Rychleji, levněji, jednodušeji. Strastí s logistikou si tým F1 užije po celý rok dost, tak proč si to neusnadnit aspoň pro marketingové akce?
Obsluhovat tým Formule 1 s tak náročným závodním kalendářem je velkou výzvou pro logistiku. Taháte s sebou několik kamionů. A i samotné monoposty cestují v návěsech. Ovšem jiná situace je to v případě tak zvaných showcarů, předváděcích aut. Ty jsou často stavěné na starších speciálech, aby dovádění na promo akcích nešlo brát jako testování.
Právě akce pro veřejnost často bývají v centru města, a tak je pohodlnější vybavení včetně auta dopravit v kompaktnějším balení. Třeba v dodávkách. Renault má pro svůj tovární tým k dispozici speciálně upravený Master, kam se formule bez čumáku vejde. Jde o nástavbu s boxem. V něm najdete kolejnice, respektive nájezdy, či naviják.
Master samotný už tak krom svého bojového zbarvení tolik zajímavý není. Jde o klasickou verzi se vznětovým motorem o objemu 2,3 litru a výkonu 127 kilowattů. S nosností 844 kilogramů může vozit monopost i s motorem, který váží kolem 700 kilo. Vyložení vozu pak zabere jen patnáct minut. Neporovnatelné ve srovnání s nahuštěným návěsem.