Bentley se rozhodnul omladit svou limuzínu Flying Spur a aby toho nebylo málo, přidal ještě rychlejší a výkonnější verzi Speed.
Nejprve přišel klasický Continental, pak se dostala do prodeje také čtyrmístná verze Flying Spur. Čas ale letí, a tak se Bentley rozhodnul stávající verzi mírně omladit. Tuto situaci však využil k tomu, aby světu společně s faceliftem představil také výkonnější verzi Speed.
Změny, které modernizace přinesla, se dotkly přední i zadní části vozu. Maska i nárazník dostaly větší nasávací otvory pro lepší přísun vzduchu k motoru. Kromě toho se ale zapracovalo na odhlučnění vozu, a to jak podvozku, tak od aerodynamického svistu. Flying Spur dostal také novou sadu pružin a tlumičů, které dokáží lépe filtrovat nerovnosti.
Novinkou ve výbavě vozu je adaptivní tempomat a nový audiosystém Naim se zesilovačem o výkonu 1100 W a jde tak o nejvýkonnější systém použitý v sériově vyráběném voze. Drobností v řadě nových prvků jsou také dvě nové bary lemování sedadel.
Ale teď k verzi Speed. Tu pohání rovněž turbodmychadly přeplňovaný dvanáctiválec do W, zde však naladěn na výkon rovných 610 koní. Na stovku zrychlí čtyřmístní vůz za 4,6 sekundy a dosáhne maximální rychlost 320 km/h. V jeho případě došlo také ke snížení světlé výšky, úpravě podvozku a nasazení 20“ kol.
O vůz s hmotností téměř 2,5 tuny se starají obrovité kotouče o průměru 405 mm vpředu a 335 mm vzadu. Za příplatek je možné získat keramické brzdy s ještě většími kotouči, které také podstatně lépe odolávají vysokému zatížení. A co spotřeba? Bentley uvádí v průměru 16,6 litru benzínu na 100 km, městu se raději vyhýbejte - zde si Continental vezme i dle „papírů” 25,3 l.
Bentley Continental Flying Spur Speed