Pokud se vám Mokka s elektrickými vnitřnostmi nezamlouvala, Opel již uvádí také konvenční možnost spalovacích motorů pod kapotou.
Po uvedení nové generace Mokky v čistě elektrické verzi nám již Opel předvádí také klasickou variantu s nabídkou spalovacích motorů. O technickém základu, který crossover sdílí s Corsou, a rozměrech nebo výbavě jsme se už podrobněji rozepsali dříve.
Design Mokky se spalovacími motory se od elektrické varianty nijak zásadně neliší, což je příkladem rovněž v interiéru. Zde je takzvaný Pure Panel, tedy dvojice spojených obrazovek o velikosti 10 až 12 palců (nižší výbavy dostanou menší konfiguraci), kdy je displej infotainmentu lehce natočen na řidiče. Nechybí chytré hlasové ovládání, jelikož fyzických tlačítek je zde pomálu.
Nově a úplně poprvé nicméně uvádí Opel pro Mokku sportovněji laděnou výbavu GS Line, která crossoveru zajistí červené a černé detaily na karoserii, ve stejném stylu jsou zbarvena i kola, zatímco uvnitř najdete specifické textilní čalounění, červené obložení a černou stropnici.
Pod střechou francouzského koncernu PSA jsou spalovací benzinové i naftové motorizace Mokky povědomou technikou. Základem bude 1,2litrový přeplňovaný tříválec o síle 74 kW (100 koní), který bude k dostání také v silnější formě s 96 kW (130 koní). Pouze výkonnější varianta je pak nabízena s možností osmistupňového automatu. Naftovou alternativou bude jediný motor, a to 1,5litrový čtyřválec o síle 81 kW (110 koní), výhradně spojený s šestistupňovým manuálem.
České cenovky jsme se ještě nedozvěděli ani v případě elektrické Mokky-e, lze tedy očekávat, že varianta se spalovacími motory bude na trhu následovat až po zahájení prodeje elektromobilu.