Pozdě, ale přece. Do party luxusních elektrických SUV se nyní připojil i americký Cadillac s modelem Lyriq. Pravda, dal si na čas, ale časovou ztrátu se rozhodl dohnat zajímavým a neokoukaným vzhledem. Jeho hlavními rivaly budou  Mercedes-Benz EQC  či  Audi e-tron . Foto: Cadillac

Pozdě, ale přece. Do party luxusních elektrických SUV se nyní připojil i americký Cadillac s modelem Lyriq. Pravda, dal si na čas, ale časovou ztrátu se rozhodl dohnat zajímavým a neokoukaným vzhledem. Jeho hlavními rivaly budou Mercedes-Benz EQC či Audi e-tron. | Foto: Cadillac

Lyriq je prvním automobilem koncernu  General Motors , který používá novou modulární platformu pro elektromobily. Baterie s názvem Ultium si v rámci této platformy vyrábí koncern sám. Setup o kapacitě 100 kWh vydrží SUV na jedno nabití k ujetí až 484 kilometrů. Nabíjet lze i u stanice s výkonem až 150 kW. Foto: Cadillac

Lyriq je prvním automobilem koncernu General Motors, který používá novou modulární platformu pro elektromobily. Baterie s názvem Ultium si v rámci této platformy vyrábí koncern sám. Setup o kapacitě 100 kWh vydrží SUV na jedno nabití k ujetí až 484 kilometrů. Nabíjet lze i u stanice s výkonem až 150 kW. | Foto: Cadillac

Cadillac informoval, že vůz bude k mání s pohonem zadních i všech kol. Nicméně už nezmiňuje hodnoty výkonu ani dynamické parametry. Budeme si tak muset prozatím vystačit s tím, že rozložení hmotnosti je téměř 50/50. Foto: Cadillac

Cadillac informoval, že vůz bude k mání s pohonem zadních i všech kol. Nicméně už nezmiňuje hodnoty výkonu ani dynamické parametry. Budeme si tak muset prozatím vystačit s tím, že rozložení hmotnosti je téměř 50/50. | Foto: Cadillac

Lyriq je nositelem nového designového jazyka značky. Vůz na obrázcích je ovšem ještě předprodukční kus, který je hotový pouze z 85 %. Některé detaily by se tak mohly ještě změnit. Zajímavé jsou především zadní světlomety, které jsou protažené až do boční siluety vozu. Foto: Cadillac

Lyriq je nositelem nového designového jazyka značky. Vůz na obrázcích je ovšem ještě předprodukční kus, který je hotový pouze z 85 %. Některé detaily by se tak mohly ještě změnit. Zajímavé jsou především zadní světlomety, které jsou protažené až do boční siluety vozu. | Foto: Cadillac

Uvnitř zaujme především obří podélný displej, který propojuje infotainment a digitální přístrojový štít na jedné ploše o velikosti 33“. Více podstatných informací o voze značka zatím tají. Na silnicích by se měl objevit do tří let. Foto: Cadillac

Uvnitř zaujme především obří podélný displej, který propojuje infotainment a digitální přístrojový štít na jedné ploše o velikosti 33“. Více podstatných informací o voze značka zatím tají. Na silnicích by se měl objevit do tří let. | Foto: Cadillac

 Foto: Cadillac

| Foto: Cadillac

 Foto: Cadillac

| Foto: Cadillac

 Foto: Cadillac

| Foto: Cadillac

 Foto: Cadillac

| Foto: Cadillac

 Foto: Cadillac

| Foto: Cadillac

 Foto: Cadillac

| Foto: Cadillac

Lyriq je prvním automobilem koncernu  General Motors , který používá novou modulární platformu pro elektromobily. Baterie s názvem Ultium si v rámci této platformy vyrábí koncern sám. Setup o kapacitě 100 kWh vydrží SUV na jedno nabití k ujetí až 484 kilometrů. Nabíjet lze i u stanice s výkonem až 150 kW. Foto: Cadillac
Cadillac informoval, že vůz bude k mání s pohonem zadních i všech kol. Nicméně už nezmiňuje hodnoty výkonu ani dynamické parametry. Budeme si tak muset prozatím vystačit s tím, že rozložení hmotnosti je téměř 50/50. Foto: Cadillac
Lyriq je nositelem nového designového jazyka značky. Vůz na obrázcích je ovšem ještě předprodukční kus, který je hotový pouze z 85 %. Některé detaily by se tak mohly ještě změnit. Zajímavé jsou především zadní světlomety, které jsou protažené až do boční siluety vozu. Foto: Cadillac
Uvnitř zaujme především obří podélný displej, který propojuje infotainment a digitální přístrojový štít na jedné ploše o velikosti 33“. Více podstatných informací o voze značka zatím tají. Na silnicích by se měl objevit do tří let. Foto: Cadillac
11
Fotogalerie

Cadillac Lyriq již oficiálně: Nováček v rozehrané hře zaujme hlavně designem

Po téměř půl roce natahování a napínání spadla rouška tajemství nad očekávaným elektromobilem značky Cadillac. Vypadá opravdu zajímavě.

Pozdě, ale přece. Do party luxusních elektrických SUV se nyní připojil i Cadillac s modelem Lyriq. Pravda, dal si na čas, ale ztrátu se rozhodl dohnat zajímavým a neokoukaným vzhledem. Jeho hlavními rivaly budou Mercedes-Benz EQC či Audi e-tron.

Lyriq je prvním automobilem koncernu General Motors, který používá novou modulární platformu pro elektromobily. Baterie s názvem Ultium si v rámci této platformy vyrábí koncern sám. Setup o kapacitě 100 kWh vydrží SUV na jedno nabití k ujetí až 484 kilometrů. Nabíjet lze i u stanice s výkonem až 150 kW.

Cadillac informoval, že vůz bude k mání s pohonem zadních i všech kol. Nicméně už nezmiňuje hodnoty výkonu ani dynamické parametry. Budeme si tak muset prozatím vystačit s tím, že rozložení hmotnosti je téměř ideální.

Lyriq je nositelem nového designového jazyka značky. Vůz na obrázcích je ovšem ještě předprodukční kus, který je hotový pouze z 85 %. Některé detaily by se tak mohly ještě změnit. Zajímavé jsou především zadní světlomety, které jsou protažené až zadním dveřím vozu.

Uvnitř zaujme především obří podélný displej, který propojuje infotainment a digitální přístrojový štít na jedné ploše o velikosti 33“. Více podstatných informací o voze značka zatím tají. Na silnicích by se měl objevit do tří let.

Cadillac

Cadillac je americký výrobce luxusních automobilů. Vznikl v roce 1902, název pochází ze jména zakladatele Detroitu. Vlastníkem společnosti je už od roku 1909 General Motors. Cadillac je druhá nejstarší – stále fungující – americká automobilka.

Cadillac ATS • Cadillac CTS • Cadillac XTS • Cadillac XT4 • Cadillac XT5 • Cadillac Escalade • Cadillac CT4 • Cadillac CT5

Doporučujeme

Články odjinud