Jaguar představil facelift pro svůj model vyšší střední třídy. Ten ale není příliš rozsáhlý a poznat změny dá pořádně zabrat...
Inovace a facelifty jsou v životě jednotlivých modelů v podstatě samozřejmostí a nutností. Automobilky většinou sáhnou po změnách, které mají nový vůz udělat opět lákavým pro další zákazníky. Stejně tak postupoval i Jaugar. Jeho změny nejsou ovšem ani decentní, ale patří spíše mezi luštitele oblíbených obrázků „najdi několik rozdílů”.
Po dlouhém hledání, kde jsou ony ohlášené změny (facelift), jsme došli k závěru, že jsou jen dvě. S-Type pro příští období dostal do standardní výbavy přední nárazník z ostrého R modelu a navíc dostal i kompletní sadu nových kol z lehké slitiny. U nich je ale malý háček, automobilka je nabídne jen do zemí, ve kterých jsou kvalitní silnice, protože by mohlo dojít k jejich poškození.
V interiéru jsou změny opět z říše „hledej a nezlob”, protože mimo sportovněji tvarovaných sedaček, pár dekorací a jedno nové čalounění je vše při starém.
Vůbec žádné změny se neodehrály pod kapotou. Jeden naftový a tři benzínové agregáty se stejným výkonem, stejnými parametry a stejným objemem. Vše při starém.
Nulové změny mají S-Typu vydržet až do roku 2008, kdy jej vystřídá nová generace s novým názvem Jaguar XF.
Jaguar S-Type po faceliftu