Nízký nájezd může ceně vaší ojetiny jen prospět. Pořád je ale třeba mít na paměti, že této konkrétní Felicii bude za chvilku třicet let.
Při uvedení na trh v roce 1994 stál mnohými očekávaný nový český hatchback Škoda Felicia 209.000 Kč. Na dnešním trhu ojetin ale můžeme sledovat jeden zajímavý trend, protože i takové obyčejné české auto se může cenou přiblížit k novému. Samozřejmě, že průměrná mzda v roce 1994 činila lehce přes sedm tisíc korun a nyní je přes třicet, ale i tak je to zajímavé.
Jedním z příkladů může být i aktuálně nabízená Škoda Felicia z Brna, která jako samotné auto není vlastně nijak nevyčnívá. Nemá zajímavou výbavu, pěknou barvu a ani litá kola. Na druhou stranu je ale v původním stavu a je z druhého roku výroby. No a za těch 27 let na silnicích najela teprve 31.110 kilometrů.
Majitel vůz prodává za 189.000 Kč, za což by v běžném světě auto s tímto nájezdem prodalo jako dvouleté, ale nikoliv jako skoro 30leté. Jenže takový je dnes trend, Felicia je veterán-čekatel a krásně se veze na nostalgické vlně, která nyní naší společností proplouvá a vystřeluje ceny aut české produkce z 80. a 90. let do závratných výšin.
Toto konkrétní vozidlo je na první pohled v původním stavu tak, jak opustilo bránu autosalonu. Je skutečně hezky zachovalé a nepochybně bude někomu dělat radost. Je ale otázkou, kam až mohou ceny za dříve obyčejné vozy dojít, protože toto rozhodně není ojedinělý případ.