Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) | Zdroj: Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) | Zdroj: Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) | Zdroj: Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) | Zdroj: Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) | Zdroj: Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) | Zdroj: Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) | Zdroj: Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) | Zdroj: Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) | Zdroj: Auta Super

Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super
Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super
Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super
Engler Desat V10, Prototyp 001 (2022) Zdroj:  Auta Super
9
Fotogalerie

V Česku je prodej prototyp slovenské superčtyřkolky. Na podvozku z Audi R8 V10 umí jet až 300 km/h

Pokud chcete vlastnit něco opravdu unikátního, tak teď máte příležitost. Pozor ale, tohle bude bestie.

V České republice si nyní můžete pořídit vůz Engler Desat. Že jste o něm nikdy neslyšeli? Vyrábí jej slovenská firma Viktora Englera a jeho cílem je kombinovat zážitek ze superbiku a supersportu. Základem vozidla je Audi R8 s motorem V10, odtud pramení název Desat. Celé je to ale taková superčtyřkolka ovládaná řidítky, mimochodem titanovými.

Převodovka je dvouspojková sedmistupňová a ovládá se pomocí pádel na řidítkách. Tento konkrétní kousek je unikátní v tom, že jde o prototyp. Jeho výkon činí 485 kW (660 koní) a dosahuje maximální rychlosti 300 km/h. Veškeré údaje o vozidle si hlídáte na Full HD displeji. Základy v německém supersportu pak odhalují nejen zvuk a základní proporce, ale také přední LED Matrix světlomety.

Vozidlo je pokryté modrým odstínem Tour de France s viditelnou strukturou karbonové karoserie, podvozek je vzduchový a kola z hořčíku, navíc osazena pneumatikami Michelin. Za zmínku stojí také pozlacené logo na kolech, které vyrobil zlatník, jehož práci jste již mohli vidět ve filmu Titanic, kde vyrobil zlatý náhrdelník, případně do filmu Chobotnička dodal Fabergého vejce.

Cena za vůz činí 625.000 eur bez DPH, tudíž 15.207.000 Kč. Cena za tento prototyp je dostupná na vyžádání u prodejce Auta Super. Na stránkách výrobce uvádí popis sériového modelu výkon 1100 koní při hmotnosti 1100 kg. To má stačit k akceleraci na stovku za 2,5 sekundy a k dosažení maximální rychlosti až 350 km/h.

Doporučujeme

Články odjinud