Po vyladěném Méganu R.S. Trophy nám už zanedlouho Renault ukáže ještě ostřejší variantu Trophy-R. Novinka byla nyní zahlédnuta při natáčení na německém Nürburgringu, a to bez jakéhokoliv maskování. | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media

Po vyladěném Méganu R.S. Trophy nám už zanedlouho Renault ukáže ještě ostřejší variantu Trophy-R. Novinka byla nyní zahlédnuta při natáčení na německém Nürburgringu, a to bez jakéhokoliv maskování. | Renault Mégane R.S. Trophy-R | Zdroj: YouTube.com/TALEA Media

Automobilka zde totiž pracovala na propagačním videu a vypilovaný hatchback se dost možná pokoušel o nový rekord v kategorii předokolek. | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media

Automobilka zde totiž pracovala na propagačním videu a vypilovaný hatchback se dost možná pokoušel o nový rekord v kategorii předokolek. | Renault Mégane R.S. Trophy-R | Zdroj: YouTube.com/TALEA Media

Trophy-R samozřejmě přijede s ještě razantnějšími úpravami, které pomohou ostrý hatchback zrychlit v každém ohledu. | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media

Trophy-R samozřejmě přijede s ještě razantnějšími úpravami, které pomohou ostrý hatchback zrychlit v každém ohledu. | Renault Mégane R.S. Trophy-R | Zdroj: YouTube.com/TALEA Media

Uvidíme však, zda se Renault schýlí také k vyladění 1,8litrového přeplňovaného čtyřválce, který již v dosavadním Trophy produkuje rovných 300 koní (220 kW) a 400 N.m točivého momentu (420 N.m s automatickou převodovkou). | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media

Uvidíme však, zda se Renault schýlí také k vyladění 1,8litrového přeplňovaného čtyřválce, který již v dosavadním Trophy produkuje rovných 300 koní (220 kW) a 400 N.m točivého momentu (420 N.m s automatickou převodovkou). | Renault Mégane R.S. Trophy-R | Zdroj: YouTube.com/TALEA Media

Každopádně ale dojde na další úroveň odlehčování hmotnosti. Podobně jako v minulosti bychom tak čekali například odstranění zadních sedaček, možná použití zadních oken z plexiskla, uvedení ještě lehčích kol... | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media

Každopádně ale dojde na další úroveň odlehčování hmotnosti. Podobně jako v minulosti bychom tak čekali například odstranění zadních sedaček, možná použití zadních oken z plexiskla, uvedení ještě lehčích kol... | Renault Mégane R.S. Trophy-R | Zdroj: YouTube.com/TALEA Media

...přičemž k lepší ovladatelnosti pomohou i dále vyladěný podvozek, vyztužené šasi, silnější brzdy a další „maličkosti“. | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media

...přičemž k lepší ovladatelnosti pomohou i dále vyladěný podvozek, vyztužené šasi, silnější brzdy a další „maličkosti“. | Renault Mégane R.S. Trophy-R | Zdroj: YouTube.com/TALEA Media

S natáčením v „Zeleném pekle“ by přitom mohl Renault Sport opravdu koukat na stanovení nového rekordu pro produkční vozy s pohonem předních kol. | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media

S natáčením v „Zeleném pekle“ by přitom mohl Renault Sport opravdu koukat na stanovení nového rekordu pro produkční vozy s pohonem předních kol. | Renault Mégane R.S. Trophy-R | Zdroj: YouTube.com/TALEA Media

Francouzská značka si v této kategorii opakovaně připisovala rekordní časy na Nürburgringu, v současnosti je ale nejrychlejší předokolkou Honda Civic Type R s časem 7:43,8 s. | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media

Francouzská značka si v této kategorii opakovaně připisovala rekordní časy na Nürburgringu, v současnosti je ale nejrychlejší předokolkou Honda Civic Type R s časem 7:43,8 s. | Renault Mégane R.S. Trophy-R | Zdroj: YouTube.com/TALEA Media

Automobilka zde totiž pracovala na propagačním videu a vypilovaný hatchback se dost možná pokoušel o nový rekord v kategorii předokolek. | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media
Trophy-R samozřejmě přijede s ještě razantnějšími úpravami, které pomohou ostrý hatchback zrychlit v každém ohledu. | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media
Uvidíme však, zda se Renault schýlí také k vyladění 1,8litrového přeplňovaného čtyřválce, který již v dosavadním Trophy produkuje rovných 300 koní (220 kW) a 400 N.m točivého momentu (420 N.m s automatickou převodovkou). | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media
Každopádně ale dojde na další úroveň odlehčování hmotnosti. Podobně jako v minulosti bychom tak čekali například odstranění zadních sedaček, možná použití zadních oken z plexiskla, uvedení ještě lehčích kol... | Renault Mégane R.S. Trophy-R Zdroj: YouTube.com/ TALEA Media
8
Fotogalerie

Renault Mégane R.S. Trophy-R spatřen na Ringu. Dočkáme se nového rekordu?

Renault se chystá na představení vůbec nejostřejší verze současného Méganu R.S.

Po vyladěném Méganu R.S. Trophy nám už zanedlouho Renault ukáže ještě ostřejší variantu Trophy-R. Novinka byla nyní zahlédnuta při natáčení na německém Nürburgringu, a to bez jakéhokoliv maskování. Automobilka zde totiž pracovala na propagačním videu a vypilovaný hatchback se dost možná pokoušel o nový rekord v kategorii předokolek.

Trophy-R samozřejmě přijede s ještě razantnějšími úpravami, které pomohou ostrý hatchback zrychlit v každém ohledu. Uvidíme však, zda se Renault schýlí také k vyladění 1,8litrového přeplňovaného čtyřválce, který již v dosavadním Trophy produkuje rovných 300 koní (220 kW) a 400 N.m točivého momentu (420 N.m s automatem).

Každopádně ale dojde na další úroveň odlehčování hmotnosti. Podobně jako v minulosti bychom tak čekali například odstranění zadních sedaček, možná použití zadních oken z plexiskla, uvedení ještě lehčích kol, přičemž k lepší ovladatelnosti pomohou i dále vyladěný podvozek, vyztužené šasi, silnější brzdy a další „maličkosti“.

S natáčením v „Zeleném pekle“ by přitom mohl Renault Sport opravdu koukat na stanovení nového rekordu pro produkční vozy s pohonem předních kol. Francouzská značka si v této kategorii opakovaně připisovala rekordní časy na Nürburgringu, v současnosti je ale nejrychlejší předokolkou Honda Civic Type R s časem 7:43,8 s.

Vůbec bychom se tedy nedivili, kdyby Trophy-R již rekordní čas zajel a Renault v tuto chvíli pouze pracuje na marketingové části uvedení nové nejrychlejší předokolky na „ringu“. Přesné datum uvedení novinky ale zatím ještě neznáme.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud