Výsledkem úprav je výkon 125 kW a točivý moment 400 Nm. Výrobce tvrdí, že je nový motor velmi tichý.
Pokud vám představa kabrioletu s dieselovým motorem nepřijde zvrácená, jásejte. Opel Cascada totiž dostal nový „šeptající“ turbodiesel 2.0 CDTI. Výrobce tvrdí, že je nový motor velmi tichý a že si při vývoji dal záležet na zvýšení spolehlivosti choulostivých částí.
Kromě nového motoru dostal kabriolet Opel Cascada i tři nové barvy karoserie. Jinak je všechno při starém, tedy i klasická látková střecha
Tak například turbodmychadlo je chlazené vodou, takže prý odpadá nutné dochlazování po dynamické jízdě. Olej, který teče k turbu, pak prochází ještě samostatným filtrem, aby se snížilo opotřebení dmychadla. Turbodmychadlo má také proměnnou geometrii lopatek, poprvé má navíc místo podtlakového aktuátoru elektrický.
Díky tomu se výrazně snížil turboefekt a turbo nabíhá o dvacet procent rychleji. Vstřikovače pak dopravují naftu do válců pod tlakem 2000 barů a protože umí během jednoho pracovního cyklu dodat až deset dávek paliva, snížilo to vibrace a hluk. Kultivovanosti pomáhají třeba i dva protiběžné vyvažovací hřídele.
Nový motor má prý mnohem kultivovanější projev a disponuje třeba vodou chlazeným turbem se samostatným filtrem oleje a elektrickým aktuátorem variabilních lopatek
Výsledkem úprav je výkon 125 kW (170 k) a točivý moment 400 Nm, který je k dispozici mezi 1750 a 2500 ot./min. Opel Cascada se s tímto motorem dostane na stovku za 10,3 sekundy a rozjede se na 218 km/h. Spotřebuje 4,9 litru na 100 km. Motor plní emisní normu Euro 6 díky vstřikování aditiva AdBlue do výfuku.