi Space Star Zdroj: Mitsubishi

Nových generací pick-upu L200 či SUV Outlander se tedy už nejspíš v Evropě nedočkáme. Prodej dosavadních modelů bude nicméně pokračovat i v nejbližší budoucnosti. Více v článku... | Mitsubishi Space Star | Zdroj: Mitsubishi

...kroky Mitsubishi však byly v rámci restrukturalizace celé společnosti a záměru ušetřit 2 miliardy euro (asi 55,2 miliardy korun) trochu v pozadí. | Mitsubishi Eclipse Cross Zdroj: Mitsubishi
Z informací britského Autocaru ale můžeme mít částečnou představu, jak se bude s Mitsubishi vyvíjet situace na evropském trhu. Japonská značka se chce více zaměřit na trh jihovýchodní Asie... | Mitsubishi L200 Zdroj: Mitsubishi
...kde si drží větší zisky, a ve smyslu šetření nákladů zastaví uvádění nových modelů na trhu Evropy. | Mitsubishi L200 Zdroj: Mitsubishi
Lze si tedy představit, že cílem Mitsubishi je nakonec úplný odchod z evropského trhu. Na automobilovém trhu zde japonská značka zastává pouze 1 %, ve zmíněné jihovýchodní Asii má podíl 6,4 %. | Mitsubishi Outlander PHEV Zdroj: Mitsubishi
7
Fotogalerie

Mitsubishi pomalu končí s Evropou. Nemá zde v plánu představovat nové modely

Japonská značka naznačuje postupný odchod z evropského trhu. Novinek se tu zřejmě už nedočkáme.

Na konci letošního května se často probíral nový byznys plán finančně strádající aliance Renault-Nissan-Mitsubishi. Slyšeli jsme, co chystá Renault a co chystá Nissan, kroky Mitsubishi však byly v rámci restrukturalizace celé společnosti a záměru ušetřit 2 miliardy euro (asi 55,2 miliardy korun) trochu v pozadí.

Z informací britského Autocaru ale můžeme mít částečnou představu, jak se bude s Mitsubishi vyvíjet situace na evropském trhu. Japonská značka se chce více zaměřit na trh jihovýchodní Asie, kde si drží větší zisky, a ve smyslu šetření nákladů zastaví uvádění nových modelů na trhu Evropy.

Lze si tedy představit, že cílem Mitsubishi je nakonec úplný odchod z evropského trhu. Na automobilovém trhu zde japonská značka zastává pouze 1 %, ve zmíněné jihovýchodní Asii má podíl 6,4 %. Ani Severní Amerika pak není pro Mitsubishi úrodnou půdou s ještě nižším podílem jen 0,9 %.

Nových generací pick-upu L200 či SUV Outlander se tedy už nejspíš v Evropě nedočkáme. Prodej dosavadních modelů bude nicméně pokračovat i v nejbližší budoucnosti. Neuvedení nástupců však nevyhnutelně zajistí, že současné vozy postupně zmizí z trhu, jelikož nebudou v následujících letech splňovat zdejší emisní normy.

Nejspíš tak koukáme ještě pár let dopředu, než Mitsubishi v Evropě zcela ukončí činnost. U Nissanu se pak odchod ze starého kontinentu nečeká, bude pokračovat v prodeji svých populárních modelů, vůči Mitsubishi má zde totiž mnohem silnější pozici.

Mitsubishi

Mitsubishi je japonský průmyslový koncern skládají se z mnoha společností různých zaměření. Začal v roce 1870 jako loďařská firma.

Výroba automobilů se u Mitsubishi datuje od roku 1917. Model A byl první japonský sériový automobil.

Mitsubishi Space Star • Mitsubishi Outlander • Mitsubishi ASX • Mitsubishi Eclipse Cross • Mitsubishi  L200

Doporučujeme

Články odjinud