S oficiálním vstupem Infiniti do Evropy přichází automobilka s výkonnější verzí kompaktního crossoveru s označením EX37.
Fanoušci značky Infiniti se můžou radovat. Při příležitosti vstupu automobilky na evropský trh se zákazníci dočkali silnějšího modelu kompaktního crossoveru EX. Zatímco v Americe se museli spokojit s označením EX35 a šestiválcem o objemu 3,5 litru, v Evropě jeho motor dostal dvě deci objemu navíc a označení EX37.
Agregát produkuje maximální výkon 224 kW/304 k, což je o 8 koní víc než u slabší verze. Maximum točivého momentu dosahuje hodnoty 350 Nm. Motor může být spojen s novou sedmistupňovou automatickou převodovkou, která má vynikat rychlejším a plynulejším řazením.
V základu bude EX37 vybaveno 18“ koly z lehkých slitin a kamerou monitorující dění okolo vozu, což velmi usnadňuje parkování hlavně v stísněných prostorech. Infiniti EX37 používá systém pohonu všech kol ATTESA E-TS, který je v podstatě technicky stejný s tím, který ve svých útrobách ukrývá Nissan GT-R. Elektronika je schopna distribuovat točivý moment podle potřeby. V mezních situacích může až 100% točivého momentu putovat na jednu z náprav.
V interiéru vozu naleznou zákazníci kvalitní materiály a luxusní prvky jak sériové, tak příplatkové výbavy. Nechybí čalounění kvalitní kůží, hlasové ovládání včetně navigace nebo audiosystém Bose.
Infiniti EX37
Infiniti založil v roce 1989 japonský Nissan jako svou luxusní značku po vzoru Toyoty a jejího Lexusu. Nissan se s Infiniti zaměřil na americký trh, do Evropy přišel až v roce 2008. V domácím Japonsku značku nevyužívá.
Infiniti Q60 • Infiniti QX50 • Infiniti QX • Infiniti QX30