Poté, co nám Opel představil  elektrickou verzi své dodávky Combo , se již pod střechou  nového koncernu Stellantis  ukazuje na baterky i sourozenecký Partner od Peugeotu, využívající stejný základ. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

Poté, co nám Opel představil elektrickou verzi své dodávky Combo, se již pod střechou nového koncernu Stellantis ukazuje na baterky i sourozenecký Partner od Peugeotu, využívající stejný základ. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

Nový e-Partner se tedy řadí pod větší elektrickou dodávku e-Expert, kterou francouzská značka  uvedla již loni . | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

Nový e-Partner se tedy řadí pod větší elektrickou dodávku e-Expert, kterou francouzská značka uvedla již loni. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

Nový e-Partner přijíždí taktéž ve dvou délkách karoserie. Základem je 4,4 metru s rozvorem 2785 mm, kdy je možné převážet náklad o délce až 3090 mm a objemu až 3,8 m³. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

Nový e-Partner přijíždí taktéž ve dvou délkách karoserie. Základem je 4,4 metru s rozvorem 2785 mm, kdy je možné převážet náklad o délce až 3090 mm a objemu až 3,8 m³. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

Long verze měří 4,75 metru s rozvorem 2975 mm pro možnost převážet náklad o délce až 3440 mm (např. dvě europalety za sebou) a objemu až 4,4 m³. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

Long verze měří 4,75 metru s rozvorem 2975 mm pro možnost převážet náklad o délce až 3440 mm (např. dvě europalety za sebou) a objemu až 4,4 m³. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

Nosnost uvádí značka na 800 kg (750 kg pro verzi Long) s možností táhnout přívěs o hmotnosti až 750 kg. V praktické výbavě se objevuje i senzor naložení, kdy lze stisknutím tlačítka ověřit, zda není dodávka přetížena. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

Nosnost uvádí značka na 800 kg (750 kg pro verzi Long) s možností táhnout přívěs o hmotnosti až 750 kg. V praktické výbavě se objevuje i senzor naložení, kdy lze stisknutím tlačítka ověřit, zda není dodávka přetížena. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

Stejně jako Opel bude i Peugeot nabízet pro e-Partner třetí variantu na základě delší karoserie, která nabídne místo až pro pět cestujících včetně řidiče. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

Stejně jako Opel bude i Peugeot nabízet pro e-Partner třetí variantu na základě delší karoserie, která nabídne místo až pro pět cestujících včetně řidiče. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

Pohonné ústrojí je dobře známé. I e-Partner tedy využívá elektromotor o síle 100 kW (136 koní) a točivém momentu 260 N.m, jako například  hatchback e-208 . | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

Pohonné ústrojí je dobře známé. I e-Partner tedy využívá elektromotor o síle 100 kW (136 koní) a točivém momentu 260 N.m, jako například hatchback e-208. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

Součástí je i stejná 50kWh baterie, která má „užitkáči“ zajistit dojezd na jedno nabití až 275 km. Maximální rychlost je elektronicky omezených 130 km/h. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

Součástí je i stejná 50kWh baterie, která má „užitkáči“ zajistit dojezd na jedno nabití až 275 km. Maximální rychlost je elektronicky omezených 130 km/h. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

Nejrychleji probíhá nabíjení u 100kW DC nabíječky, kdy se 80 % nabití dosáhne za cca 30 minut. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

Nejrychleji probíhá nabíjení u 100kW DC nabíječky, kdy se 80 % nabití dosáhne za cca 30 minut. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

Výbava dodávky pak může být opravdu slušná s 8palcovým infotainmentem, bezklíčovým přístupem, bezdrátovým nabíjením telefonu, asistentem rozjezdu do kopce... | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

Výbava dodávky pak může být opravdu slušná s 8palcovým infotainmentem, bezklíčovým přístupem, bezdrátovým nabíjením telefonu, asistentem rozjezdu do kopce... | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

...rozšířeným monitorováním pohybu za vozem, čtením dopravních značek, sledováním únavy řidiče, mrtvého úhlu a samozřejmě mimo jiné detekcí překážek s autonomním krizovým brzděním. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

...rozšířeným monitorováním pohybu za vozem, čtením dopravních značek, sledováním únavy řidiče, mrtvého úhlu a samozřejmě mimo jiné detekcí překážek s autonomním krizovým brzděním. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

K prodejcům v Evropě zamíří Peugeot e-Partner v druhé polovině letošního roku. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

K prodejcům v Evropě zamíří Peugeot e-Partner v druhé polovině letošního roku. | Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

| Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

| Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

| Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

| Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

| Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot

| Peugeot e-Partner | Zdroj: Peugeot

Nový e-Partner se tedy řadí pod větší elektrickou dodávku e-Expert, kterou francouzská značka  uvedla již loni . | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot
Nový e-Partner přijíždí taktéž ve dvou délkách karoserie. Základem je 4,4 metru s rozvorem 2785 mm, kdy je možné převážet náklad o délce až 3090 mm a objemu až 3,8 m³. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot
Long verze měří 4,75 metru s rozvorem 2975 mm pro možnost převážet náklad o délce až 3440 mm (např. dvě europalety za sebou) a objemu až 4,4 m³. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot
Nosnost uvádí značka na 800 kg (750 kg pro verzi Long) s možností táhnout přívěs o hmotnosti až 750 kg. V praktické výbavě se objevuje i senzor naložení, kdy lze stisknutím tlačítka ověřit, zda není dodávka přetížena. | Peugeot e-Partner Zdroj: Peugeot
15
Fotogalerie

Malou elektrickou dodávku uvádí i Peugeot. Nový e-Partner dojezdem nepřekvapí

Rozšiřování nabídky užitkových vozů na elektřinu pokračuje také u Peugeotu. Techniku už dobře známe.

Poté, co nám Opel představil elektrickou verzi své dodávky Combo, se již pod střechou nového koncernu Stellantis ukazuje na baterky i sourozenecký Partner od Peugeotu, využívající stejný základ. Nový e-Partner se tedy řadí pod větší elektrickou dodávku e-Expert, kterou francouzská značka uvedla již loni.

Nový e-Partner přijíždí taktéž ve dvou délkách karoserie. Základem je 4,4 metru s rozvorem 2785 mm, kdy je možné převážet náklad o délce až 3090 mm a objemu až 3,8 m³. Long verze měří 4,75 metru s rozvorem 2975 mm pro možnost převážet náklad o délce až 3440 mm (např. dvě europalety za sebou) a objemu až 4,4 m³.

Nosnost uvádí značka na 800 kg (750 kg pro verzi Long) s možností táhnout přívěs o hmotnosti až 750 kg. V praktické výbavě se objevuje i senzor naložení, kdy lze stisknutím tlačítka ověřit, zda není dodávka přetížena. Stejně jako Opel bude i Peugeot nabízet pro e-Partner třetí variantu na základě delší karoserie, která nabídne místo až pro pět cestujících včetně řidiče.

Pohonné ústrojí je dobře známé. I e-Partner tedy využívá elektromotor o síle 100 kW (136 koní) a točivém momentu 260 N.m, jako například hatchback e-208. Součástí je i stejná 50kWh baterie, která má „užitkáči“ zajistit dojezd na jedno nabití až 275 km. Maximální rychlost je elektronicky omezených 130 km/h. Nejrychleji probíhá nabíjení u 100kW DC nabíječky, kdy se 80 % nabití dosáhne za cca 30 minut.

Výbava dodávky pak může být opravdu slušná s 8palcovým infotainmentem, bezklíčovým přístupem, bezdrátovým nabíjením telefonu, asistentem rozjezdu do kopce, rozšířeným monitorováním pohybu za vozem, čtením dopravních značek, sledováním únavy řidiče, mrtvého úhlu a samozřejmě mimo jiné detekcí překážek s autonomním krizovým brzděním.

K prodejcům v Evropě zamíří Peugeot e-Partner v druhé polovině letošního roku.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud