Martin Macík Jr. a závodní tým Big Shock Racing se nyní mohou těšit z nového přírůstku. V sedlčanských dílnách nového parťáka vyvíjeli tři roky. Big Shock Racing

Martin Macík Jr. a závodní tým Big Shock Racing se nyní mohou těšit z nového přírůstku. V sedlčanských dílnách nového parťáka vyvíjeli tři roky. | Big Shock Racing

Nový dakarský speciál stojí na základech náklaďáku Iveco, dostal jméno Karel a měl by se postavit na start Rallye Dakar 2020. Big Shock Racing

Nový dakarský speciál stojí na základech náklaďáku Iveco, dostal jméno Karel a měl by se postavit na start Rallye Dakar 2020. | Big Shock Racing

Karel měří bez pěti centimetrů sedm metrů a váží osm a půl tuny. Je tvrdší a řídí se trochu jinak než Franta. Výkon? 1100 koní, k tomu všemu 4500 N.m točivého momentu. To vše putuje na kola přes manuální převodovku. Big Shock Racing

Karel měří bez pěti centimetrů sedm metrů a váží osm a půl tuny. Je tvrdší a řídí se trochu jinak než Franta. Výkon? 1100 koní, k tomu všemu 4500 N.m točivého momentu. To vše putuje na kola přes manuální převodovku. | Big Shock Racing

  „Většina součástek je náš vlastní vývoj, další objednáváme po celém světě,“  říká Martin Macík starší, manažer týmu.

 „Většina součástek je náš vlastní vývoj, další objednáváme po celém světě,“ říká Martin Macík starší, manažer týmu.

Nový vůz vystřídá Frantu, současný speciál, který stojí na základech vozu Liaz. Karla však čeká ještě dlouhá cesta. Martin Macík mladší s ním totiž musí najezdit 20.000 testovacích kilometrů. Na první zkoušku už spolu vyrazili.

Nový vůz vystřídá Frantu, současný speciál, který stojí na základech vozu Liaz. Karla však čeká ještě dlouhá cesta. Martin Macík mladší s ním totiž musí najezdit 20.000 testovacích kilometrů. Na první zkoušku už spolu vyrazili.

Nový dakarský speciál stojí na základech náklaďáku Iveco, dostal jméno Karel a měl by se postavit na start Rallye Dakar 2020. Big Shock Racing
Karel měří bez pěti centimetrů sedm metrů a váží osm a půl tuny. Je tvrdší a řídí se trochu jinak než Franta. Výkon? 1100 koní, k tomu všemu 4500 N.m točivého momentu. To vše putuje na kola přes manuální převodovku. Big Shock Racing
  „Většina součástek je náš vlastní vývoj, další objednáváme po celém světě,“  říká Martin Macík starší, manažer týmu.
Nový vůz vystřídá Frantu, současný speciál, který stojí na základech vozu Liaz. Karla však čeká ještě dlouhá cesta. Martin Macík mladší s ním totiž musí najezdit 20.000 testovacích kilometrů. Na první zkoušku už spolu vyrazili.
10
Fotogalerie

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

Martin Macík Jr. a závodní tým Big Shock Racing se nyní mohou těšit z nového přírůstku. V sedlčanských dílnách nového parťáka vyvíjeli tři roky. Ono totiž postavit takový vůz rozhodně není jednoduché. „Většina součástek je náš vlastní vývoj, další objednáváme po celém světě,“ říká Martin Macík starší, manažer týmu. 

Nový dakarský speciál stojí na základech náklaďáku Iveco, dostal jméno Karel a měl by se postavit na start Rallye Dakar 2020. Vystřídá tak Frantu, současný speciál, který stojí na základech vozu Liaz. Karla však čeká ještě dlouhá cesta. Martin Macík mladší s ním totiž musí najezdit 20.000 testovacích kilometrů. Na první zkoušku už spolu vyrazili.

Karel měří bez pěti centimetrů sedm metrů a váží osm a půl tuny. Je tvrdší a řídí se trochu jinak než Franta. Výkon? 1100 koní, k tomu všemu 4500 N.m točivého momentu. To vše putuje na kola přes manuální převodovku.

Franta se ale bát nemusí. V týmu nadále zůstává a bude sloužit jako testovací vůz. Navíc pokud se Karel z nějakého důvodu vzepře a na Dakar 2020 nevyrazí, Franta jej s radostí zastoupí. S nejtěžší maratonskou soutěží světa má totiž bohaté zkušenosti!

Doporučujeme

Články odjinud