Japonské SUV  Mazda CX-5  čekají velké změny. Podle španělského serveru Coche Spias se přestěhuje na větší architekturu s pohonem zadních kol a zástupem nových motorů. Ten samý server také rovnou zveřejňuje zatím nepotvrzený seznam oněch nových motorů z rodiny SkyActiv, který zahrnuje i několik zajímavostí. Coche Spias

Japonské SUV Mazda CX-5 čekají velké změny. Podle španělského serveru Coche Spias se přestěhuje na větší architekturu s pohonem zadních kol a zástupem nových motorů. Ten samý server také rovnou zveřejňuje zatím nepotvrzený seznam oněch nových motorů z rodiny SkyActiv, který zahrnuje i několik zajímavostí. | Coche Spias

V seznamu motorů totiž vyčnívají dvě položky - SkyActiv-X 3.0 48V M Hybrid a SkyActiv-D 3.3. V obou případech by mělo jít o již dříve potvrzené šestiválce. První z nich je zážehový se vznětovým principem zapalování směsi ve válci a druhý je klasický vznětový. První z uvedených motorů by měl pak obsahovat i mild-hybridní technologii. Mazda

V seznamu motorů totiž vyčnívají dvě položky - SkyActiv-X 3.0 48V M Hybrid a SkyActiv-D 3.3. V obou případech by mělo jít o již dříve potvrzené šestiválce. První z nich je zážehový se vznětovým principem zapalování směsi ve válci a druhý je klasický vznětový. První z uvedených motorů by měl pak obsahovat i mild-hybridní technologii. | Mazda

Oba motory mají uvedený výkon 285 koní. Vznětová verze pak zaujme vysokým točivým momentem 600 N.m. Server Coche Spias také nové SUV nenazývá jako CX-5, ale jako CX-50. Podle všeho by ale nemělo jít o samostatné auto, jako je tomu v případě CX-30, ale o přímou náhradu za CX-5. Mazda

Oba motory mají uvedený výkon 285 koní. Vznětová verze pak zaujme vysokým točivým momentem 600 N.m. Server Coche Spias také nové SUV nenazývá jako CX-5, ale jako CX-50. Podle všeho by ale nemělo jít o samostatné auto, jako je tomu v případě CX-30, ale o přímou náhradu za CX-5. | Mazda

Ve vzduchu momentálně visí spekulace, že toto nové SUV a chystaná nová generace Mazdy 6 budou mít totožnou platformu. Oba vozy by měly mít koncepci řadových motorů s pohonem zadních kol a možností čtyřkolky a unikla i informace o osmistupňové automatické převodovce. Mazda

Ve vzduchu momentálně visí spekulace, že toto nové SUV a chystaná nová generace Mazdy 6 budou mít totožnou platformu. Oba vozy by měly mít koncepci řadových motorů s pohonem zadních kol a možností čtyřkolky a unikla i informace o osmistupňové automatické převodovce. | Mazda

Pokud se k tomu všemu přidá i věhlasný japonský design, který má Mazda v současnosti vybroušený k dokonalosti, mohou mít třeba BMW řady 3 a BMW X3 problém. Mazda

Pokud se k tomu všemu přidá i věhlasný japonský design, který má Mazda v současnosti vybroušený k dokonalosti, mohou mít třeba BMW řady 3 a BMW X3 problém. | Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

 Mazda

| Mazda

Mazda CX-5 Mazda

Mazda CX-5 | Mazda

Mazda CX-5 Mazda

Mazda CX-5 | Mazda

V seznamu motorů totiž vyčnívají dvě položky - SkyActiv-X 3.0 48V M Hybrid a SkyActiv-D 3.3. V obou případech by mělo jít o již dříve potvrzené šestiválce. První z nich je zážehový se vznětovým principem zapalování směsi ve válci a druhý je klasický vznětový. První z uvedených motorů by měl pak obsahovat i mild-hybridní technologii. Mazda
Oba motory mají uvedený výkon 285 koní. Vznětová verze pak zaujme vysokým točivým momentem 600 N.m. Server Coche Spias také nové SUV nenazývá jako CX-5, ale jako CX-50. Podle všeho by ale nemělo jít o samostatné auto, jako je tomu v případě CX-30, ale o přímou náhradu za CX-5. Mazda
Ve vzduchu momentálně visí spekulace, že toto nové SUV a chystaná nová generace Mazdy 6 budou mít totožnou platformu. Oba vozy by měly mít koncepci řadových motorů s pohonem zadních kol a možností čtyřkolky a unikla i informace o osmistupňové automatické převodovce. Mazda
Pokud se k tomu všemu přidá i věhlasný japonský design, který má Mazda v současnosti vybroušený k dokonalosti, mohou mít třeba BMW řady 3 a BMW X3 problém. Mazda
12
Fotogalerie

Unikly informace o nové Mazdě CX-5. Zřejmě to bude šestiválcová zadokolka!

Nová Mazda CX-5 se podle všeho přejmenuje na CX-50. V nabídce motoru číhají dva šestiválce. Vznětová verze dosahuje 600 N.m točivého momentu.

Japonské SUV Mazda CX-5 čekají velké změny. Podle španělského serveru Coche Spias se přestěhuje na větší architekturu s pohonem zadních kol a zástupem nových motorů. Ten samý server také rovnou zveřejňuje zatím nepotvrzený seznam oněch nových motorů z rodiny SkyActiv, který zahrnuje i několik zajímavostí.

V seznamu motorů totiž vyčnívají dvě položky - SkyActiv-X 3.0 48V M Hybrid a SkyActiv-D 3.3. V obou případech by mělo jít o dříve potvrzené šestiválce. První z nich je zážehový se vznětovým principem zapalování směsi ve válci a druhý je klasický vznětový. První z uvedených motorů by měl pak obsahovat i mild-hybridní technologii.

Oba motory mají uvedený výkon 285 koní. Vznětová verze pak zaujme vysokým točivým momentem 600 N.m. Server Coche Spias také nové SUV nenazývá jako CX-5, ale jako CX-50. Podle všeho by ale nemělo jít o samostatné auto, jako je tomu v případě CX-30, ale o přímou náhradu za CX-5.

Ve vzduchu momentálně visí spekulace, že toto nové SUV a chystaná nová generace Mazdy 6 budou mít totožnou platformu. Oba vozy by měly mít koncepci řadových motorů s pohonem zadních kol a možností čtyřkolky. Unikla i informace o osmistupňové automatické převodovce. Pokud se k tomu všemu přidá i věhlasný japonský design, který má Mazda v současnosti vybroušený k dokonalosti, mohou mít třeba BMW řady 3 a BMW X3 problém.

Galerie doplněna o současnou Mazdu CX-5.

Mazda

Japonskou automobilku založil v roce 1920 Jujiro Matsuda. Název se někdy odkazuje na jeho jméno, jindy na perského boha Ahura Mazda.

V roce 1979 vstoupil do Mazdy Ford, který postupně navyšoval a prodával svůj podíl. Dnes ale vlastní už malou část společnosti.

Mazda MX-30 • Mazda2 •​ Mazda3 •​ Mazda6 •​ Mazda CX-3 •​ Mazda CX-30 •​ Mazda CX-5 •​ Mazda MX-5

Doporučujeme

Články odjinud