Spyker debutoval s modelem C8 Aileron na ženevském autosalonu v roce 2009

Spyker debutoval s modelem C8 Aileron na ženevském autosalonu v roce 2009

Jednalo se o aktualizovanou verzi C8 s delším rázvorem

Jednalo se o aktualizovanou verzi C8 s delším rázvorem

Nizozemský výrobce se teď po šesti letech rozhodl ukončit výrobu tohoto modelu

Nizozemský výrobce se teď po šesti letech rozhodl ukončit výrobu tohoto modelu

Na rozlučku připravil tři unikátní kousky inspirované závodnou verzí LM85

Na rozlučku připravil tři unikátní kousky inspirované závodnou verzí LM85

Každý ze tři kousků má jinou barvu

Každý ze tři kousků má jinou barvu

Unikátní kousky vynikají nyty sloužícími k upevnění panelů karoserie

Unikátní kousky vynikají nyty sloužícími k upevnění panelů karoserie

Pod kapotou najdete přeplňovaný 4,2litrový osmiválec od Audi

Pod kapotou najdete přeplňovaný 4,2litrový osmiválec od Audi

Vůz má výkon 386 kW a točivý moment 600 N.m.

Vůz má výkon 386 kW a točivý moment 600 N.m.

Zrychlení na stovku zvládnete za 3,7 sekundy, maximální rychlost je stanovena na 322 km/h

Zrychlení na stovku zvládnete za 3,7 sekundy, maximální rychlost je stanovena na 322 km/h

Interiéru vévodí kombinace dvou odstínu kůže a hliníková palubní deska

Interiéru vévodí kombinace dvou odstínu kůže a hliníková palubní deska

Jednalo se o aktualizovanou verzi C8 s delším rázvorem
Nizozemský výrobce se teď po šesti letech rozhodl ukončit výrobu tohoto modelu
Na rozlučku připravil tři unikátní kousky inspirované závodnou verzí LM85
Každý ze tři kousků má jinou barvu
10
Fotogalerie

Spyker dává sbohem modelu C8 Aileron třemi unikátními kousky

Automobilka Spyker se loučí se svým modelem C8 Aileron. Poslední sbohem mu dají tři unikátní kousky inspirované závodní verzí LM85. Výroba probíhala 6 let.

Příběh modelu C8 Aileron se začal psát představením na autosalonu v Ženevě v roce 2009. Nizozemský výrobce supersportovních automobilů se po šesti letech rozhodl ukončit výrobu tohoto modelu. Rozloučí se s ním třemi unikátními kousky inspirovanými závodní verzí LM85.

K upevnění panelů karoserie použil Spyker nýty, instalované byly také širší blatníky. Každý ze tři kousků má navíc jinou barvu. Jeden je kombinací odstínů Jet Black a Crimson Red S, druhý kombinuje Crimson Red s Jet Black S a poslední Jet Black a Gold S. Interiéru vévodí kombinace dvou odstínu kůže a hliníková palubní deska. O budíky se postaral švýcarský výrobce hodinek Chronoswiss. 

Pod kapotou všech tří kousků najdete přeplňovaný 4,2litrový osmiválec, který dodává automobilka Audi. Ten se postará o výkon 386 kW a točivý moment 600 N.m. Zrychlení na stovku zvládnete za 3,7 sekundy. Maximální rychlost je stanovena na 322 km/h.

"Každý Spyker, který jsme kdy vyprodukovali, je jedinečný a exkluzivní. Poslední tři kusy Spyker C8 Aileron, které jsme kdy vyrobili, skutečně dokazují úroveň zakázkové řemeslné výroby, o které značka Spyker je. Je to důstojný modelu Aileron poháněného motorem Audi a správný krok směrem ke třetí generaci Spykerů - Spyker C8 Preliator," řekl Victor Muller, zakladatel a generální ředitel nizozemské automobilky. 

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud