Novou variantu značka vysvětluje jako auto pro lidi, kteří potřebují praktičnost, ale zároveň se nechtějí vzdát jízdních vlastností klasické verze.  Zdroj: Porsche

Novou variantu značka vysvětluje jako auto pro lidi, kteří potřebují praktičnost, ale zároveň se nechtějí vzdát jízdních vlastností klasické verze.  | Zdroj: Porsche

První člen rodiny Sport Turismo bude již zmíněné GTS, které bude možné objednávat od února. Na jaře pak bude tato varianta k objednání u ostatních verzí - Taycan, 4S, Turbo, Turbo S. Zdroj: Porsche

První člen rodiny Sport Turismo bude již zmíněné GTS, které bude možné objednávat od února. Na jaře pak bude tato varianta k objednání u ostatních verzí - Taycan, 4S, Turbo, Turbo S. | Zdroj: Porsche

O dynamiku nebude ani přes větší karoserii nouze. Verze Turbo S akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a dosáhne rychlosti 260 km/h.  Zdroj: Porsche

O dynamiku nebude ani přes větší karoserii nouze. Verze Turbo S akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a dosáhne rychlosti 260 km/h.  | Zdroj: Porsche

Model 4S Sport Turismo zase nabídne na jedno nabití dojezd až 498 kilometrů. Porsche také zmiňuje lepší funkce teplotního managementu a lepší nabíjení baterie. Zdroj: Porsche

Model 4S Sport Turismo zase nabídne na jedno nabití dojezd až 498 kilometrů. Porsche také zmiňuje lepší funkce teplotního managementu a lepší nabíjení baterie. | Zdroj: Porsche

Nyní se má akumulátor dostat z 5 za 80 procent za 22 minut a 30 sekund. Slibuje tak sto kilometrů dojezdu za pět minut. Z větší karoserie však nebude benefitovat jen zavazadlový prostor.  Zdroj: Porsche

Nyní se má akumulátor dostat z 5 za 80 procent za 22 minut a 30 sekund. Slibuje tak sto kilometrů dojezdu za pět minut. Z větší karoserie však nebude benefitovat jen zavazadlový prostor.  | Zdroj: Porsche

Cestující vpředu mají o 9 mm více místa nad hlavou a vzadu je to dokonce 45 mm. Objem kufru činí 446 litrů, což je o 39 litrů více než u sedanu. Zdroj: Porsche

Cestující vpředu mají o 9 mm více místa nad hlavou a vzadu je to dokonce 45 mm. Objem kufru činí 446 litrů, což je o 39 litrů více než u sedanu. | Zdroj: Porsche

S prémiovým audiosystémem je to však 405 litrů kvůli subwooferu. Po sklopení zadních sedadel činí prostor 1212, respektive 1171 litrů. Na kabely a drobnosti zůstává přední kufr o kapacitě 84 litrů.  Zdroj: Porsche

S prémiovým audiosystémem je to však 405 litrů kvůli subwooferu. Po sklopení zadních sedadel činí prostor 1212, respektive 1171 litrů. Na kabely a drobnosti zůstává přední kufr o kapacitě 84 litrů.  | Zdroj: Porsche

První člen rodiny Sport Turismo bude již zmíněné GTS, které bude možné objednávat od února. Na jaře pak bude tato varianta k objednání u ostatních verzí - Taycan, 4S, Turbo, Turbo S. Zdroj: Porsche
O dynamiku nebude ani přes větší karoserii nouze. Verze Turbo S akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy a dosáhne rychlosti 260 km/h.  Zdroj: Porsche
Model 4S Sport Turismo zase nabídne na jedno nabití dojezd až 498 kilometrů. Porsche také zmiňuje lepší funkce teplotního managementu a lepší nabíjení baterie. Zdroj: Porsche
Nyní se má akumulátor dostat z 5 za 80 procent za 22 minut a 30 sekund. Slibuje tak sto kilometrů dojezdu za pět minut. Z větší karoserie však nebude benefitovat jen zavazadlový prostor.  Zdroj: Porsche
7
Fotogalerie

Porsche Taycan Cross Turismo odhaluje české ceny. Příplatek za kombi je spíše symbolický

V klasickém Porsche Taycan je na vás málo místa a chalupářská verze Cross Turismo je zase moc drahá? Tak tohle je pro vás!

Elektromobil Porsche Taycan před pár dny rozšířil své řady o elegantní kombi Sport Turismo, které vedle většího zavazadlového prostoru nabídne i více místa na hlavu na obou řadách sedadel. Více se vozu věnujeme zde. Nyní už známe i české ceny, tak se můžeme podívat, kolik za praktické kombi připlatíte.

Nejlevnější Porsche Taycan Sport Turismo disponující výkonem 240 kW a dojezdem 433 kilometrů vyjde na 2.335.000 Kč. Rozdíl oproti standardní variantě tedy činí pouhých 25.000 Kč. Jen připomínáme, že získáte zavazadlový prostor o objemu 446 litrů (sedan 407 litrů), který se po sklopení zvětší na 1212 litrů. Sníží se však užitečné zatížení z 745 na 690 kg.

Taycan 4S Sport Turismo pak vyjde a 2.903.000 Kč. Zde činí rozdíl opět 25.000 Kč. Důležitější však je, že v porovnání s dříve představenou dobrodružnou verzí Cross Turismo je Sport Turismo v této specifikaci levnější o 123.000 Kč, a to se počítá. Již dříve představené a více sportovně zaměřené GTS Sport Turismo pak vyjde na 3.593.000 Kč.

Velké pušky Turbo a Turbo S vyjdou v této karosářské variantě na 4.173.000 Kč, respektive 5.079.000 Kč. V případě verze Turbo S automobilka uvádí maximální výkon při funkci Launch Control 560 kW a zrychlení z 0 na 100 km/h za 2,8 sekundy. Maximální rychlost činí 260 km/h a jízdní dosah je dle WLTP 458 kilometrů.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud