Škoda Vision X je hlavním tahákem Škody Auto na ženevském autosalonu a představuje studii městského crossoveru, který se na trhu objeví v roce 2019 | Škoda Vision X

Škoda Vision X je hlavním tahákem Škody Auto na ženevském autosalonu a představuje studii městského crossoveru, který se na trhu objeví v roce 2019 | Škoda Vision X

Zjednodušeně řečeno půjde o sourozence Seatu Arona, ve srovnání s ním ale vypadá jako o třídu větší auto! | Škoda Vision X

Zjednodušeně řečeno půjde o sourozence Seatu Arona, ve srovnání s ním ale vypadá jako o třídu větší auto! | Škoda Vision X

Vision X je nejnovější interpretací designového jazyka Škodovky, a protože jde o zvýšený model, nechybí mu ani horizontálně dělené přední světlomety | Škoda Vision X

Vision X je nejnovější interpretací designového jazyka Škodovky, a protože jde o zvýšený model, nechybí mu ani horizontálně dělené přední světlomety | Škoda Vision X

Není náhodou, že koncept nemá kliky dveří a některé detaily jsou u něj dotaženy do extrému – třeba obrovská kola nebo koncovky výfuku, za které by se nemusel stydět ani Hummer | Škoda Vision X

Není náhodou, že koncept nemá kliky dveří a některé detaily jsou u něj dotaženy do extrému – třeba obrovská kola nebo koncovky výfuku, za které by se nemusel stydět ani Hummer | Škoda Vision X

Design karoserie se však má v každém případě blížit sériovému vozu, čemuž se při porovnání se spíše úzkou a vysokou Aronou snad ani nechce věřit | Škoda Vision X

Design karoserie se však má v každém případě blížit sériovému vozu, čemuž se při porovnání se spíše úzkou a vysokou Aronou snad ani nechce věřit | Škoda Vision X

Jak jsme psali už minulý týden, je koncept Vision X osazen revolučním CNG-mild-hybridním pohonem | Škoda Vision X

Jak jsme psali už minulý týden, je koncept Vision X osazen revolučním CNG-mild-hybridním pohonem | Škoda Vision X

Kombinuje patnáctistovku TSI (110 kW, 250 N.m) spalující stlačený zemní plyn s elektromotorem, který se stará o pohon zadních kol | Škoda Vision X

Kombinuje patnáctistovku TSI (110 kW, 250 N.m) spalující stlačený zemní plyn s elektromotorem, který se stará o pohon zadních kol | Škoda Vision X

Vůz může být předokolkou, zadokolkou a samozřejmě i čtyřkolkou, a to všechno v závislosti na jízdní situaci | Škoda Vision X

Vůz může být předokolkou, zadokolkou a samozřejmě i čtyřkolkou, a to všechno v závislosti na jízdní situaci | Škoda Vision X

Tento typ pohonu byl vyvíjen pro vozy s víceprvkovou zadní nápravou, o jeho zástavbovosti však zatím nebylo rozhodnuto | Škoda Vision X

Tento typ pohonu byl vyvíjen pro vozy s víceprvkovou zadní nápravou, o jeho zástavbovosti však zatím nebylo rozhodnuto | Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

 | Škoda Vision X

| Škoda Vision X

Zjednodušeně řečeno půjde o sourozence Seatu Arona, ve srovnání s ním ale vypadá jako o třídu větší auto! | Škoda Vision X
Vision X je nejnovější interpretací designového jazyka Škodovky, a protože jde o zvýšený model, nechybí mu ani horizontálně dělené přední světlomety | Škoda Vision X
Není náhodou, že koncept nemá kliky dveří a některé detaily jsou u něj dotaženy do extrému – třeba obrovská kola nebo koncovky výfuku, za které by se nemusel stydět ani Hummer | Škoda Vision X
Design karoserie se však má v každém případě blížit sériovému vozu, čemuž se při porovnání se spíše úzkou a vysokou Aronou snad ani nechce věřit | Škoda Vision X
28
Fotogalerie

Toto je Škoda Vision X! Osahali jsme si ji ještě před premiérou v Ženevě

Revoluční koncept Škoda Vision X nám mladoboleslavská značka ukázala v rámci soukromé tiskové konference v nultý den ženevského autosalonu. Dnes můžete poprvé vidět vůz v jeho ryzí podobě!

Psalo se o ní už hodně, až do dnešního dne ji ale zatím všichni znali pouze díky několika skicám. Škoda Vision X je hlavním tahákem Škody Auto na ženevském autosalonu a představuje studii městského crossoveru, který se na trhu objeví v roce 2019. Zjednodušeně řečeno půjde o sourozence Seatu Arona, ve srovnání s ním ale vypadá jako o třídu větší auto!

Vision X je nejnovější interpretací designového jazyka Škodovky, a protože jde o zvýšený model, nechybí mu ani horizontálně dělené přední světlomety. Tak jako u Kodiaqu a Karoqu. Není náhodou, že koncept nemá kliky dveří a některé detaily jsou u něj dotaženy do extrému – třeba obrovská kola nebo koncovky výfuku, za které by se nemusel stydět ani Hummer. Design karoserie se však má v každém případě blížit sériovému vozu, čemuž se při porovnání se spíše úzkou a vysokou Aronou snad ani nechce věřit.

V interiéru je místo pro čtyři cestující, což se samozřejmě v případě sériovky změní, přístrojová deska už by se ale naopak moc měnit nemusela. Volně stojící displej infotainmentu se totiž v budoucnu stane jedním ze symbolů interiérů Škodovek, podle našich informací by jej dokonce měla dostat už nová generace Rapidu, kterou uvidíme už koncem letošního roku. Mezi prvky vyjadřující volnočasové zaměření vozu patří dva longboardy umístěné v zavazadelníku, a dokonce nechybí ani dron!

Jak jsme psali už minulý týden, je koncept Vision X osazen revolučním CNG-mild-hybridním pohonem. Kombinuje patnáctistovku TSI (96 kW, 250 N.m) spalující stlačený zemní plyn s elektromotorem, který se stará o pohon zadních kol. Vůz může být předokolkou, zadokolkou a samozřejmě i čtyřkolkou, a to všechno v závislosti na jízdní situaci. Tento typ pohonu byl vyvíjen pro vozy s víceprvkovou zadní nápravou, o jeho zástavbovosti však zatím nebylo rozhodnuto.

Speciál: Autosalon Ženeva 2018

Autosalon v Ženevě je jedna z největších událostí automobilového roku. Letošní ročník pro novináře začíná v pondělí 5. března, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2018 (COTY). Na úterý 6. a středu 7. března připadají hlavní tiskové dny, a od čtvrtka 8. do neděle 18. března je výstaviště Palexpo přístupné pro veřejnost.

Kompletní přehled očekávaných novinek

Nová Škoda Fabia • Kia CeedHyundai Santa FePeugeot 508 • Toyota AurisBMW X4 • Mercedes-Benz G • Jeep WranglerCupra • Lamborghini UrusJaguar I-PaceVolvo V60Citroën Berlingo • Porsche 911 GT3 RS VW I.D. Vizzion • Lexus UX Ferrari 488 Pista

Doporučujeme

Články odjinud