V BSR se nezaměřili pouze na výkon, ale myslí i na ovladatelnost. Pomoci mají originální díly renomovaných značek.
Volkswagen Polo GTI v nynější generaci vsadil na přeplňovaný dvoulitr, čímž potěšil nejen nás. Výkonem 147 kW (200 koní) to dokonce dotáhl na Golf GTI páté generace. Švédský úpravce BSR, konkrétně jeho česká buňka, se však rozhodl podívat se mu ještě trochu na zoubek. Výsledkem je kit BSR Stage1, který s Polem dělá divy.
Vyznačuje se softwarovým navýšením výstupních hodnot motoru na 245 koní a 425 N.m (původně 327 N.m). Zajímavé je i posunutí omezovače rychlosti k hranici 300 km/h. Kit vyjde na 20.753 Kč a neomezuje se na manuální či automatickou převodovku. Funguje v obou případech, jen bychom se báli o životnost spojky, která v sériovém provedení není na takový točivý moment domenzovaná. Dynamické hodnoty upraveného vozu nejsou k dispozici.
Pro lepší stabilitu v zatáčkách a snížení světlé výšky (20 až 25 mm vpředu, 30 mm vzadu) slouží kratší pružiny Eibach za 4836 Kč. Úpravy jsou homologované a dostanete na ně záruku - na pružiny 5 let, na tuningový kit 1 rok.
Stále se však jedná o takový civilní a umírněný tuning. Pokud chcete ze svého Pola GTI opravdovou raketu, sáhněte po balíčku od Siemoneit Racing za necelých 300.000 Kč. Ti z GTI vytáhnou 320 koní, pohrají si s podvozkem a kokpit osadí i závodními skořepinami.
Fotografie jsou pouze ilustrační