Od oficiálního představení  nejlevnější verze  Porsche 911 sedím každý den na zápraží novinkového portálu Porsche a čekám, kdy přijede pošťák s českými cenami. „Bingo!“ jsem vykřikl až dnes ráno v konfigurátoru, kdy už všem Porsche Česká republika servíruje, za kolik může být nejlevnější 911 vaše. Porsche

Od oficiálního představení nejlevnější verze Porsche 911 sedím každý den na zápraží novinkového portálu Porsche a čekám, kdy přijede pošťák s českými cenami. „Bingo!“ jsem vykřikl až dnes ráno v konfigurátoru, kdy už všem Porsche Česká republika servíruje, za kolik může být nejlevnější 911 vaše. | Porsche

Model jako takový už jsme vám představili, takže jen ve zkratce. Nevnější Porsche 911 má výkon 283 kW (385 koní) a na stovku zrychlí za 4,2 sekundy. Zároveň dorazilo i ve verzi kabriolet. Chybělo nám tedy jediné - kompletní technická data a české ceny. Porsche

Model jako takový už jsme vám představili, takže jen ve zkratce. Nevnější Porsche 911 má výkon 283 kW (385 koní) a na stovku zrychlí za 4,2 sekundy. Zároveň dorazilo i ve verzi kabriolet. Chybělo nám tedy jediné - kompletní technická data a české ceny. | Porsche

Porsche 911 Carrera s karoserií kupé vyjde v základu na  2.825.000 Kč , tedy o více než čtyři sta tisíc levněji než Carrera S. Stejné je to i s verzí bez střechy, která začíná na  3.209.000 Kč . V základu máte 20/21palcová kola, stejně jako  u verze S . Příplatky pak věrně kopírují silnější verzi. Porsche

Porsche 911 Carrera s karoserií kupé vyjde v základu na 2.825.000 Kč, tedy o více než čtyři sta tisíc levněji než Carrera S. Stejné je to i s verzí bez střechy, která začíná na 3.209.000 Kč. V základu máte 20/21palcová kola, stejně jako u verze S. Příplatky pak věrně kopírují silnější verzi. | Porsche

Čtyři základní laky jsou bez příplatku (černá, bílá, žlutá, červená), připlácí se za metalízu  (33.720 Kč)  a za speciální laky  (73.920 Kč) . Celokožený interiér je za  68.120 Kč  a rozmazlování s materiály a barvou čalounění se může vyšplhat až na  147.220 Kč . Porsche

Čtyři základní laky jsou bez příplatku (černá, bílá, žlutá, červená), připlácí se za metalízu (33.720 Kč) a za speciální laky (73.920 Kč). Celokožený interiér je za 68.120 Kč a rozmazlování s materiály a barvou čalounění se může vyšplhat až na 147.220 Kč. | Porsche

Sedadla jsou ve standardu podélně manuálně posuvná s elektricky nastavitelným opěradlem, kompletní elektricky ovládaná (14 poloh) vyjdou na  61.630 Kč .  Porsche

Sedadla jsou ve standardu podélně manuálně posuvná s elektricky nastavitelným opěradlem, kompletní elektricky ovládaná (14 poloh) vyjdou na 61.630 Kč.  | Porsche

V oblasti podvozku už si silnější verze některé věci vyhraňuje. Nejde například objednat řízení zadní nápravy nebo podvozek  Porsche Dynamic Chassis Control . Porsche

V oblasti podvozku už si silnější verze některé věci vyhraňuje. Nejde například objednat řízení zadní nápravy nebo podvozek Porsche Dynamic Chassis Control. | Porsche

Automobilka vás ale neochudí o sportovní výfukový systém  (71.020 Kč) , keramické brzdy  (243.530 Kč)  nebo o onen kýžený paket Sport Chrono, který přidá mimo jiné jízdní režim Sport Plus a Launch Control, a se kterým pak v tabulce níže platí hodnoty zrychlení v závorce. Porsche

Automobilka vás ale neochudí o sportovní výfukový systém (71.020 Kč), keramické brzdy (243.530 Kč) nebo o onen kýžený paket Sport Chrono, který přidá mimo jiné jízdní režim Sport Plus a Launch Control, a se kterým pak v tabulce níže platí hodnoty zrychlení v závorce. | Porsche

Za zmínku pak ještě stojí příplatek za noční vidění  (63.560 Kč) , audiosystém Burmeister  (125.470 Kč)  nebo třicet šest tisíc za to, že si vůz vyzvednete v závodě v Lipsku a instruktor vám pomůže se základy dynamické jízdy. Rozmazlování v konfigurátoru je opravdu neskutečné a můžete v něm strávit hodiny a hodiny. Porsche

Za zmínku pak ještě stojí příplatek za noční vidění (63.560 Kč), audiosystém Burmeister (125.470 Kč) nebo třicet šest tisíc za to, že si vůz vyzvednete v závodě v Lipsku a instruktor vám pomůže se základy dynamické jízdy. Rozmazlování v konfigurátoru je opravdu neskutečné a můžete v něm strávit hodiny a hodiny. | Porsche

Možnosti divize Porsche Exclusive Manufaktur opravdu nedají hračičkům spát. Jako bonus proto v galerii najdete Porsche 911 Carrera v karoserii kupé s příplatkovou výbavou za necelé dva miliony korun. Porsche

Možnosti divize Porsche Exclusive Manufaktur opravdu nedají hračičkům spát. Jako bonus proto v galerii najdete Porsche 911 Carrera v karoserii kupé s příplatkovou výbavou za necelé dva miliony korun. | Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

Porsche 911 Carrera s příplatkovou výbavou za dva miliony korun Porsche

Porsche 911 Carrera s příplatkovou výbavou za dva miliony korun | Porsche

Porsche 911 Carrera s příplatkovou výbavou za dva miliony korun Porsche

Porsche 911 Carrera s příplatkovou výbavou za dva miliony korun | Porsche

Porsche 911 Carrera s příplatkovou výbavou za dva miliony korun Porsche

Porsche 911 Carrera s příplatkovou výbavou za dva miliony korun | Porsche

Porsche 911 Carrera s příplatkovou výbavou za dva miliony korun Porsche

Porsche 911 Carrera s příplatkovou výbavou za dva miliony korun | Porsche

Porsche 911 Carrera s příplatkovou výbavou za dva miliony korun Porsche

Porsche 911 Carrera s příplatkovou výbavou za dva miliony korun | Porsche

Nové Porsche 911 bude mít od svého debutu zanedlouho již rok. Za dobu tak krátkého působení na trhu už stihla kdekoho pobouřit, nadchnout a také jsme  se s ní svezli . Stuttgartská ikona se představila jako Carrera S a Carrera 4S, tedy rovnou, jako silnější verze s tím, že základní modely budou následovat. Porsche

Nové Porsche 911 bude mít od svého debutu zanedlouho již rok. Za dobu tak krátkého působení na trhu už stihla kdekoho pobouřit, nadchnout a také jsme se s ní svezli. Stuttgartská ikona se představila jako Carrera S a Carrera 4S, tedy rovnou, jako silnější verze s tím, že základní modely budou následovat. | Porsche

Důležité aspekty, které dělají novou 911 důležitým členem rodiny Porsche samozřejmě zůstávají. I zde tak najdete  Wet Mode , tedy rozšířenou stabilizaci, která krotí zadní nápravu za deště, nebo i adaptivní podvozek Porsche Active Suspension Management. Připlatit si keramické brzdy není problém. 20 a 21palcová kola z verze S jsou ovšem také standardem. Porsche

Důležité aspekty, které dělají novou 911 důležitým členem rodiny Porsche samozřejmě zůstávají. I zde tak najdete Wet Mode, tedy rozšířenou stabilizaci, která krotí zadní nápravu za deště, nebo i adaptivní podvozek Porsche Active Suspension Management. Připlatit si keramické brzdy není problém. 20 a 21palcová kola z verze S jsou ovšem také standardem. | Porsche

Porsche 911 Carrera 2020 Porsche

Porsche 911 Carrera 2020 | Porsche

Výraznou změnu zvenku budete hledat asi marně. Bystré oko si všimne pouze jednoduchých koncovek výfuku po stranách registrační značky, kdežto modely S nabídnou dvojitou.  Porsche

Výraznou změnu zvenku budete hledat asi marně. Bystré oko si všimne pouze jednoduchých koncovek výfuku po stranách registrační značky, kdežto modely S nabídnou dvojitou.  | Porsche

Pokud vás ale majitel obyčejné Carrery bude chtít i tak trochu zmást, může si dvojité, i když trochu jiné, koncovky připlatit. Interiér je taktéž stejný se stejným 10,9palcovým infotainmentem již v základu. Porsche

Pokud vás ale majitel obyčejné Carrery bude chtít i tak trochu zmást, může si dvojité, i když trochu jiné, koncovky připlatit. Interiér je taktéž stejný se stejným 10,9palcovým infotainmentem již v základu. | Porsche

Jak moc bude nasazená cenová politika v našich končinách zatím nevíme, budeme to však bedlivě sledovat. Modely Carrera S u nás startují na částce 3.239.000 Kč. Je tak možné, že základní verze se dostane i pod tři miliony, což udělá z 911 ještě lákavější nabídku. Porsche

Jak moc bude nasazená cenová politika v našich končinách zatím nevíme, budeme to však bedlivě sledovat. Modely Carrera S u nás startují na částce 3.239.000 Kč. Je tak možné, že základní verze se dostane i pod tři miliony, což udělá z 911 ještě lákavější nabídku. | Porsche

Porsche 911 Carrera 2020 Porsche

Porsche 911 Carrera 2020 | Porsche

Porsche 911 Carrera 2020 Porsche

Porsche 911 Carrera 2020 | Porsche

Porsche 911 Carrera 2020 Porsche

Porsche 911 Carrera 2020 | Porsche

Hlavní rozdíl najdete samozřejmě pod kapotou, tady se nachází ten samý třílitrový šestiválec boxer, avšak s trochu střízlivějším laděním výkonu. To znamená 283 kW (379 koní) a 449 N.m točivého momentu. Z 0 na 100 km/h to bude trvat verzi kupé čtyři sekundy, respektive 4,2 s pro kabriolet. Pakety Sport Chrono Pack pak oběma variantám ještě dvě desetiny stáhnou. Porsche

Hlavní rozdíl najdete samozřejmě pod kapotou, tady se nachází ten samý třílitrový šestiválec boxer, avšak s trochu střízlivějším laděním výkonu. To znamená 283 kW (379 koní) a 449 N.m točivého momentu. Z 0 na 100 km/h to bude trvat verzi kupé čtyři sekundy, respektive 4,2 s pro kabriolet. Pakety Sport Chrono Pack pak oběma variantám ještě dvě desetiny stáhnou. | Porsche

Model jako takový už jsme vám představili, takže jen ve zkratce. Nevnější Porsche 911 má výkon 283 kW (385 koní) a na stovku zrychlí za 4,2 sekundy. Zároveň dorazilo i ve verzi kabriolet. Chybělo nám tedy jediné - kompletní technická data a české ceny. Porsche
Porsche 911 Carrera s karoserií kupé vyjde v základu na  2.825.000 Kč , tedy o více než čtyři sta tisíc levněji než Carrera S. Stejné je to i s verzí bez střechy, která začíná na  3.209.000 Kč . V základu máte 20/21palcová kola, stejně jako  u verze S . Příplatky pak věrně kopírují silnější verzi. Porsche
Čtyři základní laky jsou bez příplatku (černá, bílá, žlutá, červená), připlácí se za metalízu  (33.720 Kč)  a za speciální laky  (73.920 Kč) . Celokožený interiér je za  68.120 Kč  a rozmazlování s materiály a barvou čalounění se může vyšplhat až na  147.220 Kč . Porsche
Sedadla jsou ve standardu podélně manuálně posuvná s elektricky nastavitelným opěradlem, kompletní elektricky ovládaná (14 poloh) vyjdou na  61.630 Kč .  Porsche
27
Fotogalerie

Nejlevnější Porsche 911 má české ceny. I naprostý základ pořád vypadá skvěle

Levněji už nové Porsche 911 nekoupíte. Pořád za to ale budou dva pěkné bavoráky.

Od oficiálního představení nejlevnější verze Porsche 911 sedím každý den na zápraží novinkového portálu Porsche a čekám, kdy přijede pošťák s českými cenami. „Bingo!“ jsem vykřikl až dnes ráno v konfigurátoru, kdy už všem Porsche Česká republika servíruje, za kolik může být nejlevnější 911 vaše.

Model jako takový už jsme vám představili, takže jen ve zkratce. Nevnější Porsche 911 má výkon 283 kW (385 koní) a na stovku zrychlí za 4,2 sekundy. Zároveň dorazilo i ve verzi kabriolet. Chybělo nám tedy jediné - kompletní technická data a české ceny.

Porsche 911 Carrera s karoserií kupé vyjde v základu na 2.825.000 Kč, tedy o více než čtyři sta tisíc levněji než Carrera S. Stejné je to i s verzí bez střechy, která začíná na 3.209.000 Kč. V základu máte 20/21palcová kola, stejně jako u verze S. Příplatky pak věrně kopírují silnější verzi.

Čtyři základní laky jsou bez příplatku (černá, bílá, žlutá, červená), připlácí se za metalízu (33.720 Kč) a za speciální laky (73.920 Kč). Celokožený interiér je za 68.120 Kč a rozmazlování s materiály a barvou čalounění se může vyšplhat až na 147.220 Kč. Sedadla jsou ve standardu podélně manuálně posuvná s elektricky nastavitelným opěradlem, kompletní elektricky ovládaná (14 poloh) vyjdou na 61.630 Kč

V oblasti podvozku už si silnější verze některé věci vyhraňuje. Nejde například objednat řízení zadní nápravy nebo podvozek Porsche Dynamic Chassis Control. Automobilka vás ale neochudí o sportovní výfukový systém (71.020 Kč), keramické brzdy (243.530 Kč) nebo o onen kýžený paket Sport Chrono, který přidá mimo jiné jízdní režim Sport Plus a Launch Control, a se kterým pak v tabulce níže platí hodnoty zrychlení v závorce.

Za zmínku pak ještě stojí příplatek za noční vidění (63.560 Kč), audiosystém Burmeister (125.470 Kč) nebo třicet šest tisíc za to, že si vůz vyzvednete v závodě v Lipsku a instruktor vám pomůže se základy dynamické jízdy. Rozmazlování v konfigurátoru je opravdu neskutečné a můžete v něm strávit hodiny a hodiny.

Možnosti divize Porsche Exclusive Manufaktur opravdu nedají hračičkům spát. Jako bonus proto v galerii najdete Porsche 911 Carrera v karoserii kupé s příplatkovou výbavou za necelé dva miliony korun.

Porsche 911 Carrera - srovnání s Carrera S
Model Carrera  Carrera S Carrera Cabrio Carrera S Cabrio
Motor 3.0 Boxer 3.0 Boxer 3.0 Boxer 3.0 Boxer
Převodovka 8PDK 8PDK 8PDK 8PDK
Zdvihový objem [cm3] 2981 2981 2981 2981
Válce/ventily 6/4 6/4 6/4 6/4
Největší výkon [kW/min] 283/6500 331/6500 283/6500 331/6500
Točivý moment [N.m/min] 450/1950 530/2300 450/1950 530/2300
Maximální rychlost [km/h] 293 308 291 306
Zrychlení 0-100 km/h [s] 4,2 (4,0*) 3,7 (3,5) 4,4 (4,2) 3,9 (3,7)
Komb. spotřeba [l/100 km] 9 8,9 9,2 9,1
Základní cena [Kč] 2.825.000 3.239.000 3.209.000 3.625.000
*platí pro paket Sport Chrono 

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud